19 Απρ 2012

ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΑΠΟΤΣΙΓΑΡΑ ΦΥΤΕΨΤΕ ΚΡΙΝΑΚΙΑ

ΕΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙ φωναζε στον μπαμπά στου στα Λειβαδάκια

 "μπαμπά εδώ έχει πολλές γόπες" μου διηγήθηκε κάποιος,ο οποίος μετά φούσκωσε από καμάρι για την αυξημένη βιοποικιλότητα της παραλίας.Κοιτώντας καλύτερα,παρατήρησε ότι το παιδάκι μιλούσε για αποτσίγαρα!

 Εχει βαρεθεί η ψυχή μου ,όλους αυτούς τους λιγδιασμένους ,κιτρινιασμένους ,ζέχνοντες εξαρτημένους,που εκεί που τρώνε ,χέζουνε.Βρωμάει το στόμα τους ,βρωμάνε τα χέρια τους,βρωμάει το μαλλί τους,βρωμάνε οι βουτηγμένες στην νικοτίνη ρυπαρές συνήθειές τους αλλοιώς δεν θα πετάγανε τις γόπες ούτε στις παραλίες,ούτε έξω από τα παράθυρα των αυτοκινήτων τους ,καίγοντας τα δάση.Απ'όπου κι αν περάσει ένας καπνιστής,θα λερώσει τα πάντα. Και τώρα κάτι πιο πολιτισμένο γιατί εγώ έχω χάσει την ψυχραιμία μου 
. Το κάπνισμα βλάπτει και τις θάλασσες
 Απο την Ιφιγενεια Διαμαντη

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...