7 Φεβ 2017

Στραμμένοι στον πρωτογενή τομέα του Ν. Αιγαίου οι προβολείς

Τους στόχους του επικοινωνιακού προγράμματος, όσον αφορά στον πρωτογενή τομέα, το περιεχόμενο και το χρονοδιάγραμμα των προβλεπόμενων δράσεων και τα προσδοκώμενα αποτελέσματα ανέλυσε, μεταξύ άλλων, ο αρμόδιος αντιπεριφερειάρχης Φιλήμονας Ζαννετίδης, κατά τη διάρκεια της εισήγησης του για το θέμα «Δράσεις Προβολής Πρωτογενούς Τομέα Περιφέρειας Ν. Αιγαίου» στη σημερινή συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου στη Σύρο.
Όπως είπε ο κ. Ζαννετίδης, βασικός στόχος είναι η προβολή και η προώθηση των αγροτικών προϊόντων της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, κυρίως μέσω της συμμετοχής της Περιφέρειας σε εκθέσεις και φεστιβάλ, δίνοντας της ευκαιρία στους επισκέπτες να γνωρίσουν τα τοπικά και τα πιστοποιημένα προϊόντα της. Επίσης, στόχο έχει την ενδυνάμωση των εμπορικών δεσμών των παραγωγών τροφίμων και ποτών του Νοτίου Αιγαίου με την ελληνική και τη διεθνή αγορά, ώστε να αποδοθούν τα μέγιστα δυνατά εμπορικά οφέλη στους παραγωγούς της.
Τελικός στόχος (στο πλαίσιο της ανακήρυξης της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου ως «Γαστρονομική Περιφέρεια της Ευρώπης το 2019») είναι η ανάδειξη της αιγαιοπελαγίτικης γαστρονομίας και η καθιέρωσή της ως δυναμικού παράγοντα υγιεινής διατροφής, η διασύνδεση του τουρισμού με την γαστρονομία, καθώς και η προβολή των νησιών της Περιφέρειας υπό το πρίσμα του γαστρονομικού τουρισμού.
Ας σημειωθεί ότι το θέμα εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία.
zannetidis filimonas
Ο αντιπεριφερειάρχης Πρωτογενούς Τομέα Φιλήμονας Ζαννετίδης
Ποιες μέθοδοι θα χρησιμοποιηθούν
Οι μέθοδοι, οι οποίες πρόκειται να χρησιμοποιηθούν, προκειμένου να επιτευχθούν οι παραπάνω στόχοι είναι οι εξής:
*Διανομή εντύπων για την παρουσίαση των ΠΟΠ και ΠΓΕ προϊόντων του Πρωτογενούς Τομέα της Περιφέρειας.
*Ραδιοφωνικοί ή/και τηλεοπτικοί διαγωνισμοί με έπαθλο προϊόντα του Πρωτογενούς Τομέα της Περιφέρειας.
*Άρθρογράφηση σε ΜΜΕ (εφημερίδες ή/και ένθετα ή/και περιοδικά, ιστοσελίδες).
*Προβολή του Πρωτογενούς Τομέα της Περιφέρειας σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
*Προβολή των τοπικών προϊόντων και παραγωγών της Περιφέρειας σε τηλεοπτικές ή/και ραδιοφωνικές εκπομπές.
*Διοργάνωση ή/και συνδιοργάνωση γαστρονομικών εκδηλώσεων με φορείς του τουρισμού, του πρωτογενούς τομέα κ.λπ. για την προβολή της αιγαιακής κουζίνας.
*Μαγειρικές δραστηριότητες της Λέσχης Αρχιμαγείρων Δωδεκανήσου και Κυκλάδων στις περισσότερες Εκθέσεις και γαστρονομικές εκδηλώσεις της Περιφέρειας.
*Μαγειρικές δραστηριότητες επώνυμων σεφ με προϊόντα του Πρωτογενούς Τομέα της Περιφέρειας.
*Δημιουργία βίντεο για την ανάδειξη της αιγαιοπελαγίτικης κουζίνας.
*Προβολή σε οθόνες που θα βρίσκονται τοποθετημένες στα περίπτερα της Περιφέρειας, διαφημιστικών spot με προϊόντα του Πρωτογενούς Τομέα της Περιφέρειας, ταινιών μικρής διάρκειας με αντικείμενο την ιστορία και τα προϊόντα νησιών της Περιφέρειας, ταινιών μικρής διάρκειας του Προγράμματος Aegean Cuisine κ.λπ.
Το περιεχόμενο των επικοινωνιακών δράσεων πρόκειται να υλοποιηθεί καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους με τη συμμετοχή της Περιφέρειας σε εκθέσεις και φεστιβάλ του Πρωτογενούς τομέα, καθώς και σε όλα τα γαστρονομικά events που θα πραγματοποιηθούν στο πλαίσιο της «Γαστρονομικής Περιφέρεια της Ευρώπης για το 2019».
Σημαντική θα είναι και η συνεργασία με φορείς, όπως τα Επιμελητήρια Κυκλάδων και Δωδεκανήσου, η Λέσχη Αρχιμαγείρων Δωδεκανήσου και Κυκλάδων, οι Ενώσεις ξενοδόχων, οι Ομοσπονδίες ενοικιαζόμενων δωματίων και διαμερισμάτων, οι Αγροτικοί Συνεταιρισμοί, οι Εμπορικοί Σύλλογοι κ.λπ.
Προσδοκώμενα αποτελέσματα
Μέσω του επικοινωνιακού προγράμματός της, η Περιφέρεια φιλοδοξεί να ενισχύσει:
*Την προβολή και την προώθηση των αγροτικών της προϊόντων
*Την ενδυνάμωση των εμπορικών δεσμών των παραγωγών τροφίμων και ποτών του Νοτίου Αιγαίου με την ελληνική και τη διεθνή αγορά, ώστε να αποδοθούν τα μέγιστα δυνατά εμπορικά οφέλη στους παραγωγούς της
*Την ανάδειξη της Αιγαιοπελαγίτικης γαστρονομίας και την καθιέρωσή της ως δυναμικού παράγοντα υγιεινής διατροφής,
*Τη διασύνδεση του τουρισμού με την γαστρονομία,
*Την προβολή των νησιών της Περιφέρειας υπό το πρίσμα του γαστρονομικού τουρισμού
*Τη συνεργασία της ΠΝΑΙ με τους φορείς, τους παραγωγούς και τους μεταποιητές
Εκθέσεις - Φεστιβάλ - Εκδηλώσεις 2017
*Έκθεση «ΕΞΠΟΤΡΟΦ» (Αθήνα): Ιανουάριος (27-30/01/17), Έκθεση Ελληνικών Τροφίμων και Ποτών
*Έκθεση “DETROP” (Θεσσαλονίκη): Μάρτιος (3-6/3/2017), Διεθνής Έκθεση για Τρόφιμα και Ποτά
*Έκθεση “TUTTOFOOD” (Μιλάνο): Μάιος (8-11/5/2017), Διεθνής Έκθεση Τροφίμων και Ποτών
*Έκθεση Κρεμαστής (Ρόδος): Αύγουστος, Πανελλήνια Έκθεση Χειροτεχνίας και Αγροτικής Οικονομίας
*Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης (Θεσσαλονίκη): Σεπτέμβριος, Διεθνής Έκθεση
*Έκθεση “ANUGA” (Γερμανία): Οκτώβριος (7-11/10/2017), Διεθνής Έκθεση Για τρόφιμα και Ποτά
*Φεστιβάλ Μελιού και Προϊόντων Μέλισσας (Αθήνα): Δεκέμβριος, Έκθεση Μελιού
* Παρουσία της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου στο JAMES BEARD FOUNDATION (Νέα Υόρκη): Μάρτιος, Εκδήλωση - Συνέντευξη Τύπου
* Τα κρασιά του Αιγαίου στην Αθήνα (Αθήνα): Μάιος, Εκδήλωση - Γευσιγνωσία οίνων του Βορείου και του Νοτίου Αιγαίου
*Φεστιβάλ Γεύσης και Παράδοσης (Πάτμος): Ιούνιος, Γαστρονομικό Φεστιβάλ
*Φεστιβάλ Πατάτας (Νάξος): Ιούλιος, Γαστρονομική Εκδήλωση για την προβολή της πιστοποιημένης ως ΠΟΠ «Πατάτας Νάξου»
*Φεστιβάλ Παραδοσιακής Ροδίτικης Γαστρονομίας (Φαληράκι Ρόδου): Ιούλιος, Γαστρονομική Εκδήλωση
*Φεστιβάλ Κυκλαδικής Γαστρονομίας «Νικόλαος Τσελεμεντές» (Σίφνος): Αύγουστος ή Σεπτέμβριος, Γαστρονομικό Φεστιβάλ αφιερωμένο στον Νικόλαο Τσελεμεντέ
* Γιορτή Τοπικών Παραγωγών και Προϊόντων στην Κω (Κως): Αύγουστος, Γαστρονομική Εκδήλωση για την προβολή και προώθηση τοπικών προϊόντων και παραγωγών
* Φεστιβάλ Γαστρονομικού Πολιτισμού “Syros Greatings” (Σύρος): Σεπτέμβριος, Γαστρονομικό Φεστιβάλ με σκοπό τη γεφύρωση της πρωτογενούς παραγωγής με τη γαστρονομία, αξιοποίηση των τοπικών προϊόντων και ανάδειξη της γαστρονομικής κουλτούρας του νησιού
* Φεστιβάλ Γλυκοπατάτας (Αστυπάλαια): Αύγουστος - Σεπτέμβριος, Γαστρονομική Εκδήλωση για την προβολή «Γλυκοπατάτας της Αστυπάλαιας»
* Γαστρονομικά events για την ανάδειξη της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου «Γαστρονομική Περιφέρεια της Ευρώπης» το 2019 (τουλάχιστον 4 προορισμοί εντός και εκτός Ελλάδας): Καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, εκδηλώσεις γαστρονομικού ενδιαφέροντος που προάγουν την Κουζίνα του Αιγαίου στο πλαίσιο των υποχρεώσεων που απορρέουν από την υποβολή της υποψηφιότητας μας για τη διεκδίκηση του τίτλου της Ευρωπαϊκής Γαστρονομικής Περιφέρειας το 2019 (ΒΙD BOOK)
* Γαστρονομικό Φεστιβάλ Γεύσης και Παράδοσης Ρόδου (Πεύκη - Ρόδος): Σεπτέμβριος, γαστρονομική εκδήλωση
Πηγή : http://www.naxostimes.gr/

to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...