Δυστυχώς οι σύγχρονοι Έλληνες ακτοπλόοι απέτυχαν παταγωδώς να αναπτυχθούν σε γραμμές εκτός ελληνικών υδάτων όπως έκαναν οι παλαιότεροι και πλέον η έλλειψη διεθνούς υποβάθρου θα τους αναγκάσει να συνεχίσουν τις εκποιήσεις σύγχρονων πλοίων.
Στο συμπέρασμα αυτό καταλήγει η έρευνα
της εταιρείας οικονομικών συμβούλων XRTC για την κατάσταση της ελληνικής
ακτοπλοΐας η οποία προβλέπει ότι οι Έλληνες θα αγοράζουν πλέον κινεζικά
πλοία τα οποία θα μετασκευάζουν και θα τα φέρνουν στις ελληνικές
θάλασσες όπως έκαναν παλαιότερα με τα ιαπωνικά.
«Πλέον εισερχόμαστε στην τελευταία και τωρινή φάση όπου οι εταιρίες αναμένουν την ανάπτυξη κάποιων άλλων αγορών με σκοπό να πουλήσουν κάποια πλοία τους με γνώμονα κυρίως την αποφυγή συσσωρευμένων αρνητικών αποτελεσμάτων, αλλά και περαιτέρω μείωσης του δανεισμού τους από τις τράπεζες.
Η τελευταία πώληση του Superfast 6 δεν επηρεάζει τόσο τα σχέδια της εταιρείας, αφού είναι και η μοναδική εταιρία που έχει παραλάβει νεόκτιστα πλοία τα τελευταία 2 χρόνια αλλά βεβαίως μειώνει τις δυνατότητες της σε επέκταση άλλων γραμμών» και προσθέτει:
«Στη σκληρή πορεία στον πάτο της αγοράς τα αποτελέσματα θα είναι να συνεχιστούν οι εκποιήσεις των σύγχρονων πλοίων, να αυξηθεί κατακόρυφα ο μέσος όρος ηλικίας του ακτοπλοϊκού στόλου τα επόμενα έτη, να ολοκληρωθεί η ανθελληνοποίηση των γραμμών της Αδριατικής και συνολικά να επιστρέψουμε στις δεκαετίες του 80 και 90 όταν οι Έλληνες αγόραζαν τα πλοία δεκαετίας των Γιαπωνέζων τα μετασκεύαζαν στην Ελλάδα και τα δρομολογούσαν στο Αιγαίο.
Η διαφορά του σήμερα από τότε, θα είναι ότι θα αγοράζουν και κινέζικα πλοία αφού και η μεγάλη αυτή ναυτιλία θέλει να εκσυγχρονίσει τον στόλο της και οι Έλληνες θα τα μετασκευάζουν εκεί, αφού η εδώ ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη στη Ελλάδα κατέρρευσε κι αυτή με την σειρά της».
Πηγή : http://www.info-cyclades.com
«Πλέον εισερχόμαστε στην τελευταία και τωρινή φάση όπου οι εταιρίες αναμένουν την ανάπτυξη κάποιων άλλων αγορών με σκοπό να πουλήσουν κάποια πλοία τους με γνώμονα κυρίως την αποφυγή συσσωρευμένων αρνητικών αποτελεσμάτων, αλλά και περαιτέρω μείωσης του δανεισμού τους από τις τράπεζες.
Η τελευταία πώληση του Superfast 6 δεν επηρεάζει τόσο τα σχέδια της εταιρείας, αφού είναι και η μοναδική εταιρία που έχει παραλάβει νεόκτιστα πλοία τα τελευταία 2 χρόνια αλλά βεβαίως μειώνει τις δυνατότητες της σε επέκταση άλλων γραμμών» και προσθέτει:
«Στη σκληρή πορεία στον πάτο της αγοράς τα αποτελέσματα θα είναι να συνεχιστούν οι εκποιήσεις των σύγχρονων πλοίων, να αυξηθεί κατακόρυφα ο μέσος όρος ηλικίας του ακτοπλοϊκού στόλου τα επόμενα έτη, να ολοκληρωθεί η ανθελληνοποίηση των γραμμών της Αδριατικής και συνολικά να επιστρέψουμε στις δεκαετίες του 80 και 90 όταν οι Έλληνες αγόραζαν τα πλοία δεκαετίας των Γιαπωνέζων τα μετασκεύαζαν στην Ελλάδα και τα δρομολογούσαν στο Αιγαίο.
Η διαφορά του σήμερα από τότε, θα είναι ότι θα αγοράζουν και κινέζικα πλοία αφού και η μεγάλη αυτή ναυτιλία θέλει να εκσυγχρονίσει τον στόλο της και οι Έλληνες θα τα μετασκευάζουν εκεί, αφού η εδώ ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη στη Ελλάδα κατέρρευσε κι αυτή με την σειρά της».
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου