24 Μαΐ 2016

Το TripAdvisor άλλαξε τον τρόπο βαθμολόγησης των ξενοδοχείων

Το TripAdvisor, που αποτελεί τον μεγαλύτερο ταξιδιωτικό ιστότοπο στον κόσμο, άλλαξε τον τρόπο κατάταξης της δημοτικότητας ξενοδοχείων, εστιατορίων και αξιοθεάτων, γεγονός το οποίο αναμένεται να επηρεάσει την ταξιδιωτική συμπεριφορά των επισκεπτών σε παγκόσμιο επίπεδο.
Ανεπηρέαστη δεν θα μείνει και η ελληνική ταξιδιωτική αγορά, καθώς χιλιάδες τουριστικές επιχειρήσεις στη χώρα μας λαμβάνουν κριτικές μέσω του συγκεκριμένου παγκόσμιου ιστότοπου. Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά την τελευταία δεκαετία ο όγκος κριτικών από ταξιδιώτες στο TripAdvisor σημείωσε ραγδαία αύξηση σε διεθνές επίπεδο, καθώς από 6 εκατ. το 2006 αναμένεται φέτος να ξεπεράσει τα 350 εκατ. Σήμερα οι ταξιδιώτες προσθέτουν 200 νέες κριτικές ανά λεπτό στον ιστότοπο.
Η αλλαγή
To TripAdvisor άλλαξε τον αλγόριθμο για την κατάταξη δημοτικότητας, αφού ανέλυσε εκατοντάδες εκατομμύρια κριτικές που έχει λάβει τη τελευταία 15ετία. Ο βελτιωμένος αλγόριθμος δίνει μεγαλύτερη σημασία στην ποσότητα και τη συνέπεια των κριτικών συγκριτικά με το παρελθόν, περιορίζοντας το φαινόμενο των ταχέως ανερχόμενων καταχωρίσεων. Τον περασμένο Ιανουάριο άρχισε να χρησιμοποιείται ο βελτιωμένος αλγόριθμος της κατάταξης δημοτικότητας για τα εστιατόρια και τα αξιοθέατα, ενώ μεταξύ Φεβρουαρίου και Απριλίου εφαρμόστηκε ο αλγόριθμος και για τα ξενοδοχεία.
Η κατάταξη δημοτικότητας βασίζεται στην ποιότητα, την επικαιρότητα και την ποσότητα των κριτικών που λαμβάνει μια επιχείρηση από τους ταξιδιώτες. Ειδικότερα, οι κριτικές, ακόμη και οι εξαιρετικές, που είναι παλαιότερες, δεν μετρούν τόσο πολύ στην κατάταξη μιας επιχείρησης όσο μια κριτική που γράφτηκε την περασμένη εβδομάδα. Ο αριθμός των κριτικών αποτελεί τον πιο κρίσιμο δείκτη στους ταξιδιώτες του TripAdvisor για μια επιχείρηση. Ομως δεν είναι απαραίτητο μια επιχείρηση να έχει περισσότερες κριτικές από άλλες, αλλά να έχει όσες χρειάζονται ώστε να επιτρέπεται μια στατιστικά σημαντική σύγκριση.
Για παράδειγμα, μια επιχείρηση με 110 κριτικές δεν θα έχει απαραίτητα υψηλότερη θέση στην κατάταξη από μια άλλη με 100 κριτικές, τις οποίες έχει λάβει περίπου μέσα στο ίδιο χρονικό διάστημα. Συμπερασματικά, όταν μια επιχείρηση έχει πολλές και πρόσφατες κριτικές, λαμβάνει υψηλότερη βαθμολογία επειδή ενισχύει τη σιγουριά για την τρέχουσα εμπειρία που μπορεί να προσφέρει.
Ανησυχία
Ορισμένες μικρότερες επιχειρήσεις εξέφρασαν την ανησυχία τους προς το TripAdvisor σχετικά με την αυξανόμενη βαρύτητα που δίνεται στον παράγοντα της ποσότητας. Aπό την πλευρά του το TripAdvisor απάντησε ότι παρόλο που οι μικρότερες επιχειρήσεις τείνουν να έχουν λιγότερες κριτικές, επειδή έχουν λιγότερους πελάτες, η εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, η φροντίδα και η προσοχή στη λεπτομέρεια που προσφέρουν καθιστούν πρόθυμους περισσότερους επισκέπτες να γράψουν κριτική. Κατά συνέπεια, διαπίστωσε ότι οι μικρότερες επιχειρήσεις εξακολουθούν να συναγωνίζονται τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές τους. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Μedallia, που επικαλείται το TripAdvisor, τα καταλύματα που απαντούν σε πάνω από το 50% των κριτικών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυξάνουν πάνω από το διπλάσιο τα ποσοστά πληρότητάς τους συγκριτικά με τις επιχειρήσεις που συνήθως αγνοούν τις κριτικές.
Προκειμένου να γίνει αντιληπτό πόσο επηρεάζουν οι κριτικές μέσω του TripAdvisor τη συμπεριφορά των ταξιδιωτών, αξίζει να αναφερθούν ορισμένα σημαντικά στοιχεία από σχετική έρευνα που πραγματοποίησε η Oxford Economics. Σύμφωνα με την έρευνα, το περιεχόμενο του TripΑdvisor άσκησε επιρροή στο 13% των ταξιδιωτών στο εξωτερικό και σχεδόν στο 8% των συνολικών ταξιδιωτών στο εσωτερικό σε παγκόσμιο επίπεδο για το 2014. Τα ποσοστά αυτά αντιστοιχούν σε 350 εκατ. ταξίδια και 1,8 δισ. τουριστικές διανυκτερεύσεις. Παράλληλα, το TripAdvisor επηρέασε άμεσα την πραγματοποίηση ταξιδιωτικών δαπανών ύψους 478 δισ. δολ. σε παγκόσμιο επίπεδο. Επιπροσθέτως, η αυξημένη ταξιδιωτική δραστηριότητα λόγω του TripAdvisor έχει βοηθήσει στην υποστήριξη 1,9 εκατ. θέσεων εργασίας παγκοσμίως.
Πηγή: Καθημερινή
Πηγή : 

to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...