Το σχέδιο εκδίωξης των νησιωτών του Αιγαίου είναι σε πλήρη
εξέλιξη. Τρόικα – Κυβέρνηση με συνεχείς αποφάσεις και νομοθετήματα
επιχειρούν να κάνουν τη ζωή στα νησιά αβίωτη και να εξαναγκάσουν τους
νησιώτες να φύγουν από το τόπο τους. Μετά από τις αποφάσεις για κλείσιμο
των Δημόσιων Υπηρεσιών, την περαιτέρω υποβάθμιση των υπηρεσιών υγείας
και άλλων κοινωνικών υπηρεσιών, τώρα βάζουν μαχαίρι και στις άγονες
γραμμές.
Στο νέο Μεσοπρόθεσμο που ψήφισαν οι 153 δωσίλογοι βουλευτές,
περιλαμβάνεται και η μείωση του ποσού επιχορήγησης για τις άγονες
γραμμές κατά 18 εκατ. ευρώ για τα επόμενα 3
χρόνια. Έτσι αποδυναμώνονται ακόμη περισσότερο οι θαλάσσιες συγκοινωνίες με την ηπειρωτική χώρα, και ειδικά των μικρών νησιών, καταδικάζοντας τους κατοίκους σε απομόνωση ή φυγή.
Τα περισσότερα χρήματα κόβονται το 2013, έτος κατά το οποίο η μείωση θα είναι 15 εκατ. ευρώ. Η Τρόικα διατάσει, και το Κυβερνητικό τρίο αποδέχεται, αλλαγές στην κάλυψη των άγονων γραμμών και τροποποίηση των ακτοπλοϊκών συνδέσεων, με δρομολόγια μαμούθ που για να φτάσεις στον προορισμό σου θα χρειάζεσαι μέρες.
Μέχρι τον προσεχή Μάρτιο επιβάλλεται από το «σωτήριον» Μνημόνιο η κατάργηση της μέχρι σήμερα νομοθεσίας και η επιβολή νέας, που δίνει προνόμια στους εφοπλιστές για ευελιξία σε ότι αφορά στις απαιτήσεις επάνδρωσης των πλοίων.
Το καταστροφικό σχέδιο συνεχίζεται με την παροχή προς τους εφοπλιστές νέου ευέλικτου καθεστώτος αποδοχής και εκτέλεσης των δρομολογίων, αλλά και του μεγέθους των πλοίων. Έτσι, θα είναι στην διακριτική ευχέρεια του εφοπλιστή να τροποποιεί τα δρομολόγια κατά το δοκούν και να αλλάζει το μέγεθος του πλοίου που θα δρομολογεί σε μία γραμμή, ανά πάσα στιγμή.
Έχει δρομολογηθεί και το ξεπούλημα των λιμανιών της χώρας. Στο σφυρί βγαίνουν τα 12 μεγαλύτερα λιμάνια της χώρας (Πειραιά, Θεσσαλονίκης, Πάτρας, Βόλου, Ραφήνας, Ηγουμενίτσας, Αλεξανδρούπολης, Ηρακλείου, Ελευσίνας, Λαυρίου, Κέρκυρας, Καβάλας ) και 23 άλλα μικρότερα λιμάνια και μαρίνες.
Η λειτουργία των λιμανιών από επιχειρηματικά κεφάλαια θα αποτελέσει πλήγμα για την ακτοπλοΐα, γιατί η τιμολογιακή πολιτική θα καθορίζεται με γνώμονα το κέρδος του «επενδυτή». Αποτέλεσμα θα είναι η αύξηση των εισιτηρίων από και προς τα νησιά.
Οι επαγγελίες του ενδοτικού Κυβερνητικού σχηματισμού Σαμαρά –Βενιζέλου – Κουβέλη για προσήλωση και παραμονή στην Ευρωπαϊκή οικογένεια είναι λόγια του αέρα. Ψευτιές και μπαρούφες προεκλογικές για την υφαρπαγή της ψήφου. Το Μεταφορικό Ισοδύναμο που προκύπτει ως υποχρέωση από το εθνικό και κοινοτικό δίκαιο υποχρεώνει την εξουσία να παρέχει δημόσιες υπηρεσίες ισοδύναμα στους πολίτες της επικρατείας της.
Το Μεταφορικό Ισοδύναμο σημαίνει το χιλιομετρικό κόστος των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων να μην υπερβαίνει το αντίστοιχο του τρένου, ακολουθώντας το ευρωπαϊκό κεκτημένο της Γαλλίας που έτσι το εφάρμοσε πάνω από 3 δεκαετίες, από το μακρινό 1976. Αυτό το ξεχνάει η Τρόικα και του εξωτερικού αλλά και του εσωτερικού. Όπου βολεύει τα άνομα και αντιλαϊκά σχέδια τους επικαλούνται την Ευρώπη.
Οι Κυβερνητικοί εφιάλτες με την επιβαλλόμενη πολιτική οδηγούν στην απομόνωση των νησιών, την οικονομία τους σε μαρασμό, με ανύπαρκτες δημόσιες υπηρεσίες, υποβαθμίζουν την ακτοπλοΐα, επηρεάζουν αρνητικά τον τουρισμό, ληστεύουν το οικογενειακό εισόδημα, δυσκολεύουν ακόμη περισσότερο τη διαβίωση των νησιωτών.
http://olympia.gr
Θάνατος Των Νησιών μας
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήνυμα: Γιάννη Καλημέρα.
Δεν ξέρω αν γράφω στο σωστό σημείο για το θέμα αυτό.
Αυτή τους η απόφαση με εξόργησε από την πρώτη στιγμή που την άκουσα (εδώ και καιρό). Όλοι οι ξεφτίλες αντί να δώσουν κάποια ελαφριντικά στοιχεία για να αυξήσουμε την ζωή στά νησιά μας,κάποια κίνητρα ενοώ, και στον λαό και στους εφοπλιστές, να αυξήσουμε την γεωργική παραγωγή μας και ταυτόχρονα να γίνεται και αποκέντρωση, αυτοί κάνουν τελείως το αντίθετο. Αν ήταν αυτοί στην θέση των κατοίκων του κάθε νησιού, θα άφηναν τις όποιες περιουσίες τους, οι τα σπίτια τους και να πήγαιναν μετανάστες σε άλλο μέρος; Οι άνθρωποι δεν ξέρουν τι λένε. Ή να το θέσω διαφορετικά. Έτσι τους έχουν πεί να κάνουν και αυτό κάνουν. Να τα ερημόσουμε και να έρθουν να τα πάρουν να μένουν αυτοί. Δεν θα το φάνε όμως. Τα ίδια κάνουν και με όλα τα άλλα. Δεν μπορώ να καταλάβω τι τους έχουμε εκεί πάνω και δεν τους γκρεμίζουμε όλους. Μα όλους όμως. Έτσι κι αλλοιώς οι άλλοι κυβερνούν. Αυτοί είναι τα πιόνια στήν σκακιέρα. Μας έφτασαν στο αμήν με το τελευταίο μνημόμιο και τώρα δεν δίνουν λεφτά. Θα μας αφήσουν να χρεοκοπίσουμε, αφού μας ξετινάξανε πρώτα, και θα τα πάρουν όλα αμαχητί. Αυτό έκαναν οι δικοί μας, μας ξεπούλησαν κανονικά. Οι άχριστοι, οι Ξεφτίλες. Και μας παραμυθιάζουνε, και δεν ντρέπωνται καθόλου, ότι βρισκόμαστε λέει σε καλό δρόμο. Ναι αλλά τους πεθαμένους δεν θέλουν να τους βλέπουν δεξιά - αριστερά. Ποιός είναι ο καλός δρόμος; Οι δουλειές που κλείνουν κάθε μέρα; οι οι άνεργοι που ανεπίσημα κοντεύουν το 1,5 εκατομ. αν δεν το έχουν ξεπεράσει. Στο τέλος θα πουλήσουν και τις παραλίες και ότι άλλο έχει απομείνει. Δεν ξέρω μίζα πέρνουνε;;;; " ΟΙ ΞΕΦΤΙΛΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ " Πρώτα ρίμαξαν τον ιδιοτικό τομέα που δεν έφτεξε σε τίποτα. Δεν έδωσαν ποτέ δραχμή, που πλήρωνε τους φόρους του προκαταβολικά, και τώρα ήρθαν να μας πουν να φύγουν οι άνθρωποι από τα σπίτια τους. Να ερημώσουν τα νησιά. Στόν αιώνα της ταχύτητας εμείς έχουμε βάλει όπισθεν. Έφτιαξαν μεγάλα και γρήγορα βαπόρια για να πηγαίνουν με κομένο δρόμο και να κάνουν μέρες να φτάσουν στόν προορισμό τους. ΣΑ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ ΛΙΓΑΚΙ. Φτού σας και είναι πολύ λίγο..........
Powered by EmailMeForm
Δέν ξέρω Δημήτρη που θα φτάσει η ανευθυνότητα και η μειοδοσία τους αν δέν τούς σταματήσουμε θα μάς εξοντώσουν είναι ικανοί και αδίστακτοι ...Οταν κάποιος εκλέγεται βουλευτής η δήμαρχος εξασφαλιζει εκ των προτέρων συνταξη και μισθό είναι μιά καστα ανθρώπων που κυβερνά χωρίς να λαμβάνει υπόψιν της τι κακο κάνει δεν είναι ικανή να κυβενησει δικαια θε΄λουμε ανθρώπους τίμιους και πατριωτες εκτός χρυσης αυγής τι να πω καλη δυναμη στούς νησιώτες και κουραγιο σε όλους μας πάντως ο λαός εχει σαλτάρει και αυτό θα φανει σύντομα