13 Ιουν 2022

Αμυγδαλάκι τσάκισα -Dafne Kritharas video




To "Αμυγδαλάκι τσάκισα" ή "Θαλασσάκι μου" είναι το αγαπημένο μου.
Στην αρχή σκέφθηκα να το μεταφoρτώσω και να το παρουσιάσω πλαισιωμένο από εικόνες και φωτογραφίες ανάλογες του κειμένου.
Αλλά η καρδιά δεν μου πήγαινε να αλλοιώσω ούτε να το πειράξω - διότι θα ήταν "ιεροσυλία", εάν έπαυε ο θεατής να έχει άμεση επαφή.
Tόσο η φωνή καθώς και η χρήση των χεριών της κουνώντας τα δάκτυλα ρυθμικά αργά και όλα μαζί, φωνή και παρουσία, να αποτυπώνονται στο πρόσωπό της, αυτά που
ζει η καλλιτέχνις, εκείνη τη στιγμή και μαζί της αναπολούμε ίσως και εμείς τις δικές μας στιγμές. Ευχαριστούμε @Dafne Kritharas Official .

Εδώ ένα απόσπασμα από τη συναυλία Ocora που δόθηκε στις 9 Νοεμβρίου 2020 στο Carreau du Temple στο Παρίσι.
Οι Dafné Kritharas (φωνή), @Paul Barreyre (κιθάρα) ερμηνεύουν
το "Αμυγδαλάκι τσάκισα" ή Θαλασσάκι μου" - παραδοσιακό τραγούδι από τη Σκύρο.

Αμυγδαλάκι τσάκισα - Δάφνη Κριθαρά
Παραδοσιακό Σκύρου

Γίνε πουλί μου θάλασσα κι εγώ το ακρογιάλι να ΄ρχεσαι με τα κύμματα στην εδική μου αγκάλη Αμυγδαλάκι τσάκισα και μέσα σε ζωγράφισα Αμυγδαλοτσακίσματα σου στέλνω χαιρετίσματα. Ο μισεμός είναι καημός το έχε γεια είναι ζάλη και το καλώς ορίσατε είναι χαρά μεγάλη Θάλασσα κι αλμυρό νερό να σου κακιώσω δε μπορώ Θαλασσα θαλασσάκι μου και φέρε το πουλάκι μου Σταλαγματιά σταλαγματιά το μάρμαρο τρυπιέται κι η αγάπη που δεν παίρνεται δεν πρέπει ν' αγαπιέται Αμυγδαλάκι τσάκισα και μέσα σε ζωγράφισα Αμυγδαλοτσακίσματα σου στέλνω χαιρετίσματα
Πηγή : 

to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...