Η 24ωρη απεργία είναι ανεξάρτητη από
την 48ωρη απεργία που ήδη έχει αποφασίσει η Ομοσπονδία και η οποία θα
πραγματοποιηθεί με την κατάθεση του επίμαχου νομοσχεδίου για ψήφιση στην
Ολομέλεια της Βουλής.
Δεμένα στα λιμάνια όλης της χώρας θα παραμείνουν και την Κυριακή 1η Μαΐου τα πλοία όλων των κατηγοριών, με έναρξη από τις 00.01 τα ξημερώματα και λήξη στις 24.00 τα μεσάνυχτα, λόγω συμμετοχής της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) στην 24ωρη απεργία της ΓΣΕΕ, για την εργατική Πρωτομαγιά.
Στην ανακοίνωσή της, η ΠΝΟ αναφέρει ότι τα τελευταία πέντε χρόνια «οι Έλληνες ναυτεργάτες, εν ενεργεία και συνταξιούχοι, ένοιωσαν στο πετσί τους τις συνέπειες της υποτέλειας της χώρα μας στους ξένους δανειστές με καταβαράθρωση των εργασιακών σχέσεων και των κοινωνικοασφαλιστικών δικαιωμάτων τους, την περιθωριοποίηση μεγάλου τμήματος των ιδίων και των οικογενειών τους, και τον στραγγαλισμό θεμελιωδών και συνταγματικά κατοχυρωμένων συνδικαλιστικών δικαιωμάτων τους και του θεσμού της απεργίας».
Δεμένα στα λιμάνια όλης της χώρας θα παραμείνουν και την Κυριακή 1η Μαΐου τα πλοία όλων των κατηγοριών, με έναρξη από τις 00.01 τα ξημερώματα και λήξη στις 24.00 τα μεσάνυχτα, λόγω συμμετοχής της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) στην 24ωρη απεργία της ΓΣΕΕ, για την εργατική Πρωτομαγιά.
Στην ανακοίνωσή της, η ΠΝΟ αναφέρει ότι τα τελευταία πέντε χρόνια «οι Έλληνες ναυτεργάτες, εν ενεργεία και συνταξιούχοι, ένοιωσαν στο πετσί τους τις συνέπειες της υποτέλειας της χώρα μας στους ξένους δανειστές με καταβαράθρωση των εργασιακών σχέσεων και των κοινωνικοασφαλιστικών δικαιωμάτων τους, την περιθωριοποίηση μεγάλου τμήματος των ιδίων και των οικογενειών τους, και τον στραγγαλισμό θεμελιωδών και συνταγματικά κατοχυρωμένων συνδικαλιστικών δικαιωμάτων τους και του θεσμού της απεργίας».
Αποτέλεσμα ήταν, σύμφωνα με την ΠΝΟ, η
ανεργία στις τάξεις των ναυτεργατών να έχει εκτοξευθεί σε δυσθεώρητα ύψη
και να αυξάνεται καθημερινά.
Επίσης, σημειώνει, ότι «οι μειώσεις
στις οργανικές συνθέσεις των επιβατηγών πλοίων, που είναι αποτέλεσμα και
του σχετικού Νόμου 4150/2013, αλλά και των αποφάσεων του ΥΝΑ, συντελούν
στην παραπέρα αύξηση της ανεργίας, τέλος δε η καταστρατήγηση της
κείμενης νομοθεσίας, που αφορά τη ναυτική εργασία τείνει να καταστεί
ένας επί πλέον τροφοδότης της ανεργίας».
Πηγή: Έθνος
Πηγή :
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου