4 Ιουλ 2023

Σταμάτης Γαρδέρης: «Νισάφι πια» – Η λεκτική επίθεση που δέχθηκε ο δήμαρχος Κύθνου για περιστατικό υγείας και η απάντησή του


Ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πραγματοποίησε ο Δήμαρχος Κύθνου κ. Σταμάτης Γαρδέρης, με αφορμή ένα περιστατικό υγείας που συνέβη σε μία κυρία, η οποία σε έξαλλη κατάσταση διαμαρτυρήθηκε έντονα στον ίδιο, προχωρώντας μάλιστα και σε λεκτική επίθεση, μέσα στο γραφείο τουΘέλω να ζητήσω συγνώμη από τους συμπολίτες εκ των προτέρων για την ανάρτηση μου αυτή. 

Θεωρώ πως ως θεσμικός εκπρόσωπος του τόπου πρέπει να δίνω απαντήσεις επίσημα κι όχι από το διαδίκτυο, αλλά η ανθρώπινη υπομονή έχει και ένα όριο.

Γεννήθηκα και μεγάλωσα πάνω σε αυτόν το τόπο. Γιος ενός φτωχού και τίμιου αγρότη που με δίδαξε όμως πως να βαδίζω με αξιοπρέπεια στην ζωή μου. Μεσα στην φτώχεια και την κακουχία μας έμαθε να εκτιμάμε το δώρο της ζωής. 

Μας έμαθε να παλεύουμε τίμια με αγάπη προς τους συνανθρώπους μας.Το γραφείο μου είναι ανοιχτό σε κάθε πολίτη να έρθει ανά πάσα ώρα και στιγμή, χωρίς ραντεβού να μου εκφράσει το αίτημα του. Γράφω αυτήν την ανάρτηση με αφορμή ένα περιστατικό που διαδραματίστηκε χθες στο γραφείο μου. Μια κυρία σε έξαλλη κατάσταση, όρμησε μέσα, μου χτυπούσε το χέρι στο γραφείο και μου επιτέθηκε λεκτικά, αποδίδοντας μου ευθύνες για ένα γεγονός για το οποίο είχα άγνοια και για το οποίο δεν έχω καμία απολύτως, μα απολύτως καμία αρμοδιότητα.

Με αφορμή ένα περιστατικό υπογλυκαιμίας στις 5 το πρωί, η κυρία κάλεσε την γιατρό που εφημέρευε. Η γιατρός δεν διαθέτει αυτοκίνητο, αλλά πήγε όσο πιο άμεσα γινόταν στο περιστατικό με το ασθενοφόρο, δηλαδή με τον τρόπο που αυστηρά ορίζει το ιατρικό πρωτόκολλο.

Και σαν να μην έφτανε αυτό η κυρία αυτή έκανε ανάρτηση στα κοινωνικά δίκτυα με την οποία κατηγορεί τον δήμο ότι δεν νοιάζεται για την υγεία των πολιτών. Αν γνωρίζαμε πως η ιατρός δεν διαθέτει αυτοκίνητο, εμείς ως δήμος αμέσως θα της διαθέταμε αυτοκίνητο. Είναι αυτονόητο για μας πως μόλις γίνει αίτηση στον δήμο αμέσως θα διαθέσουμε αυτοκίνητο αρκεί ο ιατρός που θα το χρειαστεί να έχει δίπλωμα και να ξέρει να οδηγεί.

Ο τρόπος λειτουργίας των ιατρών υπακούει σε αυστηρά ιατρικά πρωτόκολλα και κανείς δεν μπορεί ούτε να αυτενεργεί και κανείς δεν μπορεί να παρεμβαίνει πολιτικά. Αρμόδια είναι αυστηρά η 2η ΥΠΕ. Υπάρχουν κανόνες, υπάρχει συντονισμένος τρόπος δράσης.

Κλείνοντας η κυρία μου είπε: η γιατρός δεν φταίει σε τίποτα, το ψάρι βρωμάει απ’ το κεφάλι.

Θα ήθελα να της πω λοιπόν: τα βρώμικα κεφάλια να τα αναζητήσει αλλού. Είμαι ένας άνθρωπος που ζει 365 μέρες τον χρόνο στο νησί μου. Έχω μεγαλώσει 3 παιδιά σε αντίξοες συνθήκες στο νησί μου. 

Έχω χάσει δικούς μου ανθρώπους εξαιτίας των ανεπαρκών υποδομών παροχής υγείας στα νησιά. Δεν μπορεί κανείς να παίζει με την ευαισθησία μου για ένα τόσο λεπτό, αμθρώπινο ζήτημα που με πονάει βαθειά.

Θελω να πω σε αυτή την κυρία πως μόλις ανέλαβα τα καθήκοντα μου το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να νοιαστώ για παραπάνω αγροτικούς ιατρούς. Φροντίσαμε να δημιουργήσουμε κίνητρα για να γίνουμε ελκυστικοί σαν νησί.

Επιδοτήσαμε τα ενοίκια των ιατρών και μάλιστα σε συγκεκριμένα, αύγχρονα σπίτια ώστε να μην χρειάζεται να ψάχνουν.

Προσπαθήσαμε να κάνουμε συμβόλαιο με ασφαλιστική για αεροδιακομιδή αλλά μας το απέρριψε η αποκεντρωμένη.

Φτιάξαμε σταθερό κωδικό για την παροχή φαρμάκων και αναλώσιμων στα ιατρεία.
Αν και δεν είναι στις θεσμικές ευθύνες του δήμου, εμείς συντηρούμε διαρκώς και με κάθε τίμημα τα ιατρεία μας.

Εγκαταστήσαμε νέο σύστημα ψύξης – θέρμανσης στο Πολυδύναμο.

Συντηρούμε το ασθενοφόρο και φροντίσαμε να αποκτήσουμε και δεύτερο μέσω της περιφέρειας.

Φτιάξαμε κιόσκι για την προστασία των ασθενοφόρων.

Είμαστε 24 ώρες το 24ωρο στο πλευρό των γιατρών μας, ό,τι κι αν χρειαστούν.

Αναζητήσαμε και βρήκαμε χορηγούς για την ενίσχυση με σύγχρονα μηχανήματα των ιατρείων μας.

Πείτε μου ειλικρινά αν υπάρχει έστω και μια ώρα στο 24ωρο που δεν σήκωσα το τηλέφωνο. Που δεν βρέθηκα δίπλα αμέσως σε όποιον συνάνθρωπο μου χρειάστηκε την βοήθεια μου. Που δεν στήριξα με όλες μου τις δυνάμεις όποιον με φώναξε.

Ατέλειωτα ξενύχτια δίπλα σε συζύγους που έβλεπαν τον άνθρωπο τους να υποφέρει. Να κρατάω το χέρι σε κόρες και παιδιά δίνοντας κουράγιο. Να τρέχω πρώτος στο ελικοδρόμιο. Να μιλάω με υπουργούς 4 η ώρα το πρωί απαιτώντας να μου στείλουν ελικόπτερο για τον γεράκο που από μικρός μεγάλωσα μαζί του και τώρα τον βλέπω πάνω στο φορείο να ψυχοραγεί. Πόσες φορές δεν ένιωσα τον πόνο της μάνας να τρέμει για το παιδάκι της.

Με ποιον δεν μοιράστηκα τον πόνο και την αγωνία του;

Σε ποιον δεν ήμουν παρών αυτά τα 9 χρόνια;

ΠΟΙΟΝ δεν νοιάστηκα εγώ ο ίδιος με τον αγώνα μου;

Εννέα χρόνια υπηρετώ αυτόν τον τόπο σεμνά και ταπεινά. Χωρίς τυμπανοκρουσίες, χωρίς φανφάρες.
Η υγεία των συνανθρώπων μου είναι το παν για μένα. Σύντομα θα έχουμε πολλά σπουδαία, ευχάριστα νέα.
Αγαπητοί συμπατριώτες μου σας ευχαριστώ για την κατανόηση και θα είμαι πάντα εδώ δίπλα στον καθένα ξεχωριστά. Δίπλα σε κάθε Θερμιώτη. Μεγάλωσα σε αυτό το νησί και έχω σκοπό της ζωής μου να υπηρετώ τους ανθρώπους του.

Σας ευχαριστώ συμπατριώτες μου

Πηγή : https://www.kykladiki.gr/

to synoro blog

2 σχόλια:

  1. Μπράβο στο κύριο γαρδελη! Για το ενδιαφέρον που ρίχνει έτσι πρέπει να συμπεριφέρονται παράδειγμα προς μιμιση! 👍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο καθένας μπορεί να λέει ό,τι θέλει . Εγώ πάντως δεν έχω ακούσει καλά λόγια για αυτόν τον άνθρωπο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...