Γράφει η Άννα Κωνσταντουλάκη
- Αναδημοσίευση από www.patris.gr
“Ποιος είπε ότι οι τουρίστες θέλουν κρουασάν στο πρωινό τους;
Δώστε τους να φάνε λουκουμάδες με κρητικό μέλι και σφακιανή πίτα και μετά ρωτήστε τους εάν προτιμούν τα κατεψυγμένα κρουασάν”.
Ο Γιώργος Πίττας, ο άνθρωπος που εμπνεύστηκε το Ελληνικό Πρωινό, το οποίο προσφέρει σήμερα το 10% των ξενοδοχείων της χώρας, μεταξύ αυτών και 129 μονάδες στην Κρήτη, μιλάει στην “Π” για την υπεραξία της γαστρονομίας.
Ο κ. Πίττας, μέλος του Δ.Σ. του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας, εδώ και χρόνια ταξιδεύει στην Ελλάδα και είναι από τους λίγους που γνωρίζουν τόσο καλά τα προϊόντα του κάθε τόπου, τα οποία πλέον βρίσκονται στους πρωινούς μπουφέδες 1.074 ξενοδοχείων.
Ο ίδιος σημείωσε:
“Ο πελάτης έρχεται για παράδειγμα στην Κρήτη και όταν κάποιος ταξιδεύει, ψάχνει και την εμπειρία των νέων γεύσεων.
Είναι ηλίθιο να του σερβίρεις κρουασάν στο πρωινό του και μάλιστα κατεψυγμένο όταν έχεις τέτοιο πλούτο στην περιοχή σου.
Έχετε υπέροχες πίτες, ελιές, τυριά, μέλι.Τι ωραιότερο από το να του τα προσφέρεις όλα αυτά και τόσα άλλα, όπως λουκουμάδες, σφακιανές πίτες, κρίθινο παξιμάδι με λάδι;”.
Όπως υπογραμμίζει, όσο πιο πλούσιο είναι το πρωινό με τα τοπικά προϊόντα, τόσο μεγαλύτερη είναι η ικανοποίηση του ξένου επισκέπτη που θα πει ή θα γράψει αυτό που έζησε και έτσι θα γίνει ο διαφημιστής ο δικός σου και της χώρας σου”
.
Ο κ. Πίττας τονίζει ότι “το Ελληνικό Πρωινό πέτυχε, γιατί είχε σχέδιο και επιμονή και αγκαλιάστηκε από όλους (σεφ, μάγειρες, ξενοδόχους) αλλά και την ελληνική κοινωνία. Υπενθύμισε, μάλιστα, ότι πριν 8 χρόνια δεν υπήρχε καν αυτή η έννοια στην Ελλάδα και σήμερα το ελληνικό πρωινό σερβίρεται από το Μουσείο της Ακρόπολης μέχρι τις καφετέριες.
Ο Γιώργος Πίττας πιστεύει με πάθος και σιγουριά στη δυναμική των παραδοσιακών προϊόντων και λέει ότι δεν αντιπροσωπεύουν μόνο την ταυτότητά μας, αλλά είναι και ένα εξαιρετικό εισιτήριο για να κερδίσουμε τις αγορές.
“Η γαστρονομία είναι μια υπεραξία για τη χώρα και είναι ένα ολόκληρο σύστημα παραγωγής.
Η γαστρονομία είναι εμπειρία, είναι η επίσκεψη στο καζάνι που βγαίνει η ρακή, είναι η επίσκεψη στο μαντρί όπου βρίσκονται τα πρόβατα, είναι οι μαδάρες, οι παρέες, τα γλέντια. Τα ποιοτικά προϊόντα μας έχουν αξία, φέρνουν κέρδη” σημειώνει και προσθέτει:
“Όλα είναι αλληλένδετα και όλα είναι κύκλος. Πρέπει να καταλάβουμε ότι οι συνεργασίες μάς δείχνουν τον δρόμο και να κατανοήσουμε ότι δεν πρέπει να κοιτάζουμε μόνο τον εαυτό μας, γιατί για να προκόψει ο καθένας από εμάς, πρέπει να προκόψει όλος ο τόπος”.
Πηγή : http://www.enallaktikos.gr/
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου