τη διάρκεια του χρόνου σύμφωνα με τη μηχανή
αναζήτησης της Google, η οποία συγκέντρωσε στοιχεία για τον ελληνικό
τουρισμό από τις αναζητήσεις των χρηστών της σε όλο τον κόσμο.
Τι ψάχνουν πριν ή αφού έρθουν στην Ελλάδα; «Είναι σημαντικό οι επαγγελματίες του τουρισμού να γνωρίζουν ποιοι είναι οι δυνητικοί τους πελάτες και να διαμορφώνουν ανάλογα τη στρατηγική τους», σχολιάζει στην «Κ» η Μαρία Φουντά, διευθύντρια Μάρκετινγκ της Google. «Πληροφορίες μέσα από τα δωρεάν εργαλεία που προσφέρει η πλατφόρμα της Google, όπως τα google trends και το Consumer barometer, σχετικά με το τι ψάχνουν οι επισκέπτες σε κάθε περιοχή μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των προϊόντων και των υπηρεσιών τους». Για την Ελλάδα ενδιαφέρονται αρκετά οι Βρετανοί, ενώ ακολουθούν οι Γερμανοί, οι Ιταλοί, οι Αμερικανοί κ.ά. Δημοφιλέστερες αναζητήσεις είναι η διαμονή, οι αερομεταφορές και τα συνολικά πακέτα διακοπών.
Οπως παρατηρεί η κ. Φουντά έχουν αυξηθεί οι αναζητήσεις σε σχέση με πέρυσι, γεγονός που δίνει αισιόδοξα μηνύματα για το φετινό καλοκαίρι. «Ενα πολύ ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι οι αναζητήσεις γίνονται σε όλη τη διάρκεια του χρόνου και όχι μόνο τους τρεις καλοκαιρινούς μήνες. Αυτό δείχνει ότι υπάρχουν σημαντικά περιθώρια διεύρυνσης της τουριστικής περιόδου με την ανάδειξη και άλλων μορφών τουρισμού».
Η έρευνα αφορά όλες τις τουριστικές περιοχές της χώρας, από τη Μακεδονία μέχρι την Κρήτη και από τα Δωδεκάνησα μέχρι το Ιόνιο. Τουρίστες από ΗΠΑ, Μ. Βρετανία και Γαλλία ψάχνουν περισσότερο για Αττική μονοήμερες εκδρομές, πεζοπορία και ξεναγήσεις στην Αθήνα. Το ποσοστό των αναζητήσεων είναι αρκετά υψηλό όλο τον χρόνο με κορύφωση τους θερινούς μήνες και αυτό που απασχολεί κυρίως τους επισκέπτες είναι η διαμονή, οι αερομεταφορές και τα τουριστικά προϊόντα.
Στοιχεία για τις Κυκλάδες αναζητούν τουρίστες κυρίως από Ιταλία, Μ. Βρετανία και ΗΠΑ με σχεδόν το 60% να αναζητεί κατάλυμα, αλλά και πακέτα διακοπών, αερομεταφορές και τοπικά προϊόντα. Δραστηριότητες κυρίως σε Μύκονο και Σαντορίνη αναζητούν οι επισκέπτες, ενώ πολύ συχνά ρωτούν την Google για μεταφορά από και προς το αεροδρόμιο της Μυκόνου. Της τελευταίας στιγμής είναι οι τουρίστες της περιοχής, αφού οι αναζητήσεις είναι χαμηλές την περίοδο μέχρι τον Μάιο, ενώ εκτοξεύονται τους τέσσερις επόμενους μήνες μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου.
Πληροφορίες για την Κρήτη αναζητούν με μεγάλη διαφορά οι Βρετανοί τους οποίους ακολουθούν οι Γερμανοί και οι Γάλλοι. Δημοφιλέστερες αναζητήσεις είναι οι δραστηριότητες σε Χανιά, Ηράκλειο και Μάλια, αλλά και η μεταφορά από και προς αεροδρόμια. Οι αναζητήσεις αφορούν κατά 45% τη διαμονή, 23% τις μεταφορές, 18% και 11% ενοικιάσεις αυτοκινήτων. Οι αναζητήσεις ξεκινούν από τον Ιανουάριο με ελαφρά πτώση τον Φεβρουάριο και συνεχίζουν ανοδικά μέχρι και τον Αύγουστο με απότομη πτώση τον Σεπτέμβριο.
Την Πελοπόννησο προτιμούν κυρίως οι Γερμανοί και ακολουθούν Ιταλοί, Αγγλοι, Αμερικανοί, ενώ αναζητούν δραστηριότητες σε Καλαμάτα, Ναύπλιο και Κατάκολο, από τον Ιανουάριο έως τον Αύγουστο. Το 43% αφορά τη διαμονή, το 30% τις μεταφορές από/προς Πελοπόννησο και το 14% πακέτα διακοπών στην περιοχή.
Τουρίστες από Γερμανία, Μ. Βρετανία και Ιταλία ενδιαφέρονται περισσότερο για τα Δωδεκάνησα, όπου οι αναζητήσεις αφορούν τη διαμονή (47%), τα πακέτα οικογενειακών διακοπών (32%), τις αερομεταφορές (12%). Το θαλάσσιο πάρκο στο Φαληράκι αναζητούν –καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου– περισσότερο από οτιδήποτε άλλο οι επισκέπτες των Δωδεκανήσων, ενώ ακολουθούν οι δραστηριότητες σε Κω και Ρόδο και οι ημερήσιες εκδρομές.
Αγγλία, Γερμανία και χώρες της Αν. Ευρώπης αναζητούν για Ιόνιο πακέτα οικογενειακών διακοπών και διαμονή, ενώ όσοι φτάνουν στην περιοχή ψάχνουν στοιχεία για το θαλάσσιο πάρκο στην Ζάκυνθο.
Γερμανία, Ρωσία, Ιταλία αναζητούν για τη Μακεδονία πληροφορίες –από Ιανουάριο μέχρι Σεπτέμβριο– για ξενοδοχεία, αερομεταφορές, ενοικιάσεις αυτοκινήτων. Από τις βασικότερες αναζητήσεις η μεταφορά από και προς το αεροδρόμιο «Μακεδονία», οι μονοήμερες εκδρομές σε Μετέωρα, Καβάλα και οι διαδρομές πεζοπορίας.
ΣΤΡΑΤΟΣ ΚΑΡΑΚΑΣΙΔΗΣ
Πηγή: kathimerini.gr
Newsroom MykonosTicker
Τι ψάχνουν πριν ή αφού έρθουν στην Ελλάδα; «Είναι σημαντικό οι επαγγελματίες του τουρισμού να γνωρίζουν ποιοι είναι οι δυνητικοί τους πελάτες και να διαμορφώνουν ανάλογα τη στρατηγική τους», σχολιάζει στην «Κ» η Μαρία Φουντά, διευθύντρια Μάρκετινγκ της Google. «Πληροφορίες μέσα από τα δωρεάν εργαλεία που προσφέρει η πλατφόρμα της Google, όπως τα google trends και το Consumer barometer, σχετικά με το τι ψάχνουν οι επισκέπτες σε κάθε περιοχή μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των προϊόντων και των υπηρεσιών τους». Για την Ελλάδα ενδιαφέρονται αρκετά οι Βρετανοί, ενώ ακολουθούν οι Γερμανοί, οι Ιταλοί, οι Αμερικανοί κ.ά. Δημοφιλέστερες αναζητήσεις είναι η διαμονή, οι αερομεταφορές και τα συνολικά πακέτα διακοπών.
Οπως παρατηρεί η κ. Φουντά έχουν αυξηθεί οι αναζητήσεις σε σχέση με πέρυσι, γεγονός που δίνει αισιόδοξα μηνύματα για το φετινό καλοκαίρι. «Ενα πολύ ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι οι αναζητήσεις γίνονται σε όλη τη διάρκεια του χρόνου και όχι μόνο τους τρεις καλοκαιρινούς μήνες. Αυτό δείχνει ότι υπάρχουν σημαντικά περιθώρια διεύρυνσης της τουριστικής περιόδου με την ανάδειξη και άλλων μορφών τουρισμού».
Η έρευνα αφορά όλες τις τουριστικές περιοχές της χώρας, από τη Μακεδονία μέχρι την Κρήτη και από τα Δωδεκάνησα μέχρι το Ιόνιο. Τουρίστες από ΗΠΑ, Μ. Βρετανία και Γαλλία ψάχνουν περισσότερο για Αττική μονοήμερες εκδρομές, πεζοπορία και ξεναγήσεις στην Αθήνα. Το ποσοστό των αναζητήσεων είναι αρκετά υψηλό όλο τον χρόνο με κορύφωση τους θερινούς μήνες και αυτό που απασχολεί κυρίως τους επισκέπτες είναι η διαμονή, οι αερομεταφορές και τα τουριστικά προϊόντα.
Στοιχεία για τις Κυκλάδες αναζητούν τουρίστες κυρίως από Ιταλία, Μ. Βρετανία και ΗΠΑ με σχεδόν το 60% να αναζητεί κατάλυμα, αλλά και πακέτα διακοπών, αερομεταφορές και τοπικά προϊόντα. Δραστηριότητες κυρίως σε Μύκονο και Σαντορίνη αναζητούν οι επισκέπτες, ενώ πολύ συχνά ρωτούν την Google για μεταφορά από και προς το αεροδρόμιο της Μυκόνου. Της τελευταίας στιγμής είναι οι τουρίστες της περιοχής, αφού οι αναζητήσεις είναι χαμηλές την περίοδο μέχρι τον Μάιο, ενώ εκτοξεύονται τους τέσσερις επόμενους μήνες μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου.
Πληροφορίες για την Κρήτη αναζητούν με μεγάλη διαφορά οι Βρετανοί τους οποίους ακολουθούν οι Γερμανοί και οι Γάλλοι. Δημοφιλέστερες αναζητήσεις είναι οι δραστηριότητες σε Χανιά, Ηράκλειο και Μάλια, αλλά και η μεταφορά από και προς αεροδρόμια. Οι αναζητήσεις αφορούν κατά 45% τη διαμονή, 23% τις μεταφορές, 18% και 11% ενοικιάσεις αυτοκινήτων. Οι αναζητήσεις ξεκινούν από τον Ιανουάριο με ελαφρά πτώση τον Φεβρουάριο και συνεχίζουν ανοδικά μέχρι και τον Αύγουστο με απότομη πτώση τον Σεπτέμβριο.
Την Πελοπόννησο προτιμούν κυρίως οι Γερμανοί και ακολουθούν Ιταλοί, Αγγλοι, Αμερικανοί, ενώ αναζητούν δραστηριότητες σε Καλαμάτα, Ναύπλιο και Κατάκολο, από τον Ιανουάριο έως τον Αύγουστο. Το 43% αφορά τη διαμονή, το 30% τις μεταφορές από/προς Πελοπόννησο και το 14% πακέτα διακοπών στην περιοχή.
Τουρίστες από Γερμανία, Μ. Βρετανία και Ιταλία ενδιαφέρονται περισσότερο για τα Δωδεκάνησα, όπου οι αναζητήσεις αφορούν τη διαμονή (47%), τα πακέτα οικογενειακών διακοπών (32%), τις αερομεταφορές (12%). Το θαλάσσιο πάρκο στο Φαληράκι αναζητούν –καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου– περισσότερο από οτιδήποτε άλλο οι επισκέπτες των Δωδεκανήσων, ενώ ακολουθούν οι δραστηριότητες σε Κω και Ρόδο και οι ημερήσιες εκδρομές.
Αγγλία, Γερμανία και χώρες της Αν. Ευρώπης αναζητούν για Ιόνιο πακέτα οικογενειακών διακοπών και διαμονή, ενώ όσοι φτάνουν στην περιοχή ψάχνουν στοιχεία για το θαλάσσιο πάρκο στην Ζάκυνθο.
Γερμανία, Ρωσία, Ιταλία αναζητούν για τη Μακεδονία πληροφορίες –από Ιανουάριο μέχρι Σεπτέμβριο– για ξενοδοχεία, αερομεταφορές, ενοικιάσεις αυτοκινήτων. Από τις βασικότερες αναζητήσεις η μεταφορά από και προς το αεροδρόμιο «Μακεδονία», οι μονοήμερες εκδρομές σε Μετέωρα, Καβάλα και οι διαδρομές πεζοπορίας.
ΣΤΡΑΤΟΣ ΚΑΡΑΚΑΣΙΔΗΣ
Πηγή: kathimerini.gr
Newsroom MykonosTicker
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου