Περπάτησαν σε πέτρινα καλντερίμια, ρέμβασαν τη θάλασσα από ψηλά, έπαιξαν χιονοπόλεμο και δοκίμασαν σπετσοφάι με ένα ποτήρι τσίπουρο ανά χείρας. «Δεν έχω ξαναβρεθεί σε τόπο, όπου να βλέπω ταυτόχρονα θάλασσα και χιόνι» περιγράφει το φαινόμενο «Sun, See & Snow» του Πηλίου η Elena Sergeeva, travel blogger και συνιδρύτρια του δικτύου «Travel Bloggers Greece».
Αφορμή για τη σύσταση του εν λόγω δικτύου στάθηκε το συνέδριο «t-bex Europe: the future of travel media» που έγινε για πρώτη φορά στην Αθήνα τον Οκτώβριο του 2014, εισάγοντας και επίσημα νέα ήθη στο εγχώριο τουριστικό μάρκετινγκ. «Εως τότε ήμασταν όλοι άγνωστοι μεταξύ μας στο χάος του Διαδικτύου» περιγράφει η Elena, «υπήρχε, όμως, η ανάγκη να συσπειρωθούμε και μαζί να “εκπαιδεύσουμε” την ελληνική αγορά».
Η δραστήρια ομάδα αποτελείται από ξένους bloggers που ζουν στην Ελλάδα και γράφουν για τη χώρα μας. «Δεν υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ μας» διευκρινίζει η Elena, «ο καθένας έχει το δικό του κοινό: άλλος απευθύνεται σε γονείς που αναζητούν μέρη φιλικά για παιδιά, άλλος σε ποδηλάτες, σε λάτρεις της γαστρονομίας, σε φιλότεχνους κ.ά.». Τα 15 μέλη, άλλωστε, της ομάδας, έχουν διαφορετικές καταβολές. «Εχουμε bloggers από την Κίνα, τη Μ. Βρετανία, τη Ρωσία, τις ΗΠΑ, την Ολλανδία και τη Γαλλία». Μπορεί ο καθένας να έχει τη δική του «ατζέντα», ωστόσο, προγραμματίζουν και κοινές δράσεις – μαζί έχουν επισκεφθεί τη Ναύπακτο, τα Μετέωρα, την Εύβοια κ.ά. Υπό το hashtag #destinationPelion, λοιπόν, οι bloggers έκαναν viral τα γραφικά χωριά του απαθανατίζοντας κάθε στιγμή της «γεμάτης» αυτής εμπειρίας. Στο Πήλιο, οι Travel Bloggers Greece έσβησαν τα κεράκια για τα δύο τους χρόνια. Στα «highlights» κατέταξαν την πεζοπορία με την Trekking Ελλάς, τον παλιό σιδηροδρομικό σταθμό στα Ανω Λεχώνια και... το γλυκό του κουταλιού κυδώνι.
Η Elena μετρά σήμερα 12.500 ακόλουθους, αγγλόφωνους και ρωσόφωνους. Εχοντας διανύσει μια επαγγελματική πορεία στα τουριστικά, η 34χρονη, που γεννήθηκε στη Ρωσία και μεγάλωσε στην Ελλάδα, άρχισε το blogging το 2012 (passion for hospitality), καταγράφοντας τις προσωπικές εξορμήσεις. «Το 2014 αποφάσισα να το κάνω επαγγελματικά εστιάζοντας αποκλειστικά στην Ελλάδα, για την οποία δεν υπήρχε αυτό το είδος προβολής» διηγείται την απαρχή του «passion for Greece».
Την ίδια περίπου εποχή άρχισε δειλά να «μπλογκάρει» και η συνιδρύτρια των Travel Bloggers Greece, Αμερικανίδα Marissa Tejada, άρτι αφιχθείσα από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα. «Καθώς ήμουν δημοσιογράφος στις ΗΠΑ, άρχισα και εδώ να εργάζομαι ως freelancer» σημειώνει η ίδια στην «Κ», «με ειδικότητα το ταξιδιωτικό ρεπορτάζ». Πλάι στη συνεργασία της με μεγάλους εκδοτικούς ταξιδιωτικούς οίκους και μέσα ενημέρωσης (Lonely Planet, Cnn Travel κ.ά.) διατηρεί blog, travelgreecetraveleurope. «Πέρα από τη Σαντορίνη και τη Μύκονο, οι συμπατριώτες μου εσχάτως ανακαλύπτουν και άλλα νησιά, όπως την Υδρα, τη Ζάκυνθο και τη Ρόδο» σχολιάζει η Marissa, που έως τώρα έχει επισκεφθεί 26 νησιά, αλλά έχει ξεχωρίσει τη Σέριφο. «Κάθε φορά που ποστάρω ένα κείμενο για οποιοδήποτε ελληνικό νησί, συλλέγει 20.000 κλικ». Ωστόσο, η ίδια αναδεικνύει συστηματικά και μέρη στην ηπειρωτική Ελλάδα, «όπως τα μοναδικά Μετέωρα».
Στο Πήλιο μετέβησαν οι 15 bloggers, συν γυναιξί και τέκνοις, έπειτα από πρόσκληση των ξενοδοχείων «Spyrou Philoxenia», που συνεργάστηκαν με την Ενωση Ξενοδόχων νομού Μαγνησίας, τις Περιφερειακές Ενότητες Μαγνησίας και Σποράδων, τους Les Hirondelles.
Η ιδιότητα του blogger θεωρείται από πολλούς μια ανέμελη απασχόληση με παράπλευρα οφέλη. Η πραγματικότητα, όμως, απέχει. Εξ ου και πολλά blogs υπήρξαν εξαιρετικά βραχύβια. Ο επαγγελματισμός είναι απαραίτητος, λόγω του μεγάλου ανταγωνισμού και της ανάγκης προσέλκυσης αναγνωστών και χορηγιών. «Είναι μια full time δουλειά με στρες, αλλά εξακολουθώ να την απολαμβάνω στο έπακρο» καταλήγει η Marissa.
Πηγή : http://www.kathimerini.gr
Αφορμή για τη σύσταση του εν λόγω δικτύου στάθηκε το συνέδριο «t-bex Europe: the future of travel media» που έγινε για πρώτη φορά στην Αθήνα τον Οκτώβριο του 2014, εισάγοντας και επίσημα νέα ήθη στο εγχώριο τουριστικό μάρκετινγκ. «Εως τότε ήμασταν όλοι άγνωστοι μεταξύ μας στο χάος του Διαδικτύου» περιγράφει η Elena, «υπήρχε, όμως, η ανάγκη να συσπειρωθούμε και μαζί να “εκπαιδεύσουμε” την ελληνική αγορά».
Η δραστήρια ομάδα αποτελείται από ξένους bloggers που ζουν στην Ελλάδα και γράφουν για τη χώρα μας. «Δεν υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ μας» διευκρινίζει η Elena, «ο καθένας έχει το δικό του κοινό: άλλος απευθύνεται σε γονείς που αναζητούν μέρη φιλικά για παιδιά, άλλος σε ποδηλάτες, σε λάτρεις της γαστρονομίας, σε φιλότεχνους κ.ά.». Τα 15 μέλη, άλλωστε, της ομάδας, έχουν διαφορετικές καταβολές. «Εχουμε bloggers από την Κίνα, τη Μ. Βρετανία, τη Ρωσία, τις ΗΠΑ, την Ολλανδία και τη Γαλλία». Μπορεί ο καθένας να έχει τη δική του «ατζέντα», ωστόσο, προγραμματίζουν και κοινές δράσεις – μαζί έχουν επισκεφθεί τη Ναύπακτο, τα Μετέωρα, την Εύβοια κ.ά. Υπό το hashtag #destinationPelion, λοιπόν, οι bloggers έκαναν viral τα γραφικά χωριά του απαθανατίζοντας κάθε στιγμή της «γεμάτης» αυτής εμπειρίας. Στο Πήλιο, οι Travel Bloggers Greece έσβησαν τα κεράκια για τα δύο τους χρόνια. Στα «highlights» κατέταξαν την πεζοπορία με την Trekking Ελλάς, τον παλιό σιδηροδρομικό σταθμό στα Ανω Λεχώνια και... το γλυκό του κουταλιού κυδώνι.
Η Elena μετρά σήμερα 12.500 ακόλουθους, αγγλόφωνους και ρωσόφωνους. Εχοντας διανύσει μια επαγγελματική πορεία στα τουριστικά, η 34χρονη, που γεννήθηκε στη Ρωσία και μεγάλωσε στην Ελλάδα, άρχισε το blogging το 2012 (passion for hospitality), καταγράφοντας τις προσωπικές εξορμήσεις. «Το 2014 αποφάσισα να το κάνω επαγγελματικά εστιάζοντας αποκλειστικά στην Ελλάδα, για την οποία δεν υπήρχε αυτό το είδος προβολής» διηγείται την απαρχή του «passion for Greece».
Την ίδια περίπου εποχή άρχισε δειλά να «μπλογκάρει» και η συνιδρύτρια των Travel Bloggers Greece, Αμερικανίδα Marissa Tejada, άρτι αφιχθείσα από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα. «Καθώς ήμουν δημοσιογράφος στις ΗΠΑ, άρχισα και εδώ να εργάζομαι ως freelancer» σημειώνει η ίδια στην «Κ», «με ειδικότητα το ταξιδιωτικό ρεπορτάζ». Πλάι στη συνεργασία της με μεγάλους εκδοτικούς ταξιδιωτικούς οίκους και μέσα ενημέρωσης (Lonely Planet, Cnn Travel κ.ά.) διατηρεί blog, travelgreecetraveleurope. «Πέρα από τη Σαντορίνη και τη Μύκονο, οι συμπατριώτες μου εσχάτως ανακαλύπτουν και άλλα νησιά, όπως την Υδρα, τη Ζάκυνθο και τη Ρόδο» σχολιάζει η Marissa, που έως τώρα έχει επισκεφθεί 26 νησιά, αλλά έχει ξεχωρίσει τη Σέριφο. «Κάθε φορά που ποστάρω ένα κείμενο για οποιοδήποτε ελληνικό νησί, συλλέγει 20.000 κλικ». Ωστόσο, η ίδια αναδεικνύει συστηματικά και μέρη στην ηπειρωτική Ελλάδα, «όπως τα μοναδικά Μετέωρα».
Στο Πήλιο μετέβησαν οι 15 bloggers, συν γυναιξί και τέκνοις, έπειτα από πρόσκληση των ξενοδοχείων «Spyrou Philoxenia», που συνεργάστηκαν με την Ενωση Ξενοδόχων νομού Μαγνησίας, τις Περιφερειακές Ενότητες Μαγνησίας και Σποράδων, τους Les Hirondelles.
Η ιδιότητα του blogger θεωρείται από πολλούς μια ανέμελη απασχόληση με παράπλευρα οφέλη. Η πραγματικότητα, όμως, απέχει. Εξ ου και πολλά blogs υπήρξαν εξαιρετικά βραχύβια. Ο επαγγελματισμός είναι απαραίτητος, λόγω του μεγάλου ανταγωνισμού και της ανάγκης προσέλκυσης αναγνωστών και χορηγιών. «Είναι μια full time δουλειά με στρες, αλλά εξακολουθώ να την απολαμβάνω στο έπακρο» καταλήγει η Marissa.
Πηγή : http://www.kathimerini.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου