Διαφημίσεις από τις
δεκαετίες του ’40, ’50 και ’60.
Όταν ο «σεξισμός» δεν υπήρχε ως έννοια και ο «κόσμος ανήκε στους
άντρες».
Όταν οι γυναίκες γίνονταν «χαλί να τις πατήσεις», αν τους άρεσε το
παντελόνι σου.
Ή εκπλήσσονταν που μπορούσαν να ανοίξουν μόνες τους το νέο καπάκι της
κέτσαπ.
Αν απ” την άλλη δεν συμμορφώνεται η γυναίκα σας, ίσως πρέπει να
διαβάσετε το ενημερωτικό φυλλάδιο: «Γιατί πρέπει να χτυπάτε τη γυναίκα
σας».
freshcoffee
«Αν μάθει ποτέ ο άντρας σου, ότι δεν έχεις πάει στα μαγαζιά να
δοκιμάσεις ποιος καφές είναι πιο φρέσκος…
… Αν μάθει ότι υπάρχει περίπτωση να παίρνεις μπαγιάτικο καφέ
… αλίμονο σε σένα!
Γιατί σήμερα υπάρχει ένας σίγουρος τρόπος να δοκιμάσεις τον πιο φρέσκο
καφέ, πριν τον αγοράσεις».
burnbeer
«Μην ανησυχείς αγάπη μου, δεν έκαψες την μπύρα!»
belongs
«Κράτα την εκεί που ανήκει…»
beatwife
«Οι στρατιώτες χρειάζονται τη βοήθειά μας! Συγκεντρωθείτε, γυναίκες της
Αμερικής!
Τελικά κι εσείς οι κοπελιές είστε χρήσιμες!»...
Διαβάστε όλο το άρθρο: www.mixanitouxronou.gr/60s-sexistikes-diafimisis-pou-simera-tha-thavmazan-mono-i-talimpan/
Διαβάστε όλο το άρθρο: www.mixanitouxronou.gr/60s-sexistikes-diafimisis-pou-simera-tha-thavmazan-mono-i-talimpan/
Διαφημίσεις από τις
δεκαετίες του ’40, ’50 και ’60.
Όταν ο «σεξισμός» δεν υπήρχε ως έννοια και ο «κόσμος ανήκε στους
άντρες».
Όταν οι γυναίκες γίνονταν «χαλί να τις πατήσεις», αν τους άρεσε το
παντελόνι σου.
Ή εκπλήσσονταν που μπορούσαν να ανοίξουν μόνες τους το νέο καπάκι της
κέτσαπ.
Αν απ” την άλλη δεν συμμορφώνεται η γυναίκα σας, ίσως πρέπει να
διαβάσετε το ενημερωτικό φυλλάδιο: «Γιατί πρέπει να χτυπάτε τη γυναίκα
σας»....
Διαβάστε όλο το άρθρο: www.mixanitouxronou.gr/60s-sexistikes-diafimisis-pou-simera-tha-thavmazan-mono-i-talimpan/
Κι αν όλοι αγαπούν τη δεκαετία του 1960 και θα επιθυμούσαν να ζουν σε
αυτή, ίσως αλλάξουν γνώμη αν ρίξουν μια ματιά στις διαφημίσεις που
κυριαρχούσαν την περίοδο εκείνη.Διαβάστε όλο το άρθρο: www.mixanitouxronou.gr/60s-sexistikes-diafimisis-pou-simera-tha-thavmazan-mono-i-talimpan/
Μεγάλες εταιρίες όπως οι Volkswagen, Drummond sweaters και Kellogg's δημιουργούσαν καταχωρήσεις με φράσεις του τύπου «Είναι πάντα νόμιμο να σκοτώσεις μια γυναίκα;» ή «Οι άντρες είναι καλύτεροι από τις γυναίκες» και τις συνόδευαν με απείρως προκλητικές φωτογραφίες.
Ένας άντρας που πατάει τη γυναίκα του, η οποία έχει γίνει κυριολεκτικά χαλί, ένας άλλος που χτυπάει τη δική του και μια σύζυγος που φέρνει πρωινό στο κρεβάτι στον «αφέντη του σπιτιού» είναι μερικές μόνο από τις σκηνές που απεικονίζονται στις διαφημίσεις της εποχής.
Οι συγκεκριμένες εικόνες είχαν τη δική τους φιλοσοφία- αισθητική και ίσως γι’ αυτό παραμένουν μέχρι και σήμερα αντικείμενα θαυμασμού. Ωστόσο, ορισμένες από αυτές προέβαλαν ασύλληπτα σεξιστικά μηνύματα.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου