by Hotelier Academy Greece
Η Hotelier Academy Greece, το ελληνικό τμήμα της δυναμικότερα ανερχόμενης εκπαιδευτικής πλατφόρμας για Ξενοδόχους και επαγγελματίες της τουριστικής βιομηχανίας, πραγματοποιεί στη Μήλο το πρώτο Hotelier Academy Workshop. Το Workshop θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 27/05/2017, στο Συνεδριακό Κέντρο Μήλου – Γεώργιος Ηλιόπουλος, στις 10:00.
Η Hotelier Academy Greece, το ελληνικό τμήμα της δυναμικότερα ανερχόμενης εκπαιδευτικής πλατφόρμας για Ξενοδόχους και επαγγελματίες της τουριστικής βιομηχανίας, πραγματοποιεί στη Μήλο το πρώτο Hotelier Academy Workshop. Το Workshop θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 27/05/2017, στο Συνεδριακό Κέντρο Μήλου – Γεώργιος Ηλιόπουλος, στις 10:00.
Με την υποστήριξη του ταξιδιωτικού γραφείου Travel Me to Milos, ενός από τους πιο δραστήριους τουριστικούς οργανισμούς της Μήλου, και έπειτα από έρευνα στις εξειδικευμένες ανάγκες του νησιού, η Hotelier Academy Greece, θα παρουσιάσει ένα αναβαθμισμένο εκπαιδευτικό σεμινάριο, με επίκεντρο την ανάπτυξη ενός Boutique Ξενοδοχείου.
Με καλεσμένους διακεκριμένους Hotel Experts από σημαντικές εταιρείες του κλάδου, όπως η Aqua Vista Hotels, θα δοθούν χρήσιμες συμβουλές και κατευθύνσεις στους ξενοδόχους του νησιού, ενώ το κοινό θα έχει τη δυνατότητα να καλύψει τις προσωπικές του απορίες και προβληματισμούς.
ΕΝΟΤΗΤΕΣ
Βασικές αρχές στησίματος ενός Boutique Ξενοδοχείου
Σοφία Ματζουράνη – Aqua Vista Hotels
Τι να προσέξετε στο στήσιμο ενός δωματίου και στο housekeeping του ξενοδοχείου σας;
Έξυπνοι τρόποι για να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών σας κατά τη διάρκεια της διαμονής τους.
Ποια τα κομβικά σημεία στην παροχή πρωινού στο δωμάτιο ή στην αίθουσα πρωινού;
Οι τελευταίες τάσεις στο Hotel Digital Marketing και τρόποι να αυξήσετε τις άμεσες κρατήσεις του καταλύματός σας
Νίκος Σ. Μοράντης – Hotelier Academy
Βασικές αρχές στησίματος ενός Boutique Ξενοδοχείου
Σοφία Ματζουράνη – Aqua Vista Hotels
Τι να προσέξετε στο στήσιμο ενός δωματίου και στο housekeeping του ξενοδοχείου σας;
Έξυπνοι τρόποι για να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών σας κατά τη διάρκεια της διαμονής τους.
Ποια τα κομβικά σημεία στην παροχή πρωινού στο δωμάτιο ή στην αίθουσα πρωινού;
Οι τελευταίες τάσεις στο Hotel Digital Marketing και τρόποι να αυξήσετε τις άμεσες κρατήσεις του καταλύματός σας
Νίκος Σ. Μοράντης – Hotelier Academy
Ποια τα βασικά online κανάλια διανομής και συμβουλές για καλύτερα αποτελέσματα.
Τι να προσέξετε στο κεντρικό website του Ξενοδοχείου σας, καθώς και στο συνολικό Online Brand Identity του;
Πώς να στήσετε μια αποτελεσματική διαδικτυακή καμπάνια προώθησης ενός ξενοδοχείου;
Η σημασία του Γαστρονομικού Χαρακτήρα ενός Boutique Ξενοδοχείου
Νίκος Σ. Μοράντης – Hotelier Academy
Τι να προσέξετε στο κεντρικό website του Ξενοδοχείου σας, καθώς και στο συνολικό Online Brand Identity του;
Πώς να στήσετε μια αποτελεσματική διαδικτυακή καμπάνια προώθησης ενός ξενοδοχείου;
Η σημασία του Γαστρονομικού Χαρακτήρα ενός Boutique Ξενοδοχείου
Νίκος Σ. Μοράντης – Hotelier Academy
Τι καθορίζει το Γαστρονομικό Hotel Brand Identity και πώς αυτό επηρεάζει την κερδοφορία της επιχείρησης;
Ποιοι είναι οι πιο αποτελεσματικοί τρόποι προώθησης της Γαστρονομίας ενός ξενοδοχείου;
Πώς να ενισχύσετε τη γαστρονομική εμπειρία των επισκεπτών, μέσα στο Ξενοδοχείο σας;
Η Μήλος το 2027
Αντώνης Μάλλης – Travel me to Milos
Ποιοι είναι οι πιο αποτελεσματικοί τρόποι προώθησης της Γαστρονομίας ενός ξενοδοχείου;
Πώς να ενισχύσετε τη γαστρονομική εμπειρία των επισκεπτών, μέσα στο Ξενοδοχείο σας;
Η Μήλος το 2027
Αντώνης Μάλλης – Travel me to Milos
Πώς θα μπορούσε να διαμορφωθεί η τοπική ξενοδοχειακή αγορά σε 10 χρόνια;
Ποιες είναι οι τάσεις των ταξιδιωτών και πώς διαμορφώνουν το τουριστικό προϊόν;
Πώς μπορούν οι ξενοδόχοι να συνεισφέρουν στην εξέλιξη του προορισμού;
Πηγή : http://info-cyclades.gr
Ποιες είναι οι τάσεις των ταξιδιωτών και πώς διαμορφώνουν το τουριστικό προϊόν;
Πώς μπορούν οι ξενοδόχοι να συνεισφέρουν στην εξέλιξη του προορισμού;
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου