21 Ιουλ 2012

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΛΛΗΝ



1. ΣΑΝ ΠΟΛΙΤΗΣ Μ’ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ.

 Η Ελληνική γλώσσα είναι δεινή και όπως φαίνεται εξ ορισμού ως ΠΟΛΙτης δεν είναι δυνατόν να μην ασχολούμαι και άρα να μην μ’ ενδιαφέρει η ΠΟΛΙτική.

 2. ΣΑΝ ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΟΥ ΤΕΙΝΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΛΛΗΝΑΣ Μ’ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ. 

Το περίεργο εδώ δεν ακούγεται το ότι σαν πολίτη μ’ ενδιαφέρει η φιλοσοφία …αλλά το ότι μπορεί ίσως ν’ ακούγεται “κάπως περίεργο” το … σαν πολίτης που τείνει να γίνει ΕΛΛΗΝΑΣ. Εδώ οφείλω ορισμένες εξηγήσεις.

 α) Σπαρτιάτη, Βολιώτη, Χιώτη,Σερραίο,…. μπορείται να με αποκαλείτε

 β) Μακεδόνα, Κρητικό, Επτανήσιο,Κύπριο, …… επίσης 

γ) Εβραίο, Χριστιανό, Βουδιστή, …… βεβαίως επίσης 

 δ) ακόμα και Δωριαία, Αχαιό, …. μπορείται να με αποκαλείτε Ε Λ Λ Η Ν Α όμως ΟΧΙ και όχι ότι δέν θάθελα (…. ΘΑ ΗΘΕΛΑ και πολύ μάλιστα). Δεν θάθελα για τους πιο κάτω λόγους. Στην χώρα μου δεν μου δόθηκε η δυνατότητα ν’ αποκτήσω ποτέ την “ημετέρα παιδεία”. Με δρομολογήσατε για Χριστιανό και με βαπτίσατε και ΑΥΤΗ την παιδεία μου δώσατε μέσω του σχολείου (ανήκει στο υπ. παιδείας & θρησκευμάτων), της εκκλησίας, των κατηχητικών, της “παράδοσης αλλά ποιάς παράδοσης, της Παλαιάς και Καινής Διαθήκης?” …….καθώς επίσης για Μουσουλμάνο, Εβραίο κλπ Με δρομολογήσατε για Κομμουνιστή, Φασίστα, Σοσιαλιστή, Αναρχικό, Δεξιό, Κεντρώο, Αριστερό χωρίς βέβαια να γνωρίζω τι σημαίνει ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΔΗΜΟΣ, ΑΓΟΡΑ, ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ, ……… Με δρομολογήσατε για ……………….. Με δρομολογήσατε για ……………….. ΔΕΝ ΜΕ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΑΤΕ ΠΟΤΕ ΓΙΑ Ε Λ Λ Η Ν Α ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΝΑΝΟΥΡΙΖΑΤΕ ΜΕ ΤΑ ΟΜΗΡΙΚΑ ΕΠΗ, ΘΑ ΜΕ ΚΑΝΑΤΕ ΝΑ ΒΙΩΣΩ ΤΑ ΔΕΛΦΙΚΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΜΑΤΑ, ΘΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΩΝΑΤΕ ΜΕ ΠΛΑΤΩΝΑ, ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ, ΠΛΩΤΙΝΟ, …. ΤΗΝ ΟΡΦΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ, ΘΑ ΜΕ ΜΑΘΑΙΝΑΤΕ ΝΑ ΤΗΡΩ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΑ ΟΣΙΑ ΚΑΙ ΙΕΡΑ ΤΗΣ. ΘΑ ΜΟΥ ΔΙΝΑΤΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑΜΑΙ ΦΥΛΑΚΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΝΑ ΓΑΛΟΥΧΟΥΜΑΙ ΜΕ ΕΝΝΟΙΕΣ ΟΠΩΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ΚΑΛΛΟΣ, ΕΡΩΤΑΣ, ΑΡΜΟΝΙΑ, ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ, ΕΥΓΕΝΗΣ ΑΜΙΛΛΑ, ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΗΣ, ΦΙΛΟΠΑΤΡΙΑ, ΕΣΤΙΑ, ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑ, ΑΝΕΞΙΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ,…….

 3. …. ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕ Η Α Γ Α Π Η ΓΙΑ ΤΗΝ Ζ Ω Η ΚΑΙ ΤΟΝ Α Ν Θ Ρ Ω Π Ο ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ Η Α Ν Α Κ Α Λ Υ Ψ Η ΤΟΥ Θ Ε Ι Ο Υ.

 ΚΡΙΤΩΝ είπε Ιανουαρίου 12, 2012 στις 8:39 πμ

 Ξεκινώντας για άλλη μια φορά θα τονίσω, ότι δεν ανέχομαι την ανανδρεία και την υποκρισία που κρύβει ένας ακύρηχτος πόλεμος. Δεν μπορώ να ανεχθώ τον ύπουλο εχθρό, που σου κάνει κάποιες στιγμές τον φίλο, Η πατρίδα μου, αυτή την στιγμή δέχεται μία ανηλεή επίθεση από την παγκόσμια τραπεζιτοτοκογλυφία. Τα ευαγή αυτά τραπεζικά ιδρύματα των Ρότσιλντ-Ροκφέλερ με τους «στρατηγούς»-τραπεζίτες Άκερμαν, Τρισέ , Μπάφετ, Μπλακφέιν, Σόρος, Στρος Καν, …..ξεκινήσανε την επίθεση από την πατρίδα μου, όπου τοποθέτησαν τελευταία ως τοποτηρητή για τα συμφέροντά των το ανδρείκελο με το όνομα Παπαδήμος. 

Αυτός ο τελευταίος όπως και οι ιταλοί Μόντι, Νέγκρι είναι τσιράκια των προηγουμένων, οι οποίοι έχουν όμως κοινή καταγωγή, την εβραϊκή. Εσωτερικός συνεργάτης τους εντός Ελλάδος ο επίσης εβραίος ΓΑΠ ο οποίος μεθόδευσε επιτυχώς την όλη διαδικασία της εισβολής του ΔΝΤ στην Ελλάδα.. Ο εβραίος ΓΑΠ που δυσφήμισε κατ΄ εξακολούθηση την πατρίδα μου παγκοσμίως. Σε αυτή την δυσφήμιση που συνετέλεσαν μεγίστως τα παγκόσμια ΜΜΕ τα ελεγχόμενα από τον επίσης εβραίο Μέρντοχ. ‘Εχομε δηλαδή μία συντονισμένη εβραϊκή επίθεση. Μια άνανδρη επίθεση οικονομική που βασίζεται στο ψέμμα και στην διαπλοκή. …. Και ξαφνικά ο ξαφνικός έρωτας, μία επίθεση «φιλίας» προς την Ελλάδα και την Κύπρο από μέρους του Ισραήλ, φυσικά υπό την ……. «υπόκρουση» των υδρογονανθράκων της Ανατ. Μεσογείου, ……. ας γελάσομε λιγάκι Mην ξεχνάτε ότι οι Έλληνες κατασκεύασαν τον Δούρρειο Ίππο ……. Τα πιο πάνω που ανέφερα όλοι οι Έλληνες πατριώτες τα βλέπομε.

 Με τον Παύλο, τον Πατρίκιο, τον Μαχητή, τον Τσίλι, τον Ζάνγκλο …..για να αναφέρω μερικά ονόματα, μπορεί να μην έχουμε τις ίδιες απόψεις σε όλα τα θέματα, αλλά ποτέ δεν έχομε συγκρουσθεί γιατί αυτά που μας ενώνουν είναι πολύ πιο σημαντικά από αυτά που μας χωρίζουν. Κύριε Διονύσιος Βούτος, σε ρωτώ …. Αυτά δεν τα βλέπεις? Δεν έχω με κανένα σας τίποτε το προσωπικό. Θα σας πω όμως δυό πράγματα. Αγαπάω την ζωή γενικά και τους ανθρώπους και θέλω τους τελευταίους να τους βλέπω ευτυχισμένους.



 Αγαπώ τους λαούς, αγαπώ όλες τις παραδόσεις, αγαπάω το αυθεντικό, μου αρέσουν τα τσιγγάνικα βιολιά, οι μελαγχολικοί ρυθμοί του fado, οι νοτιοαμερικάνικοι ρυθμοί, παρακολούθησα την Ofra Haza και συγκινήθηκα, ο ήχος του chitar ….. αγαπάω την παράδοσή μου, αγαπάω την μουσική μου. Έχω περπατήσει σε καντούνια, σε άλλες πολιτείες και ένοιωσα, σαν στο σπίτι μου. Έχω περπατήσει σε ακρογιαλιές της Μεσογείου, έχω βρεθεί μέχρι το τελευταίο σύνορο της γηραιάς ηπείρου στον Ατλαντικό, παντού μύριζα ….. Ελλάδα. Είμαι Έλληνας και είμαι Πολίτης του Κόσμου. Έχω μεγαλώσει σε χριστιανικό περιβάλλον, δεν είμαι όμως ο χριστιανός. Όμως απ΄ ότι θα είδες στο ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΛΛΗΝ, έχω βαθιά πίστη στο θείο

 ΄Ετσι κάθε Μ. Παρασκευή απόγευμα πηγαίνω σε ένα τόπο γεμάτο κατάνυξη, όπως στο μοναστήρι της Δαμάστας και το απόγευμα της Κυριακής του Πάσχα στον ιερό τόπο του Απόλλωνα, τους Δελφούς….. Έχω βρεθεί στην Notre Dome και δεν ξεχνάω τα γεμάτα ευλάβια πρόσωπα που συνάντησα εκεί. Έχω βρεθεί στο ερημικό ξωκκλήσι και έχω νοιώσει την μυρωδιά του λαδιού και του κεριού ….Έχω βρεθεί σε συναγωγή, όπου έχω νοιώσει την ιερότητα του χώρου στην Χαλκίδα ,στην Λάρισα …… Δεν έχω βρεθεί , αλλά ξέρω ότι θα ένοιωθα το ίδιο σε στούπα η σε Παγόδα. Η παρουσία του Θείου υπάρχει παντού, όπου και να βρεθείς στην φύση Παντού έκσταση. Θα πρέπει να θυμάσαι πολύ καλά ότι οι πρόγονοί σου βρήκαν χώρο για να σταθούνε σε αυτόν τον τόπο, από τους ταπεινούς προγόνους μου. 

Αυτό το λένε ανεξιθρησκεία. και φιλοξενία Πιστεύω ότι κάποτε θάρθει η μέρα που οι έλληνες μουσουλμάνοι του Ανατολικού Αιγαίου και οι έλληνες χριστιανοί του Δυτικού θα μονοιάσουνε πάλι. Ο κόσμος αυτός που ψάχνει τις ρίζες του και τις αλήθειες του ………….. και αυτό θάναι μόνο η αρχή ….. Αγαπάω τις επιστήμες, τις τέχνες, την μουσική. Η Γνώση είναι Θεία δωρεά, γι΄ αυτό θέλω αυτό το δώρο να το έχουν όλοι άνθρωποι …….. οι ηλιοκαμμένοι εργάτες να μιλάνε για Πλάτωνα ….. Μπορεί να είμαι κοσμοπολίτης, μπορεί να είμαι ανεξίθρησκος, οτιδήποτε όμως επιβουλεύεται αυτόν τον τόπο θα με βρεί μπροστά του. Αν μου επιτεθεί εβραίος θα είμαι μαζί με τους γκογίμ 

Αυτός που επιβουλεύεται αυτόν τον τόπο θα βρεί απέναντί του ενωμένους σαν την γροθιά, Παύλους, Θράκες, Σπάρτακους, Μαχητές,Ζάνγκλους,Πατρίκιους, Τσιλιβήθριδες; Κρίτωνες και Μπουμπουλίνες πάντα Αμετανόητους ………. Θα πάμε για νέες Θερμοπύλες, Μαραθώνες Σαλαμίνες ……. Η επανελλήνιση στον πλανήτη ξεκίνησε. Θα πρέπει τώρα, να καταλάβουνε κάποιοι γιατί δεν καταχτιούνται οι Έλληνες. Είναι η διαφορά που υπάρχει ανάμεσα στην ύλη και το πνεύμα, το κατώτερο και το ανώτερο. Οι τράπεζες και τα πολύχρωμα χαρτάκια τι να σου κάνουνε? … απέναντι στο μεγαλείο. Μόνο το Ανώτερο, μόνο το Θείο μπορεί να κυριαρχήσει στον ιερό αυτό τόπο. Απλά δεν είναι τα πράγματα? 

http://anadrastos.blogspot.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...