8 Φεβ 2017

Τα συμπεράσματα δικά σας

Σε σοβαρές καταγγελίες για την πορεία της ιδιωτικοποίησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας προχώρησαν οι εργαζόμενοι της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και........
τα μέλη της Πρωτοβουλίας Πολιτών κατά της εκχώρησης του αεροδρομίου Χανίων, σε κοινή συνέντευξη Τύπου που παραχώρησαν χθες από τον Δημοτικό Κήπο Χανίων.
Ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ Βασίλης Αλεβιζόπουλος βρέθηκε χθες στην Κρήτη, υπό το βάρος των εξελίξεων και των δημοσιογραφικών αποκαλύψεων ως προς τις οικονομικές δυνατότητες της Fraport και μετά τις απανωτές αναβολές της «εισόδου» της εταιρείας στα ελληνικά αεροδρόμια.
Ο κ. Αλεβιζόπουλος μίλησε για μια εταιρεία που δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να προχωρήσει στη συγκεκριμένη επένδυση, καθώς από τον τελευταίο ισολογισμό της φαίνεται πως έχει διαθέσιμα μόλις 200 εκατομμύρια ευρώ, τη στιγμή που μόνο για το εφάπαξ τίμημα της σύμβασης με το ελληνικό Δημόσιο απαιτείται να καταβάλει 1,23 δισ. ευρώ.
«Ο κ. Σόιμπλε επιχειρεί να... επενδύσει πάνω στη δημόσια περιουσία της Ελλάδας χωρίς λεφτά», είπε ο κ. Αλεβιζόπουλος, θυμίζοντας πως η συγκεκριμένη ιδιωτικοποίηση επιβλήθηκε από τους δανειστές στις ελληνικές κυβερνήσεις με ρητή αναφορά εντός του τρίτου Μνημονίου. «Είναι προφανές πως η εταιρεία αυτή δεν έχει τη δυνατότητα να επενδύσει, καθώς οι υποχρεώσεις της μέχρι το 2021 αγγίζουν τα 3,6 δισ.», ανέφερε ο ίδιος.
• Αναλυτικό ρεπορτάζ στην «Εφημερίδα των Συντακτών» που κυκλοφορεί.
Απο την άλλη 
Σε συμφωνία με πέντε δανείστριες τράπεζες για την χρηματοδότηση της ιδιωτικοποίησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων κατέληξε η FraportGreece.
Σύμφωνα με την "Καθημερινή" η χρηματοδότηση αφορά τόσο το εφάπαξ τίμημα της εξαγοράς όσο και το ποσό για τις επενδύσεις που έχει δεσμευθεί να πραγματοποιήσει, αναφέρουν στην εφημερίδα τραπεζικές πηγές από το εξωτερικό.
Την ίδια ώρα παραμένουν προς επίλυση κρίσιμα ζητήματα ευθύνης του Δημοσίου όπως η στελέχωση με ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό των ιατρείων των αεροδρομίων που ενδεχομένως να δημιουργήσουν προβλήματα στο χρονοδιάγραμμα μεταβίβασης της 15ης Μαρτίου.
Η συνολική χρηματοδότηση που απαιτείται είναι της τάξης του 1,5 δισ. ευρώ, το 40% περίπου εκ της οποίας θα προέλθει από ίδια κεφάλαια των μετόχων της Fraport Greece. Το χρηματοδοτικό σχέδιο κατατέθηκε προς έγκριση στο ελληνικό Δημόσιο και τελεί υπό επεξεργασία από το ΤΑΙΠΕΔ και τους συμβούλους του για την παραχώρηση.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, από τις πέντε τράπεζες οι τέσσερις είναι διεθνείς χρηματοπιστωτικοί οργανισμοί και η μία ελληνική.
Ειδικότερα στη χρηματοδότηση συμμετέχουν σύμφωνα με τις ίδιες πηγές της εφημερίδας, η EIB,  η EBRD, η International Finance Corporation, η Black Sea Trade and Development Bank και η Alpha Bank.
Σημειώνεται ότι η αρχιτεκτονική του χρηματοδοτικού σχήματος είναι τέτοια που επιτρέπει την είσοδο πρόσθετων πιστωτών κατά τη διάρκεια του δανείου, συμπληρώνουν οι ίδιες
Πηγή : http://www.kathimerini.gr

to synoro blog

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...