15 Σεπ 2013

Κωσταντίνος Ρώτας απο το Ακρογιάλι στα Πεζούλια ...video....

ωραίος  τιμοκατάλογος από την Ξανθή Τσούκα

 Γράφει ο Γιάννης Γούναρης

Οι γείτονες μου στους Λάκκους που έρχονται ανελλιπώς κάθε χρόνο από την Γαλλία  ο Ροδόλφος και η Αστριτ μαζί με τα παιδιά τους μου μίλησαν με τα καλύτερα λόγια για το εστιατοριάκι στο Γάνεμα. Γιάννη πολύ καλές τιμές και ωραίο φαγητό άλλά και το μπαλκονάκι του καταπληκτικό μου έλεγε ο Ροδόλφος.

Τα πεζούλια με θέα το γάνεμα

Όταν τον ρώτησα τον Κωνσταντίνο Ρώτα ο οποίος είναι και ιδιοκτήτης και ενός άλλου πετυχημένου εστιατορίου στην Συκαμιά το ΑΚΡΟΓΙΑΛΙ τι τον ώθησε να ανοίξει στο Γάνεμα αυτό το πανέμορφο εστιατόριο τα ΠΕΖΟΥΛΙΑ

 Κωνσταντίνος Ρώτας

μου είπε ότι Γιάννη απλώς άλλαξα χρήση στο ήδη υπάρχων σπίτι μου την δουλειά την ξέρω και πάω κόντρα στην κρίση και είμαι σίγουρος ότι θα πετύχω .

η παλιά πιατοθήκη

Ο Κωνσταντίνος είναι καλός επιχειρηματίας και προωθεί την σερφιώτικη κουζίνα από ένστικτο και στο ΑΚΡΟΓΙΑΛΙ πάντα θα έβρισκες και αμπελοφάσουλα και φρέσκα αυγά και ωραίο ντόπιο κατσίκι και χοιρινό και τυρακι σεριφιωτικο και ζαρζαβατικά δικά του και ντόπιο καλό κρασί  είναι από τους εστιάτορες που έχουν και το μπαξεδακι τους .

 και καρπουζάκι

Τα Πεζούλια διαθέτουν και καταπληκτική θέα στην όμορφη παραλία της περιοχής μπορείς άνετα να πιεις και τον καφέ σου ,τρώγοντας ένα καλό πρωινό ,

άνετη και πεντακάθαρη κουζίνα

είναι και μια καλή επιλογή για ένα μπανακι στην παραλία της περιοχής και μεσημεριανό φαγητό  ,η  ρομαντικό δείπνο το βράδυ υπό το φως των κεριών ,είναι καιρός να ξεκολλάμε από το λιβάδι και την χώρα ραντεβού στα ΠΕΖΟΥΛΙΑ λοιπόν ...
Πηγή : 

to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...