Στον CandiaNews 93,6 μίλησε για τους κινδύνους και τις ταξικές προεκτάσεις του νέου συστήματος εξετάσεων ο εκπαιδευτικός, συγγραφέας και συντάκτης εκπαιδευτικών θεμάτων κ.Χρήστος Κάτσικας.
Ο ρόλος του σχολείου δεν είναι να πιστοποιεί άλογα κούρσας και να πετάει έξω τους ουραγούς, είπε με αφορμή τη «σφαγή» των μαθητών της Α’ Λυκείου, μετά την εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων, ο εκπαιδευτικός, συγγραφέας και συντάκτης εκπαιδευτικών θεμάτων Χρήστος Κάτσικας, μιλώντας στον CandiaNews 93,6. Ο κ. Κάτσικας χαρακτήρισε «εκπαιδευτική ηρωδιάδα» το νέο αυτό σύστημα, το οποίο έχει γίνει, όπως είπε, καθαρά ταξικό.Τα στοιχεία δείχνουν, για παράδειγμα, ότι σε περιοχές της Αττικής που θεωρούνται φτωχικές ή υποβαθμισμένες, τα ποσοστά αποτυχίας φτάνουν το 40%, ενώ στις πλούσιες περιοχές, όπως τα βόρεια και τα νότια προάστια, η αποτυχία είναι περιορισμένη. Αυτό αποκαλύπτει ξεκάθαρα, σύμφωνα με τον κ. Κάτσικα, ότι οι μαθητές που έχουν πρόσβαση σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα μαθήματα είναι οι μαθητές που θα ευνοηθούν από το νέο σύστημα εξετάσεων. Την ίδια στιγμή, μαθητές χωρίς εξωσχολική βοήθεια «πετιούνται» πολύ εύκολα έξω από το σύστημα. Αυτό θα ξεχωρίσει πολύ σύντομα, σύμφωνα με τον έμπειρο μελετητή της εκπαίδευσης, τους αυριανούς εργάτες των 300-400 ευρώ.
Ο κ. Κάτσικας, σε ρόλο μάντη κακών ειδήσεων, προέβλεψε ότι η δυσκολία των θεμάτων στις εξετάσεις της Α” Λυκείο με το νέο σύστημα θα λειτουργήσει αρνητικά σε μαθητές της Γ” Γυμνασίου, που ενδεχομένως θα εγκαταλείψουν το σχολείο εξαιτίας της απογοήτευσης που εισπράττουν ήδη τόσο οι ίδιοι όσο και οι οικογένειές τους.
Ακούστε τη συνέντευξή του:
Πηγή : http://www.candianews.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου