18 Ιουν 2016

Ξενοδοχεία: Ποιες μετρήσεις του Facebook φέρνουν πωλήσεις

Πέντε τρόπους με τους οποίους μπορούν τα ξενοδοχεία να διερευνήσουν σε βάθος ποιος είναι ο αντίκτυπος και τα αποτελέσματα των προωθητικών ενεργειών τους στα social media, αποκαλύπτει σε άρθρο της στο ehotelier η Arielle Sanchez, Digital Media Manager στην εταιρία E-Marketing Associates.
Όπως εξηγεί η κ. Sanchez, είναι σημαντικό να γνωρίζει η επιχείρηση ποιες είναι οι μετρήσεις δεδομένων στα social media, στις οποίες πρέπει να δώσει έμφαση προκειμένου να μετατρέπει τους χρήστες σε πελάτες στο site της.
Τα δεδομένα αυτά είναι τα εξής:
-Engagement | Likes, σχόλια και κοινοποιήσεις. Ο βασικότερος τρόπος για να μετρήσετε πόσο αποδίδει το περιεχόμενό σας είναι να δείτε τον τύπο του Engagement που αυτό λαμβάνει.
Αν πρέπει να επιλέξετε, προτιμήστε την κοινοποίηση γιατί έτσι εκτίθεστε στους ακολούθους του ατόμου που σας κοινοποιεί.
Όμως αν δεν λαμβάνετε κλικ στην ιστοσελίδα σας τότε όλα τα like του κόσμου δεν είναι αρκετά.
-reach της δημοσίευσης | Ενώ ο αριθμός των χρηστών στους οποίους φτάνουν οι δημοσιεύσεις σας δεν έχει τόση σημασία όσο το κλικ, εξακολουθεί να αποτελεί σημαντική ένδειξη.
Το reach της δημοσίευσης, ή οι impressions, είναι ο αριθμός των χρηστών στους οποίους προβλήθηκε η δημοσίευση. Είναι δηλαδή ο πιθανός αριθμός χρηστών που μπορούν να κάνουν κλικ στη δημοσίευση και να φτάσουν στην ιστοσελίδα σας.
Όσο μεγαλύτερο είναι το reach, τόσο περισσότερα κλικ μπορείτε να λάβετε αν το περιεχόμενό σας είναι ελκυστικό. Αν παρατηρήσετε ότι το reach της δημοσίευσης είναι συστηματικά σε χαμηλά επίπεδα, εκμεταλλευθείτε τις υπόλοιπες μετρήσεις όπως πόσο χρόνο οι ακόλουθοί σας είναι online και το στοιχείο Pages to Watch του Facebook.
-Κλικ στις δημοσιεύσεις | Το Facebook έχει 2 τρόπους με τους οποίους μπορεί να υπολογίσει τα κλικ. Τα κλικ των δημοσιεύσεων (Post clicks) σημαίνουν ότι ένας χρήστης του Facebook έδειξε ενδιαφέρον κάνοντας κλικ στη δημοσίευση.
Μπορεί αυτό να οφείλεται στη φωτογραφία ή σε άλλο σημείο της δημοσίευσης, και όχι απαραίτητα στο λινκ. Αν ο αριθμός αυτός είναι υψηλός, σημαίνει ότι λαμβάνετε ενδιαφέρον.
Παρατηρήστε πώς ο αριθμός αυτός αντιπροσωπεύει τα πραγματικά κλικ συνδέσεων, για να διαπιστώσετε αν οι δημοσιεύσεις σας προωθούν τους χρήστες στο επόμενο βήμα, δηλαδή στην πλοήγηση στην ιστοσελίδα σας.
-Άμεση κράτηση | Το Facebook πρόσφατα προσέφερε αυτό το χρήσιμο κουμπί για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.
Βρίσκεται στην κορυφή του προφιλ του ξενοδοχείου στο Facebook, και υπενθυμίζει στους χρήστες ότι η κράτηση δωματίου στο ξενοδοχείο θα πρέπει να είναι προτεραιότητα.
Καλό είναι να παρατηρείτε πόσοι χρήστες κάνουν κλικ στο κουμπί αυτό και πραγματικά παραπέμπονται στο site σας.
Τα δεδομένα σχετικά με το πόσοι άνθρωποι έκαναν κλικ στο κουμπί εμφανίζονται σε εβδομαδιαία βάση και δε μπορείτε να δείτε δεδομένα από το παρελθόν.
Αν επιθυμείτε να δείτε τις επιδόσεις του κουμπιού σε βάθος χρόνου, δημιουργήστε ένα υπολογιστικό φύλλο για να κρατάτε τα δεδομένα.
-Κλικ στους συνδέσμους (link) | Ο απόλυτος στόχος οποιουδήποτε ξενοδοχείου στο Facebook είναι να συμβάλλει στην παραπομπή των ταξιδιωτών στην ιστοσελίδα του. Αν ενδιαφέρεστε να καταγράψετε τον αριθμό των κλικ που γίνονται στo link μιας συγκεκριμένης δημοσίευσης, πηγαίνετε στη σελίδα των Insights και πατήστε το Posts στα αριστερά.
Κάνετε κλικ σε οποιοδήποτε δημοσιευμένο post και θα εμφανιστεί ένα αναδυόμενο παράθυρο.
Αυτό θα σας προσφέρει μια ποικιλία πληροφοριών όπως τον αριθμό των like, των αντιδράσεων (reactions), των κοινοποιήσεων και των κλικ επάνω στο link.
Μπορείτε ακόμα να προσθέσετε παρακολούθηση στις διευθύνσεις URL προκειμένου να βεβαιώνεστε ότι λαμβάνετε όσο πιο ακριβή δεδομένα γίνεται.
Πηγή :http://www.tornosnews.gr/ 

to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...