31 Δεκ 2020

Κτηματολόγιο: Από το Μάιο οι δηλώσεις ιδιοκτησίας στις Κυκλάδες


Από 40 κύματα έχει περάσει το έργο της κτηματογράφησης τα τελευταία 25 χρόνια. Η υποχρέωση της χώρας για ολοκλήρωση του Κτηματολογίου εντός του 2020 δεν εκπληρώθηκε και πλέον, όπως αναφέρει ο πρόεδρος του Ελληνικού Κτηματολογίου, καθηγητής Δημήτρης Σταθάκης, στη συνέντευξή του στο «Βήμα» «αν όλα πάνε καλά, στο τέλος του 2024 μπορούμε να έχουμε φτάσει στο 98% της κτηματογράφησης».

Έως σήμερα από τα 39 εκατ. ιδιοκτησιακά δικαιώματα που εκτιμάται ότι υπάρχουν στην Ελλάδα, κτηματολόγιο λειτουργεί για το 33% από αυτά, για το 43% είναι σε εξέλιξη συλλογή δηλώσεων και το 15% βρίσκεται στο στάδιο της ανάρτησης των κτηματογραφικών διαγραμμάτων και πινάκων.

 Εντός του 2021 θα ξεκινήσει η συλλογή για το 7%, δηλαδή σε Ρέθυμνο (τον Μάρτιο), Κυκλάδες (Μάιο), Χανιά/Ηράκλειο (Αύγουστο), και Θεσπρωτία/Κέρκυρα (τέλος 2021), ενώ ακόμη είναι άγνωστη η τύχη του 2% των δικαιωμάτων τα οποία αφορούν ειδικές περιπτώσεις (κυρίως μετάπτωση από παλιό στο νέο Κτηματολόγιο).

 Οι κάτοικοι των Κυκλάδων θα πρέπει να προετοιμάζονται ώστε να υποβάλλουν δήλωση ιδιοκτησίας. Σύμφωνα με τον κ. Σταθάκη, το κτηματολόγιο είναι η αφετηρία για να επιλυθούν διεκδικήσεις μεταξύ ιδιωτών, αλλά και με το Δημόσιο. Ωστόσο, παραδέχεται ότι υπάρχουν δυσεπίλυτα προβλήματα που απαιτούν επιμονή.

 Οσον αφορά τις «αγνώστου ιδιοκτήτη» περιουσίες, θεωρεί ότι το πρόβλημα δεν είναι τόσο μεγάλο, τάσσεται κατά περαιτέρω παρατάσεων και επιμένει ότι «δεν δικαιούται ο ένας άγνωστος να ασκεί βέτο στους ενενήντα εννιά που ενδιαφερθήκαν, δήλωσαν και πλήρωσαν».
 Πηγή :  https://cyclades24.gr/

to synoro blog

Αυστηρότερο lockdown και στην Κάλυμνο


Αντί να χαλαρώνουν τα περιοριστικά μέτρα, καθώς η χώρα βρίσκεται ήδη σε γενικό lockdown για πάνω από 7 εβδομάδες, η κυβέρνηση δρομολογεί αυστηρότερους τοπικούς περιορισμούς. 

Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας αποφάσισε την παράταση πρόσθετων περιοριστικών μέτρων στους Δήμους Ασπροπύργου, Ελευσίνας, Κοζάνης, Εορδαίας και Βοΐου, καθώς και νέα μέτρα στο χωριό Κέλλη της Φλώρινας. Την Τετάρτη, λοιπόν, ήταν η σειρά της Καλύμνου για αυστηρότερο lockdown. 

Συγκεκριμένα, έπειτα από έκτακτη σύσκεψη στο κέντρο επιχειρήσεων της Πολιτικής Προστασίας, αποφασίστηκαν τα παρακάτω μέτρα για την Π.Ε. Καλύμνου της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου: 

 Απαγόρευση μετακίνησης εκτός των της ΠΕ Καλύμνου, εξαιρουμένης της μετακίνησης για λόγους υγείας 

Από τις 18:00 έως τις 05:00 απαγόρευση οποιασδήποτε μετακίνησης πολιτών εντός του νησιού

 Αναστολή πραγματοποίησης θρησκευτικών τελετών 

Αναστολή λειτουργίας καταστημάτων (λιανεμπορίου, κλπ) 

Επίσης αποφασίστηκε:

Η λήψη μέριμνας από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και το Δήμο Καλυμνίων για την τροφοδοσία και την παροχή ειδών πρώτης ανάγκης (τρόφιμα, φάρμακα κ.α.) των κατοίκων του νησιού και για την κάθε είδους συνδρομή σε περιπτώσεις κατοίκων χρονίως πασχόντων και αναξιοπαθούντων 

Η λήψη μέριμνας της Περιφερειακής Διοίκησης Πυροσβεστικών Υπηρεσιών (ΠΕ.ΠΥ.Δ.) Νοτίου Αιγαίου για συνδρομή σε προσωπικό και μέσα, όπου και όταν απαιτηθεί Η επιτήρηση και ανάληψη κάθε αναγκαίας ενέργειας από τη Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση (ΓΕ.Π.Α.Δ.) Νοτίου Αιγαίου για την τήρηση του κατ’ οίκον και γεωγραφικού περιορισμού των κατοίκων του νησιού. 

 Τα μέτρα ισχύουν από την Πέμπτη (31/12/2020) και ώρα 06:00 μέχρι το Σάββατο (9/01/2021), οπότε και θα συνεδριάσει η Εθνική Επιτροπή Προστασίας Δημόσιας Υγείας Έναντι Κορονοϊού Covid-19 για την αξιολόγηση των επιδημιολογικών δεδομένων. Υπενθυμίζεται ότι η νόσος Covid-19 συνεχίζει την εξάπλωσή της στη χώρα μας, με τον ΕΟΔΥ να ανακοινώνει την Τετάρτη 942 νέα κρούσματα, 443 διασωληνώσεις και 58 θανάτους. 

Επίσης, ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας ανέφερε ότι τα περισσότερα νέα κρούσματα τις τελευταίες επτά μέρες ανά 100 χιλιάδες πληθυσμού καταγράφονται στις περιφερειακές ενότητες: Καλύμνου, Κοζάνης, Κιλκίς, Δυτικής Αττικής, Έβρου, Θάσου, Ροδόπης, Φλώρινας, Λέσβου και Ξάνθης. 

Πηγή :  https://www.efsyn.gr/

to synoro blog

30 Δεκ 2020

Προς δημοπράτηση η Δ΄ Φάση Ηλεκτρικής Διασύνδεσης Κυκλάδων – Περιλαμβάνει την σύνδεση με Σαντορίνη &τα νησιά Φολέγανδρος, Μήλος και Σέριφος.


Επίσημα στον αέρα είναι το έργο για την Δ’ Φάση Ηλεκτρικής Διασύνδεσης Κυκλάδων που αφορά την σύνδεση της Σαντορίνης με τη Νάξο και κατ’ επέκταση με το Ηπειρωτικό Ηλεκτρικό Σύστημα.Περιλαμβάνει την μελέτη, προμήθεια και εγκατάσταση ενός απλού εγκατάσταση υπόγειων και υποβρύχιων καλωδίων κυκλώματος 150kV AC, για τη διασύνδεση της Σαντορίνης με το Εθνικό Σύστημα Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (Ε.Σ.Μ.Η.Ε.) στη νήσο Νάξο. 

Μαζί θα ενταχθούν και τα νησιά Φολέγανδρος, Μήλος και Σέριφος. 

 Το έργο έχει εκτιμώμενη αξία με ΦΠΑ 124 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ 100 εκατ. ευρώ) και Αναθέτουσα Αρχή είναι ο ΑΔΜΗΕ. Η δημοπράτηση του έργου θα πραγματοποιηθεί στις 29 Ιανουαρίου και την ίδια ημέρα θα αποσφραγιστούν και οι προσφορές. 

 Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί ηλεκτρονικά, μέσω του συστήματος «sourceONE» ηλεκτρονικών διαγωνισμών της εταιρείας cosmoONE για λογαριασμό του Α.Δ.Μ.Η.Ε..Η διάρκεια του έργου ορίστηκε σε 20 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης.

 Αν αυτό συμβεί μέχρι το καλοκαίρι του 2021, τότε το έργο θα μπορεί να ολοκληρωθεί στις αρχές του 2023. Θα λύσει δε οριστικά το πρόβλημα ηλεκτροδότησης που αντιμετωπίζει κάθε καλοκαίρι η Σαντορίνη λόγω των πολύ μεγάλου αριθμού τουριστών που επισκέπτονται το νησί. 

 Δημοπρατείται και ο Υποσταθμός Σαντορίνης 

Στο ίδιο πλαίσιο ο ΑΔΜΗΕ προκήρυξε και τον διαγωνισμό για τον νέο υποσταθμό Σαντορίνης που κατασκευάζεται για τις ανάγκες του έργου της Δ’ Φάσης. To κόστος του έργου εκτιμήθηκε σε ποσό με ΦΠΑ 34,3 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ 27,7 εκατ. ευρώ). 

Η δημοπράτηση του έργου θα πραγματοποιηθεί στις 29 Ιανουαρίου και η διάρκεια του ορίστηκε σε 22 μήνες. Στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνεται η μελέτη, προμήθεια εξοπλισμού και εγκατάσταση («έργο με το κλειδί στο χέρι») του νέου υποσταθμού Υ/Σ Θήρας GIS 150 kV/ΜΤ, και ενός συγκροτήματος αντιστάθμισης αέργου ισχύος 100 MVAr επαγωγικής/50 MVAr χωρητικής («SVC») στο γήπεδο του Υ/Σ Θήρας, στο πλαίσιο της Δ’ φάσης διασύνδεσης των Κυκλάδων.Τα δύο έργα έχουν προταθεί για χρηματοδότηση από τον «Μηχανισμό Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (Recovery and Resilience Facility)». Είναι τα πρώτα έργα που προκηρύσσονται ως πιθανά χρηματοδοτούμενο έργο από το Ταμείο Ανάκαμψης. 

 Ταυτότητα του Έργου 

Σύμφωνα με την προκήρυξη του έργου στο αντικείμενο περιλαμβάνονται τα παρακάτω:

 2.1) η εκπόνηση λεπτομερούς θαλάσσιας μελέτης και της αντίστοιχης μελέτης προστασίας (BAS), για την τελικώς επιλεχθείσα όδευση του συστήματος·

2.2) η εκπόνηση λεπτομερούς μελέτης εφαρμογής στην τελική όδευση των υποβρύχιων και υπόγειων καλωδίων του έργου· 

2.3) η διεξαγωγή λεπτομερούς ελέγχου με ενδεικτικές τομές (τουλάχιστον 10) των οδεύσεων των Υ/Γ καλωδίων, για τον εντοπισμό ενδεχόμενων εμποδίων και την οριστικοποίηση των τελικών υπόγειων οδεύσεων· 

 2.4) η πραγματοποίηση των απαραίτητων ενεργειών και επαφών με τους εμπλεκόμενους φορείς, για την εξασφάλιση της ασφαλούς και ταχείας διεκπεραίωσης τού έργου, και η εξασφάλιση των απαραίτητων αδειοδοτήσεων·

 2.5) η εκπόνηση όλων των κατά νόμο απαιτούμενων μελετών, για τη χορήγηση όλων των αδειοδοτήσεων· 

 2.6) η εκπόνηση και η επακριβής εφαρμογή κυκλοφοριακής μελέτης, κατά τη διάρκεια εκτέλεσης του έργου· 

 2.7) η εκπόνηση και υποβολή στον Α.Δ.Μ.Η.Ε. όλων των απαιτούμενων συνοδευτικών μελετών·

2.8) ο σχεδιασμός και η κατασκευή του απαραίτητου μήκος υποβρύχιου και υπόγειων καλωδίων, καθώς και η εκτέλεση όλων των σχετικών εργοστασιακών δοκιμών (FAT) σε αυτά· 

2.9) ο σχεδιασμός και η κατασκευή όλων των συνδέσμων (θαλάσσιοι, υπόγειοι, μετάβασης, επισκευής) και των τερματισμών, καθώς και η εκτέλεση όλων των σχετικών εργοστασιακών δοκιμών (FAT) σε αυτά· 

 2.10) η υποβολή των κατάλληλων πιστοποιητικών δοκιμών τύπου ή η πραγματοποίηση των κατάλληλων δοκιμών τύπου στο σύνολο τού προσφερόμενου καλωδιακού συστήματος και σε όλο τον αντίστοιχα προσφερόμενο εξοπλισμό·

2.11) η μεταφορά των καλωδίων στον τόπο του έργου, η εγκατάσταση των καλωδίων και η ολοκλήρωση τής πλήρους εγκατάστασης του καλωδιακού συστήματος· 

 2.12) η παράδοση και εγκατάσταση των κατάλληλων τερματισμών των καλωδίων (ακροκιβώτια), συμπεριλαμβανομένων των βάσεων στήριξης και της θεμελίωσης, καθώς και του συστήματος γείωσης του μεταλλικού μανδύα του καλωδίου· 

 2.13) η εκτέλεση όλων των απαιτούμενων εργασιών πολιτικού μηχανικού σε θαλάσσιο πυθμένα και ξηρά, για την εγκατάσταση και προστασία των καλωδίων· 

 2.14) η προμήθεια και εγκατάσταση για το σύνολο του καλωδιακού συστήματος πλήρους συστήματος κατανεμημένης θερμοκρασιακής ανίχνευσης (DTS), πλήρους συστήματος δυναμικής αξιολόγησης καλωδίου (DCR) και πλήρους συστήματος κατανεμημένης ακουστικής ανίχνευσης (DAS)·

2.15) η εκτέλεση για το σύνολο του εγκατεστημένου συστήματος όλων των απαιτούμενων δοκιμών μετά από την εγκατάσταση· 

 2.16) η πλήρης τεκμηρίωση του έργου με τις «ως εγκαταστάθηκε» και «ως προστατεύτηκε» θέσεις του υποβρύχιου και των υπόγειων καλωδίων, και τις «ως κατασκευάστηκε» λεπτομέρειες των ηλεκτρομηχανολογικών έργων και των έργων πολιτικού μηχανικού, σε έντυπη και επεξεργάσιμη ψηφιακή μορφή·

 2.17) η προμήθεια, τοποθέτηση στην αποθήκη και ασφαλής μακροχρόνια αποθήκευση τού συνόλου του εφεδρικού εξοπλισμού, συμπεριλαμβανομένων των εργαλείων για την κατασκευή συνδέσμων επισκευής, και όλης της απαραίτητης τεκμηρίωσης, σε χώρο ή χώρους που θα υποδειχθούν από τον Α.Δ.Μ.Η.Ε.·

 2.18) η προμήθεια όλων των επιπρόσθετων υλικών, εξοπλισμού, οργάνων ελέγχου κ.λπ., που απαιτούνται για την ασφαλή, πλήρη και ορθή εγκατάσταση και λειτουργία του συνόλου του έργου·2.15) η εκτέλεση για το σύνολο του εγκατεστημένου συστήματος όλων των απαιτούμενων δοκιμών μετά από την εγκατάσταση· 2.16) η πλήρης τεκμηρίωση του έργου με τις «ως εγκαταστάθηκε» και «ως προστατεύτηκε» θέσεις του υποβρύχιου και των υπόγειων καλωδίων, και τις «ως κατασκευάστηκε» λεπτομέρειες των ηλεκτρομηχανολογικών έργων και των έργων πολιτικού μηχανικού, σε έντυπη και επεξεργάσιμη ψηφιακή μορφή· 2.17) η προμήθεια, τοποθέτηση στην αποθήκη και ασφαλής μακροχρόνια αποθήκευση τού συνόλου του εφεδρικού εξοπλισμού, συμπεριλαμβανομένων των εργαλείων για την κατασκευή συνδέσμων επισκευής, και όλης της απαραίτητης τεκμηρίωσης, σε χώρο ή χώρους που θα υποδειχθούν από τον Α.Δ.Μ.Η.Ε.·

 2.18) η προμήθεια όλων των επιπρόσθετων υλικών, εξοπλισμού, οργάνων ελέγχου κ.λπ., που απαιτούνται για την ασφαλή, πλήρη και ορθή εγκατάσταση και λειτουργία του συνόλου του έργου· 

Πηγή :  ypodomes.com 

to synoro blog

Αίτηση για Έκτακτη Συνεδρίαση Δημοτικού Συμβουλίου για την υπεράπιση αθώων πολιτών της Τήνου


Η παρακάτω ηλεκτρονική επιστολή στάλθηκε εχθές 28 Δεκέμβρη 2020 στον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Τήνου κ. Μαρκουίζο Πέτρο και κοινοποιήθηκε στον Δήμαρχο καθώς και στους επικεφαλής των δημοτικών ομάδων, από τον Δημοτικό Σύμβουλο της Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης "Κοινό Τηνίων": 

 Κύριε Πρόεδρε, 

 Γνωρίζετε φυσικά όσα ανήκουστα συνέβησαν στις 23 Δεκέμβρη 2020 τα ξημερώματα, σχετικά με την διέλευση και την εναπόθεση τμημάτων ανεμογεννητριών σε σφραγισμένο από την πολεοδομία Τήνου οικόπεδο και για τις σχετικές καταγγελίες του Δημάρχου Τήνου. Τα γεγονότα αυτά και η εκτός νομίμων ορίων πλέον, αδιαφορία για την γνώμη της τοπικής κοινωνίας και για τις αποφάσεις του Δημοτικού μας Συμβουλίου, διαδόθηκαν όπως ήταν φυσικό και στους κατοίκους του νησιού με μεγάλη ταχύτητα. Το ίδιο απόγευμα πραγματοποιήθηκε ειρηνική παράσταση και πορεία διαμαρτυρίας από συμπολίτες μας εξ αιτίας των γεγονότων αυτών.

 Οι συμμετέχοντες στην πορεία τήρησαν όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας κατά της διάδοσης του κορωνοϊού (μάσκες - αποστάσεις) καθ όλη την διάρκεια αυτής. 

Οι αρχές (αστυνομία, λιμενικό σώμα) παρακολούθησαν την πορεία αυτή αλλά ουδέποτε επέβαλαν περιορισμούς ούτε ενημέρωσαν τους συμμετέχοντες αν η δημόσια αυτή συνάθροιση κρίνεται παράνομη. Την επόμενη ημέρα, πολλοί συμπολίτες μας κλήθηκαν τηλεφωνικά να επισκεφτούν το Λιμεναρχείο χωρίς να τους εξηγηθεί επακριβώς ο λόγος της επίσκεψης αυτής.

 Τελικώς, η αστυνομία και το λιμενικό σώμα έως σήμερα 28 Δεκέμβρη 2020, έχουν επιδόσει με διάφορους τρόπους (στα σπίτια, στον δρόμο) πράξεις επιβολής προστίμου 300€ για αναίτια μετακίνηση - συμμετοχή σε ομάδα διαδήλωσης κατά των ανεμογεννητριών, σε αρκετούς μας συμπολίτες, πολλοί από τους οποίους ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΠΟΤΕ στην εν λόγω διαμαρτυρία, πολλώ δε μάλλον στα σημεία και τις ώρες που τους καταλογίζεται.

 Θεωρούμε ότι το ζήτημα φτάνει σε σημείο να παραβιάζονται βασικά ανθρώπινα δικαιώματα των συμπολιτών μας καθώς κανένας πολίτης δεν μπορεί να ζει με τον φόβο ότι ακόμη και παραμένωντας σπίτι του, μπορεί να "αναγνωριστεί" ως παραβάτης και να του επιδοθεί πρόστιμο από τα όργανα της τάξης. 

 Οφείλουμε με κάθε τρόπο να προστατέψουμε και να υποστηρίξουμε όλους τους συμπολίτες μας οι οποίοι άσκησαν το συνταγματικά κατοχυρωμένο τους δικαίωμα στην συνάθροιση (Σύνταγμα της Ελλάδος, Άρθρο 11), αλλά ακόμη περισσότερο όσους τιμωρούνται χωρίς καν να ήταν παρόντες. 

 Ζητάμε εκτάκτως την συνεδρίαση του Δημοτικού μας Συμβουλίου με μόνο θέμα την υπεράσπιση των αθώων συμπολιτών μας.
 Για την Ανεξάρτητη Δημοτική Κίνηση "Κοινό Τηνίων" 
 Κουσουνάδης Πέτρος 

Πηγή : https://www.koinignomi.gr/

to synoro blog

Η πρόταση της ελάσσονος μειοψηφίας εγκρίθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο Σερίφου, για το ζήτημα των λογαριασμών ύδρευσης – αποχέτευσης

Συνεχίζεται η “κόντρα” μεταξύ δημοτικής αρχής και μείζονος μειοψηφίας του Δήμου Σερίφου, αναφορικά με τους συσσωρευτικούς λογαριασμούς ύδρευσης – αποχέτευσης, ενώ λύση φαίνεται να δίνει η ελάσσων μειοψηφία, έπειτα από πρότασή της που υπερψηφίστηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο.

 Την σύγκληση Δημοτικού Συμβουλίου με θέμα την σωρευτική χρέωση των καταναλωτών, λόγω της μη σωστής καταμέτρησης και έκδοσης λογαριασμών τα προηγούμενα χρόνια, που κατέληξαν σε απώλεια εσόδων για το Δήμο, ζήτησαν οι παρατάξεις της μειοψηφίας, μετά τη λύση που δόθηκε από την Δημοτική Αρχή και οδήγησε στην έκδοση υπέρογκων λογαριασμών, σε μία αντικειμενικά δύσκολη οικονομικά περίοδο, κυρίως για τους επιχειρηματίες του νησιού. 

 Παρά το γεγονός, ότι η μείζων μειοψηφία έφερε σχετική πρόταση προς το Δημοτικό Συμβούλιο, υπερψηφίστηκε η πρόταση της ελάσσονος μειοψηφίας και συγκεκριμένα της Λαϊκής Συσπείρωσης Σερίφου, με το Δήμαρχο, κ. Κωνσταντίνο Ρεβίνθη, να τονίζει πως «το Σώμα δεν νομιμοποιείται να λάβει καμία απολύτως απόφαση σχετικά με το συγκεκριμένο ζήτημα, διότι δεν έχει την εκ του νόμου αρμοδιότητα να αλλάξει τέλη ύδρευσης – αποχέτευσης αναδρομικά, βάσει της κείμενης νομοθεσίας, αλλά και της εγκυκλίου που εκδίδεται κάθε χρόνο σχετικά με την ψήφιση των τελών και την κατάρτιση του προϋπολογισμού, εφόσον αυτά ψηφίζονται άπαξ κατ’ έτος». 

 Σημειώνεται, πως έως σήμερα, η σχετική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου βρίσκεται αναρτημένη στον ιστότοπο της Διαύγειας. 

 Οι θέσεις της μείζονος μειοψηφίας 

 Στην εισήγησή του επί του θέματος, ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας, κ. Μιλτιάδης Πελοποννήσιος, τόνισε πως «η επιλογή τρόπου χρέωσης που ακολουθήθηκε είχε ως αποτέλεσμα τη σωρευτική χρέωση των καταναλωτών και τη μη ορθή κατανομή της κατανάλωσης νερού στη χρονική περίοδο των ετών, στα οποία αυτή αντιστοιχούσε, οδηγώντας σε ογκώδεις χρεώσεις, λόγω της εφαρμογής ανώτερων κλιμάκων», χαρακτηρίζοντας τον υπολογισμό ως «λανθασμένο, ως προς τη φορολογητέα ύλη και ως προς την εφαρμογή των κλιμάκων χρέωσης». 

 Επίσης, η μείζων μειοψηφία έκανε λόγο και για «θέμα με την αυτοτέλεια χρήσεων, καθώς λογαριασμοί συσσωρευμένοι το 2019 που περιέχουν και παλαιότερα έτη, τιμολογούνται με συντελεστές του 2020». 

Επίσης, αναφέρθηκε και σε παλαιότερη απόφαση του Δ.Σ., για χρέωση ενός ευρώ μέχρι τα 400 κυβικά, η οποία «θα σήμαινε ευνοϊκότερη χρέωση, καθώς θα κάλυπτε το σύνολο της ετήσιας κατανάλωσης των περισσότερων κατοίκων». 

 Η μείζων μειοψηφία με στόχο να καταφέρει να επιστρέψει σε κανονική ροή μετρήσεων και χρεώσεων στη συνέχεια, πρότεινε τη διαμόρφωση της χρέωσης σε 0,50 ευρώ/κ.μ. για το σύνολο της κατανάλωση, την άμεση ανάκληση όλων των εκδοθέντων λογαριασμών και αποστολή νέων, με κατάτμηση του συνολικού ποσού ανά έτος. 

 Απαντήσεις της δημοτικής αρχής 

 Ανακοίνωση εξέδωσε αργότερα, σχολιάζοντας τις θέσεις της μείζονος μειοψηφίας, ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών και Τουρισμού Σερίφου, κ. Στυλιανός Λιβάνιος, ο οποίος τονίζει, ότι «με βάση αναφορές της εισήγησης που κατατέθηκε από τον επικεφαλής της αξιωματικής αντιπολίτευσης (την οποία μέχρι και ο ίδιος προτίμησε να μην ψηφίσει), αποτυπώνουμε όλο το ψέμα που αποσκοπούσε στην ψηφοθηρία και τον λαϊκισμό». 

 Αναφορικά με την αναφορά της μείζονος μειοψηφίας, ότι «...τίθεται θέμα με την αυτοτέλεια χρήσεων, καθώς λογαριασμοί συσσωρευμένοι του 2019 που περιέχουν και παλιότερα έτη, τιμολογούνται με συντελεστές του 2020, κάτι που επιβάλλει την ανάκληση και αναμόρφωσή τους, καθώς επίσης αποτελούν αιτίαση διαγραφής», ο Αντιδήμαρχος σημειώνει, πως «είναι ψέματα, διότι ως γνωστόν τα τέλη της υπ’ αριθμόν 16/02-11-2019 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου θα έχουν εφαρμογή στους λογαριασμούς του 2020, τα οποία έχουν σημαντικές μειώσεις στους συντελεστές και στα πάγια.

 Άλλωστε και οι χρεώσεις τω παγίων των παρόντων λογαριασμών είναι με βάση την υπ’ αριθμ. 17/27-11-2018 απόφαση του Δ.Σ. για τα τέλη ύδρευσης του 2019. 

Γνωρίζονται ωστόσο, ότι η ένδειξη που μετρήθηκε αφορούσε συσσωρευτική κατανάλωση των ετών 2017, 2018 και 2019, η τιμολόγηση πραγματοποιήθηκε βάσει των αποφάσεων τελών της εκάστοτε χρονιάς, όπου οι χρεώσεις είχαν παραμείνει σταθερές, οπότε επί της ουσίας, εκεί που η τιμολόγηση ήταν τα πρώτα 100 κυβικά, με 0,80 ευρώ, έγινε τα 300 κυβικά με 0,80 ευρώ κ.ο.κ.».

 Επίσης διευκρινίζεται, ότι «το πρόβλημα των υψηλών καταναλώσεων, σε κάποιους υδρομετρητές, έγκειται στο γεγονός, ότι κατά τα έτη 2015 και 2016 υπήρξαν ενδεικτικές μετρήσεις των 20-25 κυβικών κατ’ έτος, με αποτέλεσμα η πραγματική κατανάλωση να επιβαρύνει τα επόμενα χρόνια. 

Για τη δίκαιη επίλυση του θέματος, όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, θα ακολουθηθεί η προβλεπόμενη διαδικασία (μέσω ένστασης), θα εξεταστεί/αξιολογηθεί η κάθε περίπτωση και εν συνεχεία θα γίνει ο επιμερισμός (με βάση τη μέση κατανάλωση) της κατανάλωσης/χρεώσεων και σε αυτά τα έτη». 

 Τέλος ο κ. Λιβάνιος τονίζει, ότι «δεν επηρεάζεται η αυτοτέλεια των χρήσεων. Για την ακρίβεια, αγνοείται η ετυμολογία του όρου “αυτοτέλεια”, διότι η αναγνώριση του εσόδου θα γίνει σε ΚΑΕ εσόδου που αναφέρεται σε προηγούμενες χρήσεις (και συγκεκριμένα στον 2112), όπερ και σημαίνει ότι δεν θα αποτυπωθεί το έσοδο στη χρήση του 2020».

 Όσον αφορά στην ύπαρξη προηγούμενης απόφασης του Δ.Σ., ο Αντιδήμαρχος αναφέρει, ότι «είναι αλήθεια, διότι μία τέτοια απόφαση, παρ’ ό,τι υπήρχε ως θέμα, δεν θα μπορούσε να παρθεί από το Δημοτικό Συμβούλιο, καθότι δεν προβλέπεται απ’ την κείμενη νομοθεσία και στερείται νομικού ερίσματος».

 Περί της πρότασης της παράταξης, για διαμόρφωση της χρέωσης σε 0,50 ευρώ το κυβικό για το σύνολο της κατανάλωσης, ο Αντιδήμαρχος επισημαίνει, πως «είναι λαϊκισμός, γιατί με βάση την πάγια νομολογία, επάγεται ότι δε δύναται η αλλαγή ήδη ψηφισμένων τελών, πόσω μάλλον αναδρομικά, έχοντας υπόψιν ότι οι κανονιστικές πράξεις της διοίκησης δεν μπορούν να έχουν αναδρομική ισχύ (αρ. 2 Αστικός Κώδικας). 

Οποιαδήποτε τέτοια απόφαση δεν μπορεί να θεωρηθεί νόμιμη και να τύχει σχετικής έγκρισης από την Αποκεντρωμένη διοίκηση». 

 Ο κ. Λιβάνιος κλείνει την ανακοίνωσή του, τονίζοντας, ότι «με κατανόηση και συνεργασία, τα προβλήματα πάντα επιλύονται και ο κόσμος της Σερίφου να είναι σίγουρος ότι ουδείς θα αδικηθεί». 

 Η πρόταση – λύση της Λαϊκής Συσπείρωσης 

 Από την πλευρά της, η Λαϊκή Συσπείρωση Σερίφου, με επικεφαλής τον κ. Θ. Χρυσολωρά, χαρακτήρισε δικαιολογημένα τα παράπονα κατοίκων και επιχειρηματιών, καθώς «τα συσσωρευμένα κυβικά, με την κλιμακωτή χρέωση που εφαρμόστηκε εκδόθηκαν λογαριασμοί με υπέρογκα ποσά που είναι αδύνατον να πληρωθούν από τους επαγγελματίες και το λαό του νησιού». 

 Η πρόταση της παράταξης η οποία και υπερψηφίστηκε κατά πλειοψηφία, αφορά στον επανυπολογισμό των καταναλώσεων και την επανέκδοση λογαριασμών, εφαρμόζοντας των κατώτερο (0,80/κυβικό) και τον μεσαίο (1/κ.μ.) συντελεστή που έχουν ψηφιστεί από το Δημοτικό Συμβούλιο ως εξής:

 - Για κατανάλωση μέχρι 1500 κ.μ., 0,80/κ.μ.  

- Για κατανάλωση πάνω από 1500 κ.μ., 1 ευρώ/κ.μ. 

 Τα πάγια που είναι ανείσπρακτα θα χρεωθούν κανονικά και όχι πέραν της πενταετίας. 
 Ο νέος λογαριασμός που θα εκδοθεί θα πρέπει να είναι αναλυτικός, σαφής, εξοφλητικός, μέχρι και σήμερα ούτως ώστε να μπει μία νέα αρχή στην καταμέτρηση και την έκδοση των λογαριασμών από εδώ και στο εξής. 
Θα διευκρινίζεται δηλαδή σε ποια έτη αφορά και όχι πέραν της πενταετίας.

 Όπως υπογραμμίστηκε, η προτεινόμενη ρύθμιση «θα δώσει τη δυνατότητα στους καταναλωτές, σε συνδυασμό με πληρωμή σε δόσεις να εξοφλήσουν τις υποχρεώσεις τους, ενώ θα δώσει τη δυνατότητα στο Δήμο να εισπράξει χρήματα. Δεν θα δημιουργηθεί κανένα ανυπέρβλητο εμπόδιο για τη σύνταξη των μελλοντικών προϋπολογισμών».

 Επίσης προτάθηκε, «για όσους συμπατριώτες μας μετά τον επανυπολογισμό έχουν πληρώσει περισσότερα να υπάρχει συμψηφισμός με μελλοντικές χρεώσεις ή επιστροφή των χρημάτων τους και τέλος, η οικονομική υπηρεσία να προβεί στον αναγκαίο έλεγχο για τυχόν παραγραφές οφειλών». 

Πηγή :  https://www.koinignomi.gr/

to synoro blog

Τελευταίο δρομολόγιο του SPEEDRUNNER3 30/12/2020.& του POWER JET 31/12/2020.

φωτο Tzina Prokopiou

 καλη ξεκουρασηστο πληρωμα!!! 
🙂
ευχαριστουμε κ με το καλο ο νεος χρονος!!! 🙂


Το τελευταίο δρομολόγιο του SPEEDRUNNER3 είναι το σημερινό 30/12/2020. 

 Να θυμίσουμε ότι φέτος μετά από τις γενναίες επιδοτήσεις που δόθηκαν λόγω covid για Νοέμβριο-Δεκέμβριο η Σέριφος,η Σίφνος και η Μήλος είχαν 6 δρομολόγια την εβδομάδα,τρία με το SPEEDRUNNER3 και τρία με το POWER JET το οποίο σταματάει και αυτό την Πέμπτη 31/12/2020.

 Για το νέο έτος ο υπουργός ναυτιλίας έχει προαναγγείλει νέες επιδοτήσεις αλλά ακόμη δεν ξέρουμε αν και κατά πόσο θα δοθούν.

Ανεπίσημες πληροφορίες μας κάνουν λόγο για ένα ταχύπλοο της SEAJETS τρείς φορές την εβδομάδα.

Εις αναμονή μέχρι να δούμε τι θα αποφασισθεί…η αλήθεια είναι ότι τα είχαμε συνηθίσει και θα μας”κακοφανεί”αν δεν έχουμε

 Πηγή :  https://www.kaipoutheos.gr/

to synoro blog

Συνεργασία ΜΟΔ ΑΕ & Δήμου Σερίφου για την άμεση εκπόνηση των δύο μελετών για την αξιοποίηση του φράγματος


Απόφαση του Δ.Σ. της ΜΟΔ ΑΕ. Πετύχαμε στρατηγικής σημασίας συνεργασία, για την άμεση εκπόνηση των δύο μελετών. #γιατηΣέριφο 


Πηγή :  


to synoro blog

29 Δεκ 2020

Σκληρή στάση του ΔΛΤ Σύρου για τις οφειλές


Με στόχο την είσπραξη δεκάδων χιλιάδων ευρώ σε οφειλές από ακτοπλοϊκή εταιρεία, το Λιμενικό Ταμείο προχωρά σε αυστηροποίηση των ενεργειών του αναφορικά με την άσκηση πιέσεων

Στην ανάληψη πρωτοβουλιών, προκειμένου να διεκδικήσει την είσπραξη των οφειλόμενων λιμενικών τελών επιβατών και οχημάτων από ακτοπλοϊκή εταιρεία, χωρίς να ζημιωθεί, προχωρά το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο. Σχέδιο δράσης, με στόχο την άσκηση πιέσεων, αναφορικά με την είσπραξη των οφειλών ακτοπλοϊκής εταιρείας, με τρόπο που να εξασφαλίζει τη βιωσιμότητα του ΔΛΤ Σύρου, αλλά και να δίνει ένα ισχυρό μήνυμα και προς όλους τους υπόλοιπους χρήστες του λιμένα, κατάρτισε το Διοικητικό Συμβούλιο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Σύρου, κατά τη χτεσινή του συνεδρίαση. Στη συνεδρίαση, παρών ήταν, όπως προβλέπεται από το νόμο, και ο εκπρόσωπος των ακτοπλοϊκών πρακτόρων, κ. Νίκος Βασιλικός. 

 Άνω των 100.000 ευρώ οι συνολικές οφειλές από το 2019 έως σήμερα 

 Ξεκινώντας την εισήγησή της η Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Σύρου, κ. Κανδιώ Μαραγκού, έθεσε υπόψιν των μελών τόσο την εισήγηση εκ μέρους της Οικονομικής Υπηρεσίας του ΔΛΤ, όσο και τη σχετική αλληλογραφία μεταξύ του Ταμείου, της εταιρείας και όλων των εμπλεκόμενων φορέων, από το 2015 έως σήμερα. 

 «Έχουμε ενημερώσει πολλές φορές για τα προβλήματα που έχουμε με τη συγκεκριμένη εταιρεία και το Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, το οποίο σε σχετικό έγγραφο που μας έχει στείλει, συμφωνεί με τις απόψεις της Οικονομικής μας Υπηρεσίας και ζητά τις δικές μας ενέργειες, προκειμένου να προβούν και οι δικές του υπηρεσίες στις ενέργειες που προβλέπει ο νόμος», ενημέρωσε η κ. Μαραγκού. Σύμφωνα με τα σχετικά στοιχεία, έχει βεβαιωθεί από το 2019 ποσό 86.754 ευρώ. 

«Μετά από πολλές πιέσεις της Οικονομικής Υπηρεσίας, οι οποίες μπορώ να πω ότι είναι σχεδόν καθημερινές, παραλάβαμε δηλωτικά για το διάστημα Ιουλίου-Σεπτεμβρίου 2020 και από αυτά προκύπτουν οφειλές 49.177 ευρώ. 

Η εταιρεία οφείλει επίσης, μετά από έλεγχο του Λιμεναρχείου, λιμενικά τέλη προσόρμησης, παραμονής, πρυμνοδέτησης κλπ για το διάστημα από τον Αύγουστο έως και τον Σεπτέμβριο 2020, 21.066 ευρώ. 

Υπάρχει ακόμη ένα κόστος αποκατάστασης ασφαλτοτάπητα που είχε υποστεί κάποιες φθορές από ένα πλοίο της συγκεκριμένης εταιρείας, που σύμφωνα με τους υπολογισμούς της υπηρεσίας μας ανέρχεται σε 3.779 ευρώ», ενημέρωσε η κ. Μαραγκού, αναφερόμενη στο οικονομικό σκέλος των υποχρεώσεων της εταιρείας προς το ΔΛΤ Σύρου. 

Πρόσθεσε όμως, ότι «από κει και πέρα υπάρχουν ακόμη αρκετές ενέργειες ασυνέπειας της εταιρείας, αναφορικά με την αποστολή δηλωτικών και χωρίς την αποστολή των δηλωτικών δεν μπορούμε να ορίσουμε επακριβώς πόσα χρήματα οφείλει από προηγούμενα χρονικά διαστήματα». 

 Σύμφωνα με τον προϊστάμενο της Οικονομικής Υπηρεσίας του ΔΛΤ Σύρου, κ. Κωνσταντίνο Πολίτη, ο οποίος ήταν παρών, η εταιρεία έχει ζητήσει τη βεβαίωση των οφειλών στη ΔΟΥ, ωστόσο όπως εξήγησε, αφενός με τη βεβαίωση στη ΔΟΥ το Λιμενικό Ταμείο χάνει άμεσα το 10% της οφειλής, ενώ αφετέρου, μέσω της ρύθμισης δόσεων, αναμένεται να εισπράξει τα οφειλόμενα σε μία περίοδο άνω των 10 ετών. 

Αν, μάλιστα, το παράδειγμα της συγκεκριμένης εταιρείας ακολουθήσουν και άλλες εταιρείες, προκειμένου να αποφύγουν να αποδίδουν εγκαίρως τις υποχρεώσεις τους, ο κ. Πολίτης τόνισε, ότι «το Λιμενικό Ταμείο θα κλείσει». 

 Στο ίδιο μήκος κύματος και η Πρόεδρος τόνισε, πως αποτελεί ξεκάθαρα μη βιώσιμη πρακτική, αν το ΔΛΤ Σύρου προχωρά σε βεβαιώσεις των οφειλομένων ποσών στη ΔΟΥ για όλους τους εκπρόθεσμους οφειλέτες, λαμβάνοντας υπόψιν τη μείωση 10% της κάθε οφειλής και του μακροπρόθεσμου ορίζοντα είσπραξης των ποσών.

 Η κ. Μαραγκού τόνισε, ότι με το πέρας και του 2020, τα οφειλόμενα της συγκεκριμένης εταιρείας θα διπλασιαστούν, από τα περίπου 86.000 ευρώ που οφείλει μέχρι σήμερα, ενώ «αν συνεχίσουμε κατ’ αυτό τον τρόπο, απλώς να “ενοχλούμε” με τηλεφωνήματα έγγραφα την εταιρεία, θα φτάσουμε σε σημείο να μας οφείλονται ποσά άνω των 400.000 ευρώ», με την ίδια να προτείνει τη λήψη αυστηρότερων μέτρων ώστε να συμμορφωθεί η εταιρεία, κατόπιν σχετικής εισήγησης και από την Οικονομική Υπηρεσία.

 Με τη σειρά του, ο Δήμαρχος Σερίφου και εκπρόσωπος του νησιού στο Δ.Σ. του Λιμενικού Ταμείου, κ. Κωνσταντίνος Ρεβίνθης, τόνισε, ότι «η εν λόγω εταιρεία παίρνει και επιδότηση προκειμένου να εκτελεί δρομολόγια, έως και το τέλος Δεκεμβρίου. Δηλαδή, όχι μόνο δεν είναι συνεπής στις οφειλές της, αλλά επιδοτούνται και αφήνουν και χρέη», προτείνοντας το ΔΛΤ να ζητήσει από το Υπουργείο Ναυτιλίας παρέμβαση, «ει δυνατόν και να τους κόψει και την επιδότηση, εφόσον παρουσιάζουν τέτοια ασυνέπεια. Για ποιο λόγο δηλαδή να παίρνουν επιδότηση και να μην πληρώνουν τις υποχρεώσεις τους ως οφείλουν;». 

 Στόχος να δοθεί αυστηρό μήνυμα 

 Από την πλευρά των υπηρεσιακών στελεχών του Λιμενικού Ταμείου προτάθηκαν δύο λύσεις και μάλιστα σωρευτικά. 

 Η πρώτη αφορά στο να ζητήσει το Λιμενικό Ταμείο από τον Υπουργό Ναυτιλίας, με απόφασή του, είτε να βεβαιώσει υπέρ του ΔΛΤ Σύρου πρόστιμο ανερχόμενο έως και στο εικοσαπλάσιο της αξίας του μη εισπραχθέντος ή καθυστερημένα δοθέντος τέλους, είτε να αφαιρέσει προσωρινά και για χρονικό διάστημα από 30 ημέρες έως 3 μήνες ή να ανακαλέσει οριστικά την άδεια σκοπιμότητας πραγματοποίησης των δρομολογίων της συγκεκριμένης επιχείρησης, είτε να ανακαλέσει προσωρινά για χρονικό διάστημα από 30 μέρες έως 3 μήνες ή να ανακαλέσει οριστικά την άδεια λειτουργίας του ναυτικού πρακτορείου. 

Η δεύτερη λύση, σύμφωνα με την εισήγηση, είναι να προταθεί προς το Λιμεναρχείο η επιβολή απαγόρευσης απόπλου από τον λιμένα της Σύρου των πλοίων της εταιρείας. Από την πλευρά του εκπροσώπου του Δήμου Κύθνου στο Δ.Σ. του Λιμενικού Ταμείου, τονίστηκε, πως δεδομένου, ότι η συγκεκριμένη εταιρεία εξυπηρετεί τα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια και αφορά στη σύνδεση των νησιών, τόσο μεταξύ τους, όσο και με την πρωτεύουσα, το Λιμενικό Ταμείο θα πρέπει να προχωρήσει ιδιαίτερα προσεκτικά, όσον αφορά στην πρόταση περί επιβολής απαγόρευσης απόπλου, καθώς όπως επεσήμανε, θα είναι άδικο, για τις οφειλές της εταιρείας, να ταλαιπωρηθούν οι νησιώτες, που είναι απαραίτητο να χρησιμοποιήσουν πλοίο για τη μετακίνησή τους. 

 Απαντώντας, ο Αντιπρόεδρος του ΔΛΤ Σύρου, κ. Μηνάς Αληφραγκής, τόνισε, πως υπάρχει πλήρης κατανόηση στην ανάγκη μετακίνησης των νησιωτών, ωστόσο, δεδομένης της τρέχουσας οικονομικής συγκυρίας και με τις δυσκολίες που έχει επιφέρει η πανδημία στα ταμεία των ΝΠΙΔ, το Λιμενικό Ταμείο θα πρέπει να διεκδικήσει με αυστηρό τρόπο την είσπραξη των οφειλών του, προκειμένου να παραμείνει “ζωντανό”, λειτουργώντας ταυτόχρονα και προειδοποιητικά, όσον αφορά και σε άλλες εταιρείες

. Όπως ήταν φυσικό, όλες οι πλευρές συμφώνησαν, πως σε περίπτωση που προχωρήσει αυτή η πρόταση του ΔΛΤ Σύρου προς το Λιμεναρχείο, για εφαρμογή απαγόρευσης απόπλου των πλοίων της εταιρείας, αυτό να συμβεί σε χρονική περίοδο, που η κίνηση να είναι ιδιαίτερα μειωμένη και όχι σε περιόδους αυξημένων αναγκών για μετακινήσεις. 

 Τελικώς, το Διοικητικό Συμβούλιο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου, συμφώνησε ομόφωνα να προχωρήσει άμεσα η επικοινωνία του φορέα με τον Υπουργό Ναυτιλίας, προκειμένου να ζητηθούν οι δικές του ενέργειες για την άσκηση πιέσεων προς την εταιρεία, ενώ το θέμα να επανέλθει από το νέο έτος, με νέα ενημέρωση, όσον αφορά στην πορεία τυχόν εξόφλησης του συνόλου ή μέρους των οφειλών έως τότε, ώστε να αποφασιστεί αν το ΔΛΤ θα προχωρήσει και σε πρόταση προς τη Λιμενική Αρχή της Σύρου για εφαρμογή απαγόρευσης απόπλου των πλοίων της συγκεκριμένης εταιρείας.

 Πηγή : https://www.koinignomi.gr/

to synoro blog

Ολοκληρωμένο Πλαισίο Δράσης (Στοχοθεσίας) του Δήμου Σερίφου του οικονομικού έτους 2021

φωτο Tzina Prokopiou

Με βασικό στόχο την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών του Δήμου Σερίφου , την υλοποίηση του στρατηγικού σχεδιασμού για την αναβάθμιση των υποδομών και τη βελτίωση της καθημερινότητας, ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία από το Δημοτικό Συμβούλιο Ολοκληρωμένο Πλαισίο Δράσης (Στοχοθεσίας) του Δήμου Σερίφου του οικονομικού έτους 2021

.Στον υπό κατάρτιση προϋπολογισμό γίνεται προσπάθεια για την πραγματική εμφάνιση των εσόδων και των εξόδων, στους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς.

 Λαμβάνονται υπόψη όλα τα θεσμοθετημένα έσοδα, από εισοδήματα , από ανταποδοτικά τέλη, από φόρους τέλη και δικαιώματα και δυνητικά τέλη που τυχόν έχουν επιβληθεί και λοιπά τακτικά έσοδα. 

Ως προς τα έκτακτα έσοδα και δη αυτά που αφορούν χρηματοδοτήσεις έργων, έχουν εγγραφεί μόνο αυτά, που έχουν εγκεκριμένες χρηματοδοτήσεις. 

Ως προς το σκέλος των δαπανών, περιλαμβάνονται οι κατά το νόμο υποχρεωτικές δαπάνες ,τα συνεχιζόμενα έργα και όλες γενικά οι υποχρεώσεις του Δήμου, καθώς και το τεχνικό πρόγραμμα για την εκτέλεσης έργων, και οι εγκεκριμένες χρηματοδοτήσεις τους από διάφορους πόρους ή από ίδια έσοδα .

 Σύμφωνα με τα οριζόμενα στα άρθρα 4 του ν.4111/2013 (Α’18), όπως τροποποιήθηκε με το αρθ.76 του ν.4172/2013 (Α’ 167) και 77 του ν.4172/2013 (Α’ 167) καθώς το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των Ο.Τ.Α. παρέχει τη γνώμη του επί του σχεδίου του π/υ του Δήμου που ενσωματώνεται στην ηλεκτρονική βάση δεδομένων που τηρείται στο ΥΠΕΣ, με βάση κριτήρια που καθορίζονται με απόφασή του και με σκοπό την επίτευξη ρεαλιστικών και ισοσκελισμένων προϋπολογισμών. 

Αφού συλλέξαμε όλα τα απαραίτητα στοιχεία και λάβαμε υπόψη όλες τις κείμενες διατάξεις, σας υποβάλλουμε προς έγκριση το συνημμένο ισοσκελισμένο σχέδιο προϋπολογισμού, οικονομικού έτους 2020 όπως συνοπτικά επισυνάπτεται. 

Συστηματική δουλειά & πλάνο. Όλα όσα χρειάστηκαν για να ξεπεράσουμε το 1 εκατ. ευρώ χρηματοδοτήσεων, σε 15 μήνες. #γιατηΣέριφο

Στη συνέχεια ο Αντιδήμαρχος κ. Λιβάνιος Σ. προχώρησε στην ανάλυση ανά κωδικό του προϋπολογισμού Εσόδων –Εξόδων του Δήμου για το οικονομικό έτος 2021. 

Στηριζόμενοι, στην παρ. 8 του άρθρου 77 του Ν.4172/13 όπου ορίζει ότι «Η συζήτηση και η ψήφιση του προϋπολογισμού διεξάγεται επί της εισήγησης της οικονομικής επιτροπής και επί των εναλλακτικών προτάσεων των παρατάξεων που τυχόν υποβλήθηκαν.

 Έγκυρες θεωρούνται οι ψήφοι υπέρ συγκεκριμένης πρότασης, είτε υπέρ της κατατεθείσας από την οικονομική επιτροπή είτε υπέρ εναλλακτικών προτάσεων, που κατατίθενται σύμφωνα με την παράγραφο 9. 

Οι λευκές ψήφοι δεν λαμβάνονται υπόψη για τον υπολογισμό της πλειοψηφίας.» . Με την παρ. 9 του άρθρου 77 του Ν.4172/13 γίνεται σαφές ότι όταν υπάρχουν εναλλακτικές προτάσεις (συμπεριλαμβανομένου και της πρότασης της Ο.Ε) τίθενται σε ψηφοφορία και η πρόταση που θα λάβει την απόλυτη πλειοψηφία των παρόντων μελών θεωρείται η εγκεκριμένη πρόταση. 

Στην αντίθετη περίπτωση επαναλαμβάνεται η ψηφοφορία μεταξύ των δυο πρώτων σε ψήφους προτάσεων και θεωρείται εγκεκριμένη η πρόταση με τις περισσότερες ψήφους επί των παρόντων. 

Οι λευκές καθώς και οι αρνητικές ψήφοι δεν συνυπολογίζονται στην ψηφοφορία διότι θεωρούνται μη έγκυρες. Στηριζόμενοι στην αιτιολογική έκθεση του Ν.4623/19 σε συνδυασμό με την παρ. 8 του άρθρου 77 του Ν.4172/13 & την εγκύκλιο 108/2019 προκύπτει ότι η απόφαση της Ο.Ε τίθεται κανονικά σε ψηφοφορία και θεωρείται ως εγκεκριμένη άσχετα από το πλήθος των έγκυρων ψήφων που θα λάβει και άσχετα αν πληρείται η προϋπόθεση της απόλυτης πλειοψηφίας των παρόντων μελών ( θυμίζουμε ότι έγκυρες θεωρούνται οι ψήφοι υπέρ συγκεκριμένης πρότασης, είτε υπέρ της κατατεθείσας από την οικονομική επιτροπή είτε υπέρ εναλλακτικών προτάσεων). 

Οι λευκές καθώς και οι αρνητικές ψήφοι δεν λαμβάνονται καθόλου υπόψη στην ψηφοφορία διότι θεωρούνται μη έγκυρες. 
Το Δημοτικό Συμβούλιο, αφού έλαβε υπόψη του: 

Πήραμε έγκριση προϋπολογισμού χωρίς ίχνος παρατήρησης για 2η σερί χρονιά. Προχωράμε άμεσα σε ψήφιση στο Δ.Σ.

α) τις διατάξει των άρθρων 63 παρ. δ, 72 παρ. 1α, & 266 του ν. 3852/10, του άρθρ. 77 παρ. 6 του ν. 4172/13, του άρθρ. 4 του ν. 4111/13 και των άρθρων 155, 156 του ν. 3463/06, 

β) τα έγγραφα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου

 γ) τη γνώμη του παρατηρητηρίου οικονομικής αυτοτέλειας των ΟΤΑ καθώς και την εισήγηση της Οικονομικής υπηρεσίας του Δήμου Σερίφου , τις ισχύουσες διατάξεις νόμου , την υπ΄αριθμ. 204/2020 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Σερίφου , το γεγονός ότι δεν κατατέθηκε εναλλακτική πρόταση από τους επικεφαλής των παρατάξεων και τις διαφωνίες που εκφράσθηκαν από τους Δημοτικούς Συμβούλους κ.κ. Πελοποννήσιο Μ. ,Σγουρδαίου Αικ. , και Χρυσολωρά Θ. , Βαραγίαννης Β. κατόπιν διαλογικής συζήτησης 

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ

 Ψηφίζει το Ολοκληρωμένο Πλαισίο Δράσης (Στοχοθεσίας) του Δήμου Σερίφου οικονομικού έτους 2021 όπως επισυνάπτεται αναλυτικά, και εμφανίζει:

Πηγή :  

to synoro blog

Παντελής Θαλασσινός: Αντιδράσεις για την ανάρτησή του για «εμβόλια με φυσιολογικό ορό»

Την οργισμένη αντίδραση των εργαζομένων στα δημόσια νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ) προκάλεσε η ανάρτηση του τραγουδοποιού Παντελή Θαλασσινού ο οποίος αναφέρθηκε στον «φυσιολογικό ορό» που δήθεν χορηγήθηκε στους πολιτικούς κατά τη διάρκεια του εμβολιασμού.https://slpress.gr/snews/poedin-nisafi-pia-me-toys-thalassinoys-kai-toys-quot-fysiologikoys-oroys-quot/

Πρώτη που εμβολιάστηκε ήταν η νοσηλεύτρια Ευανθία Καμπισιούλη, ακολούθησε ένας ηλικιωμένος, φιλοξενούμενος σε Μονάδα Φροντίδας, ο Μιχάλης Γιοβανίδης και στη συνέχεια η ΠτΔ Κατερίνα Σακελλαροπούλου, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο καθηγητής Λοιμωξιολογίας Σωτήρης Τσιόδρας. 

 «Εγώ που δεν πιστεύω τίποτα, που είμαι καχύποπτος, που δεν τους εμπιστεύομαι και τους θεωρώ θρασείς και δειλούς, γιατί πιστεύω ότι η ένεση που έκαναν οι ίδιοι είναι φυσιολογικός ορός; Θα μπορούσε ή μπα;» έγραψε ο γνωστός τραγουδοποιός. 


 Αυτό ήταν το post που προκάλεσε σάλο, με πολλούς να απαντούν ή να ειρωνεύονται. Μετά τη βροχή των σχολίων, ο Παντελής Θαλασσινός έκανε άλλες δυο αναρτήσεις, επιχειρώντας να δικαιολογήσει την πρώτη ανάρτηση και να εξηγήσει το νόημά της. 

 Η πρώτη «απάντηση» ανέφερε:
 
«Λοιπόν για να εξηγούμαι ΠΙΣΤΕΥΩ στο εμβόλιο. 
Δεν πιστεύω στις κινήσεις εντυπωσιασμού», έγραψε, σημειώνοντας ότι η πρώτη του ανάρτηση αφορούσε μόνο τους φίλους του και δεν αφορούσε τους πάντες.


 Και πρόσθεσε ο Παντελής Θαλασσινός: «Όσοι νομίζετε ότι είναι συνωμοσιολογία ξαναδιαβάστε την». Και ακολούθησε ακόμη μια ανάρτηση: 

«Το χιούμορ είναι κλάσμα ανάλογο με τα αυγά και τα πασχάλια! Τα χάνεις μαζί».

Πηγή :  https://www.ethnos.gr/

to synoro blog

Με νέα οχήματα ενισχύθηκαν οι Αστυνομικές Διευθύνσεις Κυκλάδων και Δωδεκανήσου

 

Με νέα οχήματα ενισχύθηκαν οι Αστυνομικές Διευθύνσεις Κυκλάδων και Δωδεκανήσου μέσα από τους ευρωπαϊκούς πόρους της Περιφέρειας Νοτίου ΑιγαίουΠαραδόθηκε στις 24 Δεκεμβρίου 2020, μέρος του έργου «Εξοπλισμός των Αστυνομικών Υπηρεσιών του Ν. Αιγαίου για δράσεις οδικής ασφάλειας» από το Ε.Π. «Νότιο Αιγαίο 2014 – 2020»

 Τα νέα οχήματα αποτελούν μέρος του υπό υλοποίηση έργου με τίτλο «Εξοπλισμός Αστυνομικών Υπηρεσιών Περιφέρειας Ν. Αιγαίου για δράσεις οδικής ασφάλειας», συνολικού προϋπολογισμού 963.642,8 Ευρώ, που χρηματοδοτεί η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Νότιο Αιγαίο 2014 – 2020», σε συνέχεια της απόφασης του Περιφερειάρχη, Γιώργου Χατζημάρκου να χρηματοδοτήσει παρεμβάσεις για τη βελτίωση της ασφάλειας των μεταφορών από τους ευρωπαϊκούς πόρους που διαχειρίζεται η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.Βάσει αυτής της απόφασης, η Περιφέρεια χρηματοδοτεί την προμήθεια εξοπλισμού για δράσεις οδικής ασφάλειας σε όλες τις Αστυνομικές Υπηρεσίες των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου, η οποία περιλαμβάνει: 

 Α. 23 Επιβατικά Αυτοκίνητα σύγχρονης κατασκευής, αντιρρυπαντικής τεχνολογίας με κλειστό ενιαίο αμάξωμα και κατάλληλες διαστάσεις για άνετη μεταφορά πέντε ατόμων 

 Β. 12 Αστυνομικά Αυτοκίνητα τύπου SUV υπηρεσιακού χρωματισμού τύπου 4X4, σύγχρονης κατασκευής και αντιρρυπαντικής τεχνολογίας με κλειστό, ενιαίο μεταλλικό αμάξωμα και κατάλληλες διαστάσεις για άνετη μεταφορά πέντε ατόμων. Θα χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά αστυνομικών δυνάμεων και για τη λήψη μέτρων τροχαίας αστυνόμευσης σε δύσβατα σημεία του οδικού σημείου ή σε επικίνδυνα οδοστρώματα λόγω έργων σε εξέλιξη, δυσμενών καιρικών συνθηκών κλπ.Εκ της φύσης δε του οδικού δικτύου (ορεινές και ημιορεινές περιοχές με μεγάλο χωμάτινο δίκτυο) είναι απαραίτητα οχήματα με δυνατότητα κίνησης εκτός δρόμου. 

 Γ. 4 Επιβατικά αυτοκίνητα εννέα θέσεων σύγχρονης κατασκευής και αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. (Πρότυπο Euro 6 ή νεώτερο). Θα έχουν κλειστό ενιαίο αμάξωμα και κατάλληλες διαστάσεις για άνετη μεταφορά εννέα ατόμων. 

 Δ. 37 Πομποδέκτες υπηρεσιακών αυτοκινήτων. 

 Ε. 5 Φορητά Ραντάρ. Πρόκειται για συσκευές φορητές χειρός οι οποίες μετά από την σκόπευση θα πρέπει να απεικονίζουν σε κατάλληλη οθόνη (Display) την ταχύτητα του οχήματος σε Km/h και την απόσταση από αυτή, τουλάχιστον. Στ. 12 Ηλεκτρονικές Συσκευές Ανίχνευσης Αλκοόλης.

Η πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ), ενώ δικαιούχος του έργου είναι το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας. 

Πηγή :  http://parosnews.net/

to synoro blog

Απλοποίηση διαδικασιών για το μεταφορικό ισοδύναμο καυσίμων

Πιλοτική εφαρμογή για τους κατοίκους και τους επαγγελματίες 34 νησιών
Νέες απλουστευμένες διαδικασίες πρόσβασης στην πλατφόρμα του Μεταφορικού Ισοδύναμου καυσίμων αποκτούν πλέον απευθείας οι κάτοικοι και οι επαγγελματίες 34 νησιών, ενώ μεταξύ των άλλων καυσίμων στην πλατφόρμα προστέθηκε και το diesel θέρμανσης. Αυτό προβλέπει ΚΥΑ των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης & Επενδύσεων και Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, η οποία ισχύει από σήμερα 28 Δεκεμβρίου 2020. Με βάση την ίδια ΚΥΑ οι δικαιούχοι μπορούν να επωφεληθούν των νέων βελτιωμένων υπηρεσιών μέσω ειδικού application στα κινητά τηλέφωνα. 

 Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν περισσότερες πληροφορίες στον επίσημο ιστότοπο του Μεταφορικού Ισοδύναμου https://metaforikoisodynamo.gr/ 

 Αναφερόμενος στη νέα ΚΥΑ, ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης υπογράμμισε ότι με αυτήν “εγκαινιάζεται η υλοποίηση της δέσμευσης της κυβέρνησης για εξορθολογισμό του Μεταφορικού Ισοδύναμου, ειδικά στον ευαίσθητο τομέα των καυσίμων κίνησης και θέρμανσης, μιας και καθιστά δικαιούχους πλέον τους ίδιους τους νησιώτες, ενώ απλουστεύουμε τις διαδικασίες ώστε οι νησιώτες μας εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια να έχουν πρόσβαση στην πλατφόρμα, ακόμη και από το κινητό τους τηλέφωνο”.

Ειδικότερα η ΚΥΑ, μεταξύ άλλων προβλέπει και τα ακόλουθα:

 “Από σήμερα 28/12/2020 είναι διαθέσιμη η πλατφόρμα για την εφαρμογή του Μεταφορικού Ισοδύναμου στο σκέλος των καυσίμων στα ακόλουθα 34 νησιά της πιλοτικής φάσης: 

Αγαθονήσι, Άγιος Ευστράτιος*, Αλόννησος, Αμοργός, Ανάφη, Αντίπαρος, Αστυπάλαια, Ίος, Ικαρία, Κάρπαθος, Κάσος, Κέα, Κίμωλος, Κύθηρα, Κύθνος, Λειψοί, Λέρος, Μεγίστη, Μήλος, Νίσυρος, Πάτμος, Σαμοθράκη, Σέριφος, Σίκινος, Σίφνος, Σκιάθος, Σκόπελος, Σκύρος, Σύμη, Τήλος, Φολέγανδρος, Φούρνοι, Χάλκη και Ψαρά.  

Βάσει της αρ.πρωτ.4111.08-01/3743/23-12-2020 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών–Ανάπτυξης και Επενδύσεων-Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής (Β’,5720) πλέον καταβάλλεται Α.ΝΗ.ΚΟ.: 

 (α) Στους πολίτες που πληρούν τις προϋποθέσεις που προβλέπονται στο άρθρο 3 του ν. 4551/2018 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, για την προμήθεια υγρών καυσίμων από όλα τα πρατήρια που λειτουργούν στα 34 παραπάνω νησιά. 

(β) Στις επιχειρήσεις που έχουν έδρα σε ένα από τα ανωτέρω νησιά και πληρούν τις προϋποθέσεις που ορίζονται στην εν λόγω ΚΥΑ, για την προμήθεια υγρών καυσίμων από όλα τα πρατήρια που λειτουργούν στα 34 παραπάνω νησιά. 

 Επιλέξιμα καύσιμα είναι όλοι οι τύποι αμόλυβδης βενζίνης, όλοι οι τύποι diesel κίνησης, το υγραέριο κίνησης και για πρώτη φορά και το diesel θέρμανσης”. 

 *Σημειώνεται ότι καθώς ο Άγιος Ευστράτιος δεν διαθέτει πρατήριο καυσίμων, οι επαγγελματίες και οι κάτοικοί του συμμετέχουν στη δράση για τη προμήθεια καυσίμων από κάθε άλλο από τα υπόλοιπα 33 επιλέξιμα νησιά. 

Πηγή :  https://atlantea.news/

to synoro blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...