Τετραήμερο γωνριμίας με τις ξεχωριστές ομορφιές της Σαντορίνης και της Σίφνου θα έχουν πέντε Αμερικανοί δημοσιογράφοι και bloggers από τις 22 έως τις 26 Ιουνίου, στο πλαίσιο press trip που συνδιοργανώνει η Διεύθυνση Τουρισμού της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και το γραφείο του ΕΟΤ Νέας Υόρκης-Καναδά.
Η ομάδα των δημοσιογράφων θα βρίσκεται στη Σαντορίνη από απόψε (22/6) το βράδυ μέχρι το μεσημέρι του Σαββάτου 24/6 και με τη βοήθεια του Δήμου Θήρας θα έχουν την ευκαιρία να γευτούν σαντορινιές γεύσεις, να ενημερωθούν για τον αμπελώνα και τα κρασιά, να ξεναγηθούν στο Ακρωτήρι και να αποκτήσουν όσο το δυνατόν πληρέστερη εικόνα για το νησί.
Οι Αμερικάνοι δημοσιογράφοι που συμμετέχουν στο ταξίδι είναι οι:
– Lisa Bonner, Hello Beautiful magazine που απευθύνεται σε εξειδικευμένο κοινό ομορφιάς υψηλού εισοδηματικού χαρακτήρα (30.000 αναγνώστες το μήνα)
– Nina Reeder, Upscale magazine (177.000 αντίτυπα το μήνα)
– Gina Pace, New York Daily News (253.913 αντίτυπα & 26.112.348 on line επισκεψιμότητα)
– Douglas Jay Singer, Jet Set Magazine (100.000 αντίτυπα το μήνα)
– Charles Creekmur, EBONY Magazine & AllHipHop.com (3 εκατομμύρια επισκέπτες το μήνα)Tους δημοσιογράφους/bloggers θα συνοδεύει η Διευθύντρια του γραφείου του ΕΟΤ Νέας Υόρκης-Καναδά, κ. Γκρέτα Καματερού. Tο ταξίδι αποτελεί συνέχεια του περσινού press trip σε Ρόδο, Σύμη και Κω.
Με αφορμή την επίσκεψη των Αμερικανών δημοσιογράφων, η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Αθλητισμού και Πολιτισμού Νοτίου Αιγαίου, κα Μαριέτα Παπαβασιλείου δήλωσε: “Η αμερικανική τουριστική αγορά παρουσιάζει μία μεγάλη δυναμική, την οποία δεν έχουμε αξιοποιήσει ακόμη στον επιθυμητό βαθμό. Οι αφίξεις αμερικανών τουριστών στην Ευρώπη εμφανίζουν σταθερή άνοδο, με την Ελλάδα να δέχεται επίσης αυξημένες ροές. Αυτή την τάση πρέπει να την εκμεταλλευτούμε. Οι Αμερικάνοι αγαπούν τη χώρα μας και την ιστορία της. Τα νησιά μας μπορούν να ικανοποιήσουν τις προσδοκίες ακόμη και των πιο απαιτητικών τουριστών. Η Σαντορίνη και η Μύκονος αποτελούν τους δημοφιλέστερους ελληνικούς προορισμούς για τους επισκέπτες από την Αμερική. Στο πλαίσιο λοιπόν του στρατηγικού μας πλάνου για την τουριστική προβολή, στοχεύουμε στην αμερικανική αγορά και με τις κατάλληλες ενέργειες προωθούμε τους προορισμούς του Νοτίου Αιγαίου“.
Πηγή : http://atlantea.news/
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου