Γράφει ο Δημήτρης Μαλλάς
Το Διαδίκτυο έχει εξελιχθεί στο βασικό τρόπο για την επιλογή ξενοδοχείων εκατοντάδων εκατομμυρίων ανθρώπων παγκοσμίως. Το πρόβλημα, όμως, είναι ότι όταν ο χρήστης αναζητεί ξενοδοχείο σε έναν προορισμό για συγκεκριμένες ημερομηνίες βρίσκεται ενώπιον μίας τεράστιας λίστας από ξενοδοχεία και καλείται να δαπανήσει αρκετές ώρες ψάχνοντας να βρει την πλέον κατάλληλη επιλογή. Αυτό το πρόβλημα προσπαθεί να λύσει -ή τουλάχιστον να μετριάσει- το TripTao
(www.triptao.com), μία μετα-μηχανή αναζήτησης (metasearch engine) που έχει δημιουργηθεί από τον Κώστα Κοτσοκάλη.
“Η ιδέα μου ήρθε το 2010 όταν αντιμετώπισα ακριβώς αυτό το πρόβλημα, θέλοντας να κλείσω ξενοδοχείο στη Μαδρίτη όπου θα πήγαινα για επαγγελματικούς λόγους” αναφέρει στο imerissia.gr ο κ. Κοτσοκάλης. Για διάφορους λόγους, η προσπάθεια καθυστέρησε να ξεκινήσει και το TripTao άρχισε να δημιουργείται τον Μάρτιο του 2012.
Αυτό που άρχισε να δημιουργεί ο κ. Κοτσοκάλης είναι ένας αλγόριθμος, ο οποίος λαμβάνοντας υπόψη μία σειρά από κριτήρια, κατηγοριοποιεί τα ξενοδοχεία που εμφανίζονται έτσι ώστε να βρίσκονται ψηλά οι καλύτερες -για τον χρήστη της υπηρεσίας- επιλογές.
Το TripTao ξεκίνησε να λειτουργεί δοκιμαστικά από τον περασμένο μήνα. Ο επισκέπτης του μπορεί να βάλει τα κριτήρια που επιθυμεί και μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα του εμφανίζονται οι καλύτερες επιλογές.
Ουσιαστικά, σε ορισμένες περιπτώσεις ο αριθμός των αποτελεσμάτων από μερικές εκατοντάδες που μπορεί να είναι περιορίζονται σε μερικές δεκάδες, ανάλογα με τα κριτήρια που ορίζονται.
Τα ξενοδοχεία προέρχονται από τη βάση δεδομένων του Booking.com, ένα από τα πλέον γνωστά sites για κρατήσεις ξενοδοχείων παγκοσμίως, το οποίο είναι ιδιαίτερα “δυνατό” στην Ευρώπη. Μέσω του Booking.com γίνονται και οι κρατήσεις με το TripTao να παίρνει μία μικρή προμήθεια. “Πρέπει να επισημάνουμε ότι ο επισκέπτης του TripTao δεν πληρώνει τίποτα επιπλέον” τονίζει ο κ. Κοτσοκάλης.
Το μεγάλο πλεονέκτημα του TripTao είναι πως είναι “τίμιο” απέναντι στον χρήστη. Αυτό σημαίνει ότι δεν πρόκειται να τοποθετήσει κάποιο ξενοδοχείο ψηλότερα στη λίστα για λόγους προώθησης.
Ο αλγόριθμος είναι αυτός που κάνει την επιλογή και τα κριτήρια έχουν σχέση με τη βαθμολογία που έχει το κάθε ξενοδοχείο, πόσο κοντά ή μακριά είναι από το κέντρο μίας πόλης ή το μετρό, και διάφορες άλλες παραμέτρους που συνήθως είναι κοινές για όλους τους χρήστες.
Είναι προφανές ότι το επόμενο βήμα θα είναι η προσωποποίηση, δηλαδή κάθε επισκέπτης θα δημιουργεί ένα προφίλ, το οποίο θα λαμβάνεται υπόψη για τον καταρτισμό της λίστας που θα βλέπει. Επίσης, στα άμεσα πλάνα είναι η δημιουργία εφαρμογών για smartphones, αρχής γενομένης από τα λειτουργικά συστήματα iOS και Android.
Ο στόχος του TripTao δεν είναι, φυσικά, να περιοριστεί στην ελληνική αγορά. “Στόχος είναι η Ευρώπη και γι' αυτό πρόκειται να λανσάρουμε και εκδόσεις σε άλλες γλώσσες πέραν της αγγλικής” τονίζει ο δημιουργός της υπηρεσίας.
Ακόμη, στα πλάνα του κ. Κοτσοκάλη είναι να επεκταθεί και σε άλλους τομείς. “Οι κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων είναι το επόμενο λογικό βήμα” σημειώνει.
Πηγή :http://santo-rinios.blogspot.gr/
Το Διαδίκτυο έχει εξελιχθεί στο βασικό τρόπο για την επιλογή ξενοδοχείων εκατοντάδων εκατομμυρίων ανθρώπων παγκοσμίως. Το πρόβλημα, όμως, είναι ότι όταν ο χρήστης αναζητεί ξενοδοχείο σε έναν προορισμό για συγκεκριμένες ημερομηνίες βρίσκεται ενώπιον μίας τεράστιας λίστας από ξενοδοχεία και καλείται να δαπανήσει αρκετές ώρες ψάχνοντας να βρει την πλέον κατάλληλη επιλογή. Αυτό το πρόβλημα προσπαθεί να λύσει -ή τουλάχιστον να μετριάσει- το TripTao
(www.triptao.com), μία μετα-μηχανή αναζήτησης (metasearch engine) που έχει δημιουργηθεί από τον Κώστα Κοτσοκάλη.
“Η ιδέα μου ήρθε το 2010 όταν αντιμετώπισα ακριβώς αυτό το πρόβλημα, θέλοντας να κλείσω ξενοδοχείο στη Μαδρίτη όπου θα πήγαινα για επαγγελματικούς λόγους” αναφέρει στο imerissia.gr ο κ. Κοτσοκάλης. Για διάφορους λόγους, η προσπάθεια καθυστέρησε να ξεκινήσει και το TripTao άρχισε να δημιουργείται τον Μάρτιο του 2012.
Αυτό που άρχισε να δημιουργεί ο κ. Κοτσοκάλης είναι ένας αλγόριθμος, ο οποίος λαμβάνοντας υπόψη μία σειρά από κριτήρια, κατηγοριοποιεί τα ξενοδοχεία που εμφανίζονται έτσι ώστε να βρίσκονται ψηλά οι καλύτερες -για τον χρήστη της υπηρεσίας- επιλογές.
Το TripTao ξεκίνησε να λειτουργεί δοκιμαστικά από τον περασμένο μήνα. Ο επισκέπτης του μπορεί να βάλει τα κριτήρια που επιθυμεί και μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα του εμφανίζονται οι καλύτερες επιλογές.
Ουσιαστικά, σε ορισμένες περιπτώσεις ο αριθμός των αποτελεσμάτων από μερικές εκατοντάδες που μπορεί να είναι περιορίζονται σε μερικές δεκάδες, ανάλογα με τα κριτήρια που ορίζονται.
Τα ξενοδοχεία προέρχονται από τη βάση δεδομένων του Booking.com, ένα από τα πλέον γνωστά sites για κρατήσεις ξενοδοχείων παγκοσμίως, το οποίο είναι ιδιαίτερα “δυνατό” στην Ευρώπη. Μέσω του Booking.com γίνονται και οι κρατήσεις με το TripTao να παίρνει μία μικρή προμήθεια. “Πρέπει να επισημάνουμε ότι ο επισκέπτης του TripTao δεν πληρώνει τίποτα επιπλέον” τονίζει ο κ. Κοτσοκάλης.
Το μεγάλο πλεονέκτημα του TripTao είναι πως είναι “τίμιο” απέναντι στον χρήστη. Αυτό σημαίνει ότι δεν πρόκειται να τοποθετήσει κάποιο ξενοδοχείο ψηλότερα στη λίστα για λόγους προώθησης.
Ο αλγόριθμος είναι αυτός που κάνει την επιλογή και τα κριτήρια έχουν σχέση με τη βαθμολογία που έχει το κάθε ξενοδοχείο, πόσο κοντά ή μακριά είναι από το κέντρο μίας πόλης ή το μετρό, και διάφορες άλλες παραμέτρους που συνήθως είναι κοινές για όλους τους χρήστες.
Είναι προφανές ότι το επόμενο βήμα θα είναι η προσωποποίηση, δηλαδή κάθε επισκέπτης θα δημιουργεί ένα προφίλ, το οποίο θα λαμβάνεται υπόψη για τον καταρτισμό της λίστας που θα βλέπει. Επίσης, στα άμεσα πλάνα είναι η δημιουργία εφαρμογών για smartphones, αρχής γενομένης από τα λειτουργικά συστήματα iOS και Android.
Ο στόχος του TripTao δεν είναι, φυσικά, να περιοριστεί στην ελληνική αγορά. “Στόχος είναι η Ευρώπη και γι' αυτό πρόκειται να λανσάρουμε και εκδόσεις σε άλλες γλώσσες πέραν της αγγλικής” τονίζει ο δημιουργός της υπηρεσίας.
Ακόμη, στα πλάνα του κ. Κοτσοκάλη είναι να επεκταθεί και σε άλλους τομείς. “Οι κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων είναι το επόμενο λογικό βήμα” σημειώνει.
Πηγή :http://santo-rinios.blogspot.gr/
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου