Ιδού το λιμάνι της Ραφήνας. Ιδού και το πήδημα: πως θα χωρέσουν άλλα έξι ταχύπλοα σ' ένα πιθανό "απαγορευτικό" για δύο μέρες;
«Άλλος για Άνδρο τράβηξε, άλλος για Πάρο, Νάξο…». Αισιόδοξοι οι ακτοπλόοι για την αύξηση της τουριστικής κίνησης φέτος το καλοκαίρι. Ποντάρουν στην ταχύτητα για να κερδίσουν την μάχη του ανταγωνισμού με τα συμβατικά πλοία. Και δρομολογούν έξι ταχύπλοα από το λιμάνι της Ραφήνας, με προορισμό τις Κυκλάδες!!!
Θα αναχωρούν σχεδόν όλα μαζί κάθε πρωί και απόγευμα!!! Και θα φτάνουν μέχρι την Σαντορίνη κι ακόμα πιο κάτω. Το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) ενέκρινε ήδη την δρομολόγηση των:
«Σούπερρανερ»
«Master Jet»
«Champion Jet 1»
«HighSpeed Jet»
«Paros Jet».
«Master Jet»
«Champion Jet 1»
«HighSpeed Jet»
«Paros Jet».
Αναβολή δόθηκε για το ταχύπλοο «Super Jet».
Εδώ όμως προκύπτουν τα εξής ερωτήματα:
- Η Ραφήνα όμως έχει συγκεκριμένη χωρητικότητα σαν λιμάνι, περιορισμένη οδική πρόσβαση, μικρές προβλήτες, ελάχιστους χώρους στάθμευσης αυτοκίνητων, και μικρή λιμενολεκάνη για τους χειρισμούς του κατάπλου και του απόπλου των πλοίων. Όλα αυτά λήφθηκαν υπ όψιν;
- Τα Σαββατοκύριακα του καλοκαιριού ήδη γίνεται… «κόλαση» από επιβάτες, λεωφορεία, Ι.Χ και φορτηγα. Πόσο εύκολη θα είναι η επιβίβαση ταξιδιωτών και αυτοκίνητων σε τόσα πλοία που θα έχουν αναχώρηση 5-10 λ. διαφορά το ένα από το άλλο;
- Σκέφθηκε κανείς (ή τόλμησε) να αντισταθεί σε όλο αυτό τον παραλογισμό που θα προκαλέσει μια άνευ προηγούμενου ταλαιπωρία και να ζητήσει αποσυμφόρηση του λιμανιού με αλλαγές και μη εγκρίσεις δρομολογίων; Κανείς…
- Το υπουργείο που έδωσε απλόχερα όλες τις εγκρίσεις, ψιθύρισε (ή παρακάλεσε) έστω τους πλοιοκτήτες (και των συμβατικών πλοίων) να ρίξουν τις τιμές των εισιτήριων, συμβάλλοντας και αυτοί στην δεινή οικονομική κατάσταση των περισσότερων Ελλήνων; Κύριε Κουρουμπλή σάς ρωτάμε;
Ιδού λοιπόν οι τελευταίες αποφάσεις τους ΣΑΣ σε ότι αφορά το λιμάνι της Ραφήνας:
Τίμος Βικ.
Πηγή : http://enandro.gr/
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου