12 Οκτ 2012

«Θα σας τσακίσουμε όποιοι και να ΄σαστε!»


«Ύποπτο για έκτροπα» θεώρησαν οι φωστήρες του Δένδια έναν γιατρό του νοσοκομείου Άγιος Σάββας τον οποίο συνέλαβαν και οδήγησαν στη ΓΑΔΑ την ημέρα της επίσκεψης της Μέρκελ. Ο ίδιος, όπως και δεκάδες άλλοι συλληφθέντες, απειλήθηκε με φράσεις όπως «θα σας τσακίσουμε όποιοι και να ‘σαστε!»


Χωρίς να έχει σημειωθεί κανένα επεισόδιο και ενώ ομάδα γιατρών ανέβαινε με τα πόδια προς το Σύνταγμα μέσω της οδού Ερμού, άνδρες της αστυνομίας και συγκεκριμένα της ομάδας ΔΙΑΣ , μπήκαν μέσα στο πλήθος και συνέλαβαν τον Κώστα Καταραχιά, μέλος της ομοσπονδίας των νοσοκομειακών γιατρών (ΟΕΝΓΕ) και γραμματέα του σωματείου των εργαζομένων του Αγίου Σάββα.


Ο κ.Καταραχιάς από τον 11ο όροφο της ΓΑΔΑ, περιγράφει στο iatropedia.gr: “είχαμε ραντεβού με ένα μπλοκ εργαζομένων του Αγίου Σάββα και ανεβαίναμε στη διαδήλωση από τον πεζόδρομο της Ερμού. Λίγο πριν το τέλος του δρόμου ομάδα ΔΙΑΣ, μου έκλεισε το δρόμο, αναίτια, επειδή κρατούσα μια ντουντούκα και με πήγαν άκρη. Με κρατούσαν, άνοιξαν την τσάντα μου και πήραν την ταυτότητά μου. Την ίδια ώρα όμως μαζεύτηκε κόσμος γύρω μας από συγκεντρωμένους λέγοντας ότι είναι αναίτια η σύλληψη.


Με τραβήξανε και με πήγανε στη ΓΑΔΑ στον 11ο όροφο.
Κατά τη διάρκεια της σύλληψής μου, επικρατούσε ένα κλίμα εκφοβισμού καθώς οι αστυνομικοί που με είχαν περικυκλώσει έλεγαν συνεχώς ότι “θα μας τσακίσουν όποιοι και να είμαστε” και διάφορες άλλες απειλητικές εκφράσεις”.


Ο κ.Καταραχιάς, περιγράφει πως δεκάδες άλλοι διαδηλωτές βρίσκονταν μαζί του στον 11ο όροφο, χωρίς να υπάρχει κανένας λόγος αφού δεν είχαν προβεί σε καμία παράνομη ενέργεια.
Στο νου μας έρχεται το τραγούδι του Καζαντζίδη «Όποια και να ‘σαι, ό,τι και να ‘σαι». Τα παλλικάρια του Δένδια δεν κάνουν διακρίσεις.

 Θα βαρέσουν με ανάποδο κλομπ, θα ψεκάσουν με χημικά μαθητές και συνταξιούχους. Δεν πά’ να ’σαι ο δάσκαλος των παιδιών μου, ο γιατρός στον οποίο θα φέρω μεθαύριο τον άρρωστο πατέρα μου ή το παιδί μου. Θα σε ξεφτιλίσω για να ξεχάσω πόσο ξεφτιλισμένη έχει καταντήσει και η δική μου ζωή. Ίσως κάπως έτσι να σκέφτεται ο τροϊκανικός μπάτσος ή μάλλον ο μπάτσος όλων των εποχών. Λέμε τώρα…
Κάποια στοιχεία από το iatropedia.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...