30 Ιουν 2022

Εντείνεται η αγωνία των μαθητών μετά τα πρώτα αποτελέσματα

Αποτελέσματα Πανελληνίων σήμερα και αφού δώσουμε τα συγχαρητήρια μας σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν, να θυμίσουμε οτι η ζωή είναι ένας αέναος αγώνας, με αμέτρητες πίστες & προκλήσεις. Σήμερα ήταν απλώς η πρώτη.28 Ιουνίου στις 5:59 
Πεσμένα σε σχέση με πέρυσι φαίνεται να είναι τα φετινά αποτελέσματα των πανελλαδικών εξετάσεων. Η πανδημία, η τηλεκπαίδευση και η αποχή των παιδιών εδώ και δύο χρόνια από τις γραπτές εξετάσεις, φαίνεται πως επηρέασαν τις επιδόσεις τους. Μόνο στα μαθήματα της Ιστορίας και της Χημείας παρατηρήθηκε αύξηση των αριστούχων ενώ σε όλα τα υπόλοιπα μαθήματα σημειώθηκε σημαντική μείωση με μεγαλύτερη στα μαθήματα της Πληροφορικής, της Φυσικής και της Οικονομίας. 

 Οι συντελεστές βαρύτητας αλλάζουν τα δεδομένα 

 Η Κοινή Γνώμη επικοινώνησε με τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Κυκλάδων κ. Ξενοφώντα Α. Βαμβακερό, αμέσως μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, ο οποίος μας μίλησε για τα πρώτα αποτελέσματα: “Αρχικά να πούμε πως εμείς εδώ στην Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας ελέγξαμε ένα ένα όλα τα αποτελέσματα, με το πραγματικό απόκομμα του βαθμολογητή, και βρήκαμε πως δεν υπάρχουν λάθη. Από εκεί και πέρα, παρατηρούμε ότι υπάρχει μια μικρή πτώση αλλά καλό θα ήταν να περιμένουμε και τη γενική εικόνα” 

 Ο κ. Βαμβακερός, τόνισε πως δεν έχει νόημα η σύγκριση των περσινών βάσεων με τις φετινές διότι το σύστημα βαθμολόγησης έχει αλλάξει και αυτό θα επηρεάσει τον τελικό βαθμό εισαγωγής στην κάθε σχολή ξεχωριστά. 

 “Είναι άλλες οι βαρύτητες. Τώρα έχει ένα 100% και μοιράζεται ανάλογα με τη σχολή. Για κάθε σχολή και τμήμα βγάζει άλλη βαθμολογία. Τα παιδιά ανησυχούν γιατί βλέπουν λιγότερα μόρια από πέρυσι αλλά η αλήθεια είναι πως μόνο ενδεικτικά μπορείς να δεις αυτήν τη στιγμή πού βρίσκονται οι βάσεις. 

Δεν πρέπει να απογοητεύονται επειδή έβγαλαν λιγότερα μόρια από αυτά που είχε πέρυσι η σχολή που επιθυμούν, γιατί φέτος άλλαξαν οι συντελεστές βαρύτητας κάτι που θα επηρεάσει και το αποτέλεσμα. Μην ξεχνάμε πως από χρόνο σε χρόνο, αλλάζουν και οι προτιμήσεις των παιδιών, κάτι που επίσης αλλάζει τα δεδομένα” Σε ό,τι αφορά στις Κυκλάδες συγκεκριμένα, ο Διευθυντής Β’ βάθμιας εκπαίδευσης Ν. Κυκλάδων είπε πως η πρώτη γενική εντύπωση δείχνει να είναι πιο πεσμένες οι βαθμολογίες σε σχέση με πέρυσι, κάτι που όπως προαναφέραμε βέβαια, συναντάται σε όλη τη χώρα. Παραδοσιακά, είπε, πως η Νάξος και η Σύρος τα έχουν πάει σε γενικές γραμμές καλά αλλά ακόμα δεν έχουν πιο συγκεκριμένα στοιχεία. “Τα παιδιά θα πρέπει να περιμένουν τα τελικά αποτελέσματα και να μην απογοητεύονται προκαταβολικά. Υπάρχει μια πτώση σε όλη τη χώρα όποτε θα πέσουν μάλλον όλες οι βάσεις από πολύ ως λίγο. Όλα αυτά όμως είναι εκτιμήσεις. 

Περιμένουμε τα αποτελέσματα”. 

 Πτώση σε σχέση με πέρυσι 

 Ο κ. Επαμεινώνδας Λέστος, Διευθυντής των ΕΠΑΛ Σύρου, συγκρατημένος στις εκτιμήσεις του, εφόσον, όταν επικοινωνήσαμε μαζί του, δεν υπήρχε ακόμα μια καθαρή και συνολική εικόνα, μας είπε:

 “Σε γενικές γραμμές έχουν γράψει χαμηλά τα παιδιά από όσα βλέπουμε μέχρι τώρα. Μαθηματικά βλέπουμε κάποιες καλές βαθμολογίες, στα Νέα Ελληνικά πήγαν πιο μέτρια και στα μαθήματα ειδικότητας γενικά, υπάρχει μία πτώση σε σχέση με πέρυσι” Κάπως πιο αισιόδοξος αλλά εξίσου συγκρατημένος ήταν και ο κ. Νικόλαος Ρούμελης, Διευθυντής του ΓΕΛ Σύρου: “Δεν ξέρουμε ακόμα τις συνολικές επιδόσεις στην Ελλάδα κι αν δεν έχουμε μια τέτοια εκτίμηση πανελλαδικά, δεν μπορούμε να πούμε κάτι συγκεκριμένο. 

Στο ΓΕΛ, έχουμε υψηλές βαθμολογίες αλλά δεν μπορείς να το εκτιμήσεις σωστά ακόμα. Υπάρχουν εξαιρετικές βαθμολογίες αλλά δεν είναι εύκολο να προβλέψουμε κάτι παραπάνω” 

 Μια πολύ δύσκολη χρονιά 

 Τα παιδιά έδωσαν εξετάσεις κάτω από ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες, κάτι στο οποίο συνηγόρησαν και ο Διευθυντής Β’βάθμιας και οι διευθυντές των Λυκείων. 

Με μαθήματα εξ αποστάσεως και χωρίς εμπειρία από προηγούμενες γραπτές εξετάσεις, γεγονός που δημιουργούσε ένα επιπλέον άγχος στα παιδιά που έρχονταν πρώτη φορά σε επαφή με αυτήν την ομολογουμένως αγχωτική διαδικασία, τα παιδιά απέδωσαν όσο καλύτερα μπορούσαν. “Τα αποτελέσματα των μαθητών στην εποχή covid είναι πολύ καλά ως άριστα. Τα παιδιά κάνανε δύο χρόνια μαθήματα εξ αποστάσεως και μόνο φέτος κάνανε μαθήματα δια ζώσης και αυτή η δυσκολία αποτυπώνεται στα αποτελέσματα. Γενικά, δεν μπορεί να πει κανείς ότι δεν είναι ικανοποιημένος. Νομίζω ότι τα αποτελέσματα είναι καλά έως εξαιρετικά καλά σαν πρώτη εντύπωση. 

Να πούμε συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για αυτήν την προσπάθεια και που ανταποκρίθηκαν τόσο καλά. Ήταν πραγματικά πολύ δύσκολο να δώσουν εξετάσεις χωρίς να έχουν προετοιμαστεί κατάλληλα στην Α’ και Β’ Λυκείου. Αυτό πρέπει να το σεβαστούμε. Αυτά τα παιδιά δεν έχουν δώσει ούτε ενδοσχολικές εξετάσεις και δοκιμάστηκαν ξαφνικά την τελευταία χρονιά. Στο πλαίσιο αυτό, οι βαθμολογίες τους θεωρώ ότι είναι εξαιρετικές” είπε χαρακτηριστικά ο κ. Ρούμελης. 

 Ψυχραιμία και υπομονή 

 “Να πούμε στα παιδιά ψυχραιμία και να περιμένουν τα στατιστικά όλων των γραπτών του υπουργείου Παιδείας. Να μην συγκρίνουν τα περσινά με τα φετινά νούμερα γιατί έχουν μια μικρή απόκλιση επί της αρχής λόγω των διαφορετικών συντελεστών βαρύτητας” είπε κλείνοντας ο κ. Βαμβακερός, καθησυχάζοντας παιδιά, γονείς και κηδεμόνες που αυτόν τον καιρό καρδιοχτυπούν περιμένοντας να μάθουν αν ανταμείφθηκαν οι κόποι τους. 

 Πηγή : https://www.koinignomi.gr/

to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...