Eνα νέο μέσο, προκειμένου να διευκολυνθεί, αλλά και να ενθαρρυνθεί η
συμμετοχή των πολιτών στις δημοτικές διαδικασίες και τη λήψη αποφάσεων,
εγκαινιάζει ο Δήμος Πάρου, με τη δημιουργία δημοτικού blog.
Ο Δήμος Πάρου εξέδωσε σχετική ανακοίνωση, όπου παρουσιάζει τον νέο ιστότοπο “επικοινωνίας” με τους πολίτες, σημειώνει, ότι “αξιοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει η σύγχρονη τεχνολογία και το διαδίκτυο εγκαινιάζει έναν νέο χώρο επικοινωνίας με τους Δημότες, τους Πολίτες και τους Φίλους της Πάρου στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://dimosparou.blogspot.gr (link is external)”.
Η πλοήγηση στο νέο ιστότοπο του Δήμου Πάρου, εκτιμάται πως θα δώσει στον κάθε πολίτη τη δυνατότητα ενημέρωσης, όσον αφορά σε χρήσιμες πληροφορίες, τα τελευταία νέα, τα δρώμενα, τις πρωτοβουλίες και τις μελλοντικές δημοτικές δράσεις, αλλά κυρίως φιλοδοξεί να δημιουργήσει μία ηλεκτρονική γέφυρα αμφίδρομης επικοινωνίας με τους πολίτες και τη δυνατότητα για έναν ειλικρινή και δημιουργικό διάλογο μαζί τους.
Οι επισκέπτες του δικτυακού τόπου, εφόσον επιθυμούν, μπορούν να εγγραφούν με το email τους, με μία εύκολη διαδικασία, προκειμένου να λαμβάνουν άμεση ειδοποίηση, κατά τη δημοσίευση κάθε ανάρτησης.
Στο μήνυμα καλωσορίσματος, που έχει αναρτηθεί στο Blog του Δήμου, με την υπογραφή του Δημάρχου Πάρου, κ. Μάρκου Κωβαίου, ο ίδιος σημειώνει, ότι “φιλοδοξούμε ο ιστότοπος αυτός να αποτελέσει ένα ουσιαστικό μέσο επικοινωνίας και διαβούλευσης, έναν δημιουργικό τόπο προβληματισμού και ανταλλαγής απόψεων και καλούμε όλους εσάς να συμμετέχετε με τις προτάσεις σας. Γιατί μαζί μπορούμε να χτίσουμε ένα καλύτερο αύριο!”.
Η κίνηση αυτή του Δήμου Πάρου, έρχεται αμέσως μετά, από μία συλλογική ενημέρωση, σε ό,τι αφορά στο Master Plan του λιμένα της Πάρου, όπου συζητήθηκαν προτάσεις και προβληματισμοί, σχετικά με το μέλλον – σε βάθος 20ετίας – των εγκαταστάσεων και για την οποία είχε απευθυνθεί πρόσκληση, προς κάθε ενδιαφερόμενο φορέα ή πολίτη.
Όπως επισημαίνει ο Δήμαρχος της Πάρου, σε δηλώσεις του στην εφημερίδα, παρά το γεγονός, ότι είναι αρκετοί οι πολίτες που δείχνουν ενδιαφέρον για τις κινήσεις και τις ενέργειες του Δήμου, η συμμετοχή τους, ιδιαίτερα στις Επιτροπές Διαβούλευσης, είναι χαμηλότερη των προσδοκιών.
Για το λόγο αυτό, ο Δήμος Πάρου “χτίζει” αυτή τη γέφυρα επικοινωνίας, μέσω του διαδικτύου, όπου η αλληλεπίδραση μεταξύ των χρηστών είναι εύκολη, άμεση και έχει τη δυνατότητα να πραγματοποιηθεί απ’ όπου κι αν βρίσκεται ο πολίτης, προκειμένου να υπάρξει ενθάρρυνση της συμμετοχής του στα κοινά και κατά συνέπεια εμπλουτισμός των προτάσεων προς το Δήμο.
“Με αυτό το νέο μέσο, ο πολίτης θα έχει τη δυνατότητα να εκφράζει την άποψή του, επώνυμα βέβαια, προς το Δήμο μας”, σημειώνει ο κ. Κωβαίος, “ενώ το όποιο σχόλιο, απορία ή ιδέα διατυπωθεί, θα του απαντάται και φυσικά θα λαμβάνεται υπόψιν από την πλευρά μας”. Παράλληλα, σημειώνει, ότι η μέθοδος αυτή, μπορεί να φανεί χρήσιμη σε όσους, θεωρούν πολύπλοκη διαδικασία την φυσική τους παρουσία στο Δήμο Πάρου, έτσι ώστε να καταθέσουν την άποψή τους, φέρνοντας μία πλατφόρμα επικοινωνίας, ακόμη και μέσα στις παλάμες του χεριού του καθένα, με τη νέα τεχνολογία των “έξυπνων” κινητών τηλεφώνων και μάλιστα, κάθε ώρα της ημέρας και όχι μόνο τις εργάσιμες. “Δίνεται η δυνατότητα στον Παριανό και όχι μόνο, να εκφράσει την άποψή του, από την άνεση του σπιτιού του”, επαναλαμβάνει ο Δήμαρχος.
Ταυτόχρονα, σύμφωνα με τον κ. Κωβαίο, η πρωτοβουλία αυτή δεν θα παραμείνει στάσιμη, αλλά θα επιδιωχθεί η σταδιακή βελτίωση και ανάπτυξή της.
“Αυτόν τον ιστότοπο θα τον εξελίξουμε. Ήδη υπάρχει εντεταλμένος υπάλληλος του Δήμου, ο οποίος ασχολείται με αυτή τη σελίδα”, ανέφερε.
Δεδομένου, ότι με τα διαθέσιμα εργαλεία που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες, η συμμετοχή των πολιτών στις αυτοδιοικητικές διαδικασίες, είτε με την διατύπωση προτάσεων και λύσεων, είτε με την άσκηση ελέγχου και κριτικής, τέτοιου είδους πρωτοβουλίες, εκ μέρους των ΟΤΑ, κρίνονται ιδιαίτερα επωφελείς, κυρίως για την αμεσότητα στην επικοινωνία, μεταξύ πολίτη και διοίκησης.
Αξίζει να σημειωθεί, πως σε αντίστοιχη ενέργεια έχει προβεί και ο Δήμος Αντιπάρου, ο οποίος δημιούργησε πλατφόρμα διαβούλευσης, όπου ο κάθε πολίτης, εκτός από τον σχολιασμό των ενεργειών της Δημοτικής Αρχής, μπορεί να διατυπώνει ιδέες, προτάσεις και σχέδια, τα οποία μπορούν να βλέπουν, να σχολιάζουν και να αξιολογούν και οι υπόλοιποι χρήστες της πλατφόρμας.
Δράσεις, όπως οι παραπάνω, έρχονται να καταπολεμήσουν την γενικευμένη απομάκρυνση των πολιτών από τα κοινά, η οποία είναι έκδηλη, όχι μόνον στα ζητήματα του κεντρικού κράτους, αλλά και στα θέματα τοπικού ενδιαφέροντος, μία στάση, η οποία αποδεικνύεται σχεδόν επικίνδυνη για την πολιτική ζωή του τόπου.
Πηγή : http://www.koinignomi.gr/
Ο Δήμος Πάρου εξέδωσε σχετική ανακοίνωση, όπου παρουσιάζει τον νέο ιστότοπο “επικοινωνίας” με τους πολίτες, σημειώνει, ότι “αξιοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει η σύγχρονη τεχνολογία και το διαδίκτυο εγκαινιάζει έναν νέο χώρο επικοινωνίας με τους Δημότες, τους Πολίτες και τους Φίλους της Πάρου στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://dimosparou.blogspot.gr (link is external)”.
Η πλοήγηση στο νέο ιστότοπο του Δήμου Πάρου, εκτιμάται πως θα δώσει στον κάθε πολίτη τη δυνατότητα ενημέρωσης, όσον αφορά σε χρήσιμες πληροφορίες, τα τελευταία νέα, τα δρώμενα, τις πρωτοβουλίες και τις μελλοντικές δημοτικές δράσεις, αλλά κυρίως φιλοδοξεί να δημιουργήσει μία ηλεκτρονική γέφυρα αμφίδρομης επικοινωνίας με τους πολίτες και τη δυνατότητα για έναν ειλικρινή και δημιουργικό διάλογο μαζί τους.
Οι επισκέπτες του δικτυακού τόπου, εφόσον επιθυμούν, μπορούν να εγγραφούν με το email τους, με μία εύκολη διαδικασία, προκειμένου να λαμβάνουν άμεση ειδοποίηση, κατά τη δημοσίευση κάθε ανάρτησης.
Στο μήνυμα καλωσορίσματος, που έχει αναρτηθεί στο Blog του Δήμου, με την υπογραφή του Δημάρχου Πάρου, κ. Μάρκου Κωβαίου, ο ίδιος σημειώνει, ότι “φιλοδοξούμε ο ιστότοπος αυτός να αποτελέσει ένα ουσιαστικό μέσο επικοινωνίας και διαβούλευσης, έναν δημιουργικό τόπο προβληματισμού και ανταλλαγής απόψεων και καλούμε όλους εσάς να συμμετέχετε με τις προτάσεις σας. Γιατί μαζί μπορούμε να χτίσουμε ένα καλύτερο αύριο!”.
Η κίνηση αυτή του Δήμου Πάρου, έρχεται αμέσως μετά, από μία συλλογική ενημέρωση, σε ό,τι αφορά στο Master Plan του λιμένα της Πάρου, όπου συζητήθηκαν προτάσεις και προβληματισμοί, σχετικά με το μέλλον – σε βάθος 20ετίας – των εγκαταστάσεων και για την οποία είχε απευθυνθεί πρόσκληση, προς κάθε ενδιαφερόμενο φορέα ή πολίτη.
Όπως επισημαίνει ο Δήμαρχος της Πάρου, σε δηλώσεις του στην εφημερίδα, παρά το γεγονός, ότι είναι αρκετοί οι πολίτες που δείχνουν ενδιαφέρον για τις κινήσεις και τις ενέργειες του Δήμου, η συμμετοχή τους, ιδιαίτερα στις Επιτροπές Διαβούλευσης, είναι χαμηλότερη των προσδοκιών.
Για το λόγο αυτό, ο Δήμος Πάρου “χτίζει” αυτή τη γέφυρα επικοινωνίας, μέσω του διαδικτύου, όπου η αλληλεπίδραση μεταξύ των χρηστών είναι εύκολη, άμεση και έχει τη δυνατότητα να πραγματοποιηθεί απ’ όπου κι αν βρίσκεται ο πολίτης, προκειμένου να υπάρξει ενθάρρυνση της συμμετοχής του στα κοινά και κατά συνέπεια εμπλουτισμός των προτάσεων προς το Δήμο.
“Με αυτό το νέο μέσο, ο πολίτης θα έχει τη δυνατότητα να εκφράζει την άποψή του, επώνυμα βέβαια, προς το Δήμο μας”, σημειώνει ο κ. Κωβαίος, “ενώ το όποιο σχόλιο, απορία ή ιδέα διατυπωθεί, θα του απαντάται και φυσικά θα λαμβάνεται υπόψιν από την πλευρά μας”. Παράλληλα, σημειώνει, ότι η μέθοδος αυτή, μπορεί να φανεί χρήσιμη σε όσους, θεωρούν πολύπλοκη διαδικασία την φυσική τους παρουσία στο Δήμο Πάρου, έτσι ώστε να καταθέσουν την άποψή τους, φέρνοντας μία πλατφόρμα επικοινωνίας, ακόμη και μέσα στις παλάμες του χεριού του καθένα, με τη νέα τεχνολογία των “έξυπνων” κινητών τηλεφώνων και μάλιστα, κάθε ώρα της ημέρας και όχι μόνο τις εργάσιμες. “Δίνεται η δυνατότητα στον Παριανό και όχι μόνο, να εκφράσει την άποψή του, από την άνεση του σπιτιού του”, επαναλαμβάνει ο Δήμαρχος.
Ταυτόχρονα, σύμφωνα με τον κ. Κωβαίο, η πρωτοβουλία αυτή δεν θα παραμείνει στάσιμη, αλλά θα επιδιωχθεί η σταδιακή βελτίωση και ανάπτυξή της.
“Αυτόν τον ιστότοπο θα τον εξελίξουμε. Ήδη υπάρχει εντεταλμένος υπάλληλος του Δήμου, ο οποίος ασχολείται με αυτή τη σελίδα”, ανέφερε.
Δεδομένου, ότι με τα διαθέσιμα εργαλεία που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες, η συμμετοχή των πολιτών στις αυτοδιοικητικές διαδικασίες, είτε με την διατύπωση προτάσεων και λύσεων, είτε με την άσκηση ελέγχου και κριτικής, τέτοιου είδους πρωτοβουλίες, εκ μέρους των ΟΤΑ, κρίνονται ιδιαίτερα επωφελείς, κυρίως για την αμεσότητα στην επικοινωνία, μεταξύ πολίτη και διοίκησης.
Αξίζει να σημειωθεί, πως σε αντίστοιχη ενέργεια έχει προβεί και ο Δήμος Αντιπάρου, ο οποίος δημιούργησε πλατφόρμα διαβούλευσης, όπου ο κάθε πολίτης, εκτός από τον σχολιασμό των ενεργειών της Δημοτικής Αρχής, μπορεί να διατυπώνει ιδέες, προτάσεις και σχέδια, τα οποία μπορούν να βλέπουν, να σχολιάζουν και να αξιολογούν και οι υπόλοιποι χρήστες της πλατφόρμας.
Δράσεις, όπως οι παραπάνω, έρχονται να καταπολεμήσουν την γενικευμένη απομάκρυνση των πολιτών από τα κοινά, η οποία είναι έκδηλη, όχι μόνον στα ζητήματα του κεντρικού κράτους, αλλά και στα θέματα τοπικού ενδιαφέροντος, μία στάση, η οποία αποδεικνύεται σχεδόν επικίνδυνη για την πολιτική ζωή του τόπου.
Πηγή : http://www.koinignomi.gr/
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου