16 Απρ 2012

η Σέριφος ξεδιαλέγει μόνη της αυτούς που θέλει.

 


καλά, είσαι το κάτι άλλο. Συγχαρητήρια ΚΑΙ για την ποιητική περιγραφή. Η Σέριφος σου χρωστάει πολλά. Πραγματικά κόλλησα στο χάρτη. Τι «δαντέλα» είναι αυτή;



el-Gatto

 Αγαπητέ ευχαριστώ για τα καλά λόγια, να ξέρεις όμως ότι εγώ χρωστάω στην Σέριφο περισσότερα απ΄όσα μου χρωστάει η ίδια. Τα τελευταία 7 καλοκαίρια έχω περάσει πολύ καιρό εκεί.Αλλωστε ,οσοι εχουν επισκεφτει την Σέριφο ,γνωριζουν για αυτα τα περίεργα ενεργειακα πεδία ,που υπάρχουν στο νησι.

 Μια ενεργεια που ,ή θα σε ελκυσει και θα κολήσεις ,ή θα σε απωθήσει και δεν θα ξαναπατήσεις. Στα must του νησιού ,η χωματινη διαδρομη απο Λιβαδι-ραμμος-Γάννεμα για μπανιο ,καθως και το επερχομενο στροφιλίκι μεσα απο τα Μεταλεία ,με καταληξη στο Μέγα Λειβαδι ,για κοκκορα κρασάτο απο τα χεράκια της κυρα-Μαρίας.

 Η παραλια της Συκαμιάς ,σωτήρια για μπανάκι ,οταν οι νοτιάδες σαρωνουν. Για να μην μιλήσω και για το εκει ταβερνείο. Θα μπορουσα να μιλαω ωρες για τη Σεριφο. Βρεθηκα για πρωτη μου φορα στο νησι ,το Πάσχα του 1995 ,για ενα 3ήμερο. Τελικά ,εμεινα εκει 2,5 χρονια..... Και Τον χειμώνα. Και μάλιστα ,χωρις τηλεοραση. Δεν επληξα καθόλου
Το τι τσιπουρα ηπια με παπουδες-γιαγιαδες βοσκους στα υψιπεδα της Σεριφου ,γεματα με ιστοριες.... Το ποσες φορες ανεβηκα ,να ιδω αν εσκασαν επιτελους τα αυγα των Αετων ,που φώλιαζαν στα πολυ ψηλά του νησιου... Υπέροχο νησι. Απο τα πιο δυνατα ενεργειακα πεδία ,που εχω νιωσει ποτε απο εναν τοπο. Ερωτας αξεπέραστος...


 Εχω να βρεθω στη Σέριφο -συνειδητά & για δικους μου λογους- αρκετα χρόνια πλέον(7-8) Μα... Την εχω συνεχεια στο μυαλο μου ,και η ψυχη μου ταξιδευει στα υψίπεδα της καθημερινα ,και ξαποσταινει στις παραλιες της ,νοητά. Καποια στιγμη ,θα ξαναπαω ,πιστευω....ελπίζω...φέτος το χειμώνα ισως?...για ενα χωμάτινο Π-Σ-Κ... :think:
 Μου 'λειψε

 .

 Σπάνιο να μην φαίνεται η Σίφνος από την Χώρα, αποζημίωση το ουράνιο τόξο. Οπως πάντα το Λιβάδι με το λιμάνι του πάντα στα πόδια στα πόδια σου. 
SERFINO

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...