7 Δεκ 2020

Δήμος Σερίφου Τρεις παιδικές χαρές θα έχουν παραδοθεί σε λίγες μέρες!


"Το καλύτερο έργο είναι εκείνο που επιστρέφει το χαμόγελο στα παιδιά!" Τρεις παιδικές χαρές θα έχουν παραδοθεί σε λίγες μέρες! #γιατηΣέριφο
 
  • Ένα ακόμη έργο αυτονόητο και δεδομένο για άλλες περιοχές της χώρας που τα μικρά παιδιά του νησιού μας το περίμεναν μάταια αρκετά χρόνια...πολλά μπράβο στην Δημοτική αρχή που και σε αυτό το κομμάτι κινήθηκε χωρίς τις καθυστερήσεις και τις γραφειοκρατικές αγκυλώσεις του παρελθόντος... προτεραιότητα στα παιδιά....
    5
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ημ.
    • Τροποποιήθηκε
  • Μπράβο
    !!!!!
    2
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ημ.
  • 5 πραγματάκια βασικά κάνατε για το νησί κ ξεπληρωσατε όλο το χρεως της 4ετιας σας! Από δω κ πέρα κ τίποτα να μην κάνετε είστε στις καρδιές μας! 
    Μπράβο
     
    μπράβο
     
    μπράβο
    !
    3
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ημ.
    • Τροποποιήθηκε
  • Μπράβο
     και γι αυτή την ενέργειά σας , σαφώς κι έλειπαν απ το νησί οι παιδικές χαρές, όμως προτεραιότητα έχει η Χώρα (πάνω και κάτω). Το ξέρετε άλλωστε και οι ίδιοι ότι δεν υπάρχει χώρος για τα παιδιά να παίξουν ν εκτονωθούν να γνωρίσουν άλλα παιδάκια … 
    Δείτε περισσότερα
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ημ.
  • Χίλια μπραβο
    2
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ημ.
  • Μπράβο
    !!!!!!!!!!
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 2 ημ.
  • Μπράβο
     !!!!
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 2 ημ.
  • Πολλά 
    μπράβο
    !!
    συγχαρητήρια
    !
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ημ.
  • Μπράβο
     .Χίλια 
    Μπράβο
    .
    Διακοπή GIF
    Tenor
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ημ.
  • Avatar with a broad smile and both thumbs up
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ημ.
  • Μπράβο
     πάντα τέτοια να γίνονται και έλειπε αυτό από το νησί
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 21 ώρ.
  • Το καλύτερο που θα μπορούσε να γίνει 
    μπράβο
     
    Kostas Revinthis
    6
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ημ.
  • Ένα μεγάλο μπράβο !!
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ημ.
  • Executive Business Fish, αυτοκόλλητο
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ημ.
  • [Newsfeed] #TogetherAtHome, αυτοκόλλητο
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ημ.
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ημ.
  • Μπραβο ρε παιδια καιρος ηταν!!!!
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ημ.
  • Διακοπή GIF
    Tenor
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ημ.
  • Διακοπή GIF
    Tenor
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ημ.
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 3 ώρ.
  • Είναι κάτι που έλειπε από το νησί. Μπράβο σας!!
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ημ.
  • Μπραβο!!!!
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ημ.
  • Διακοπή GIF
    Tenor
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ημ.
  • Πολυ όμορφες!! Μπράβο παιδια.
    Να διαδαξουμε τα παιδια ότι πρεπει να τις
    προσεχουν σαν τα μάτια τους γιατί θα'ναι… 
    Δείτε περισσότερα
    5
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 2 ημ.
  • Οι εντυπώσεις της παιδικής ηλικίας ασκούν μια μακρόχρονη επίδραση ......
    2
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 2 ημ.
  • Mπραβοοο
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ημ.
  • Συγχαρητήρια!! Πραγματικά είναι αυτό που χρειαζόταν το νησί μας και για τους ντόπιους και για τους επισκέπτες!!
    2
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 2 ημ.
  • Που θα είναι οι παιδικές χαρές?
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 2 ημ.
    2 απαντήσεις
  • Συγχαρητήρια
    ! Ήταν κάτι που έλειπε. 
    Μπράβο
     σας!
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ημ.
  • Τι τελειο νέο!!!μπραβο!!Ανυπομονούμε
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 2 ημ.
  • Μπραβο παιδια
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 2 ημ.
  • [Newsfeed] #TogetherAtHome, αυτοκόλλητο
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 2 ημ.
  • Μπράβο
    ! Πολύ σπουδαίο για την ψυχαγωγία των μικρών παιδιών!
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 2 ημ.
  • Doodlings, αυτοκόλλητο happy, frog jumping happily
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 2 ημ.
  • Επιτέλους!!
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 2 ημ.
  • Μπράβο
    !
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 2 ημ.
    1 απάντηση
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 2 ημ.
Έχει επιλεγεί η ταξινόμηση "Τα πιο σχετικά", συνεπώς κάποια σχόλια μπορεί να έχουν εξαιρεθεί.
Πηγή :  

to synoro blog

1 σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...