12 Φεβ 2017

Κανάλια και ραδιόφωνα μας φλομώσατε στα ψέματα Επιστολή έμπορα από την Μύρινα

Διατηρώ κατάστημα στην κεντρική αγορά της Μύρινας  από το 1999.
Στην αρχή  πλήρωνα 313,42 Ευρώ το δίμηνο στον ΟΑΕΕ για ασφάλιση. Έχω όλες τις αποδείξεις
30-06-2002     πλήρωνα    338 Ευρώ
30- 05-2003                       356
30-05- 2005                        414
και κάθε χρόνο αύξαινε συνεχώς. Το 2012 έφτασα  τα 700 ευρώ το δίμηνο δηλαδή 350 ευρώ το μήνα. Μετά σταμάτησα να πληρώνω. Με το νέο νόμο για τον ΕΦΚΑ  με κάλεσαν να πληρώσω 168  Ευρώ το μήνα δηλαδή  336 Ευρώ το δίμηνο.  Λιγότερα από τα μισά που πλήρωνα. Το ίδιο μου λένε και άλλοι έμποροι που δεν έκαναν μεγάλο τζίρο.
Που είναι το ΣΟΚ  που θα πάθουν οι έμποροι;
Θα έγραφα το όνομά μου αλλά είμαι γνωστός στην αγορά και θα μου πουν οι φίλοι μου ότι έγινα ξαφνικά Συριζαίος. ΣΥΡΙΖΑ ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΑ ΠΟΤΕ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ. ΗΜΟΥΝΑ ΠΑΝΤΑ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ
Η αλήθεια όμως πρέπει να λέγεται.  Οι παλιοί έμποροι που πλήρωναν πολλά χωρίς να εισπράττουν, ανακουφίζονται λιγάκι με το νέο νόμο.
Σας ευχαριστώ για τη Φιλοξενία



Πηγή : http://www.mplokia.gr/

to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...