Μήπως έχουμε τρελαθεί τελείως; Δεκατρία δρομολόγια σε ημερήσια βάση από τη Ραφήνα προς τις Βόρειες Κυκλάδες κυρίως; Οκτώ συμβατικά πλοία και πέντε ταχύπλοα θα αναχωρούν το ένα μετά το άλλο πρωί και απόγευμα με στόχο τι άλλο από τη Μύκονο. Κι αυτό γιατί αυτός είναι ο κύριος προορισμός την καλοκαιρινή περίοδο. Τα υπόλοιπα νησιά όσο κι εάν μας ενοχλεί είναι ..ψιλά γράμματα. Και το ερώτημα είναι: μπορούν οι ακτοπλοϊκές εταιρείες να αντέξουν αυτόν τον ανταγωνισμό;
Η θα πηγαίνουν και θα γυρίζουν άδεια τα πλοία; Και μάλιστα όταν είναι γνωστό ότι λόγω κόστους τα εισιτήρια δεν είναι και τα πλέον φτηνά; Με βάση την ενημέρωση που έχουμε από το περιοδικό «Εφοπλιστής» και την ιστοσελίδα «enandro.gr” το ΣΑΣ δεν έκανε τίποτα άλλο από το να πετάξει το μπαλάκι στις εταιρείες ώστε να αποφασίσουν αυτές πως θα κινηθούν. Όσο για τη Νάξο; Όπως είχαμε αναφέρει και παλαιότερα, η …κόκκινη εταιρία έμεινε ικανοποιημένη από την παρουσία της στο δρομολόγιο έως τη Νάξο και το πήρε και φέτος. Μόνο που με βάση την προκήρυξη βάζει το «Θεολόγος» κι όχι το «Αικατερίνη»… Θα δείξει εάν θα παραμείνει.. Όσο για το ανέκδοτο; Μα είναι δυνατόν να δρομολογεί κάποιος ταχύπλοο από Ραφήνα για Καβάλα μέσω Άνδρου; Ούτε στο χειρότερο εφιάλτη των επιβατών με δεδομένο ότι Ραφήνα – Άνδρος ελέω Καβο – Ντόρο είναι το χειρότερο στενό λόγω καιρού ακόμη και την καλοκαιρινή περίοδο.
Ας δούμε όμως το άρθρο στην ιστοσελίδα enandro.gr
Τελικά το ΣΑΣ αποφάσισε πως πρέπει να αποφασίσουν οι εταιρείες για τα δρομολόγια της επόμενης χρονιάς από Ραφήνα!!! Πως το κατάφερε αυτό; Δίνοντας όλα τα δρομολόγια που ζήτησαν οι εταιρείες για τα συμβατικά πλοία, τα οποία είναι 8 ημερησίως!!! Πρακτικά όλα δείχνουν πως το ένα καράβι κυνηγάει το άλλο…
Από τα 8 δρομολόγια συμβατικών πλοίων τα 4 πήρε η FastFerriesμε 3 πλοία, η Golden Star Ferries με 2 πλοία πήρε 3 δρομολόγια! Και ένα πήρε η SeaJet με ένα πλοίο που ψάχνει να βρει για να το φέρει!!! Γιατί με το πλοίο που το πήρε δεν μπορεί στα σοβαρά να ανταγωνιστεί τις άλλες δύο εταιρείες. Και το καλύτερο; η Σύρος και πάλι είναι εκτός…Για ακόμα μια φορά η Ραφήνα δεν μπορεί να ενωθεί με την Πρωτεύουσα των Κυκλάδων.
Αναλυτικά δόθηκαν τα κάτωθι δρομολόγια:
07.00: Superferry II: Ραφήνα – Τήνο – Μύκονο – Τήνο – Άνδρο – Ραφήνα. Δηλαδή πιάνει και Άνδρο στην επιστροφή.
7.15: SeaJet με συμβατικό: Ραφήνα – Άνδρο – Τήνο – Μύκονο κι επιστροφή.
7.25: Αικατερίνη: Ραφήνα – Τήνο – Μύκονο κι επιστροφή.
7.50: Superferry: Ραφήνα – Άνδρο – Τήνο – Μύκονο κι επιστροφή.
8.05: Θεολόγος: Ραφήνα – Άνδρος – Τήνος – Μύκονος – Νάξος με επιστροφή.
16.30: Andros: Ραφήνα – Άνδρος – Τήνος – Μύκονος κι επιστροφή.
17.10: Superferry II: Ραφήνα – Άνδρος – Τήνος – Μύκονος κι επιστροφή.
17.30 Αικατερίνη: Ραφήνα – Άνδρος – Τήνος – Μύκονος κι επιστροφή.
Μοιάζει σχεδόν αδύνατο να μπορέσουν να εκτελεστούν τόσα συνεχόμενα δρομολόγια και να υπάρχει κόσμος για όλα. Μιλάμε για 5 δρομολόγια το πρωί με σχεδόν κοινούς προορισμούς (ανά 10 έως 20 λεπτά δρομολόγιο) και 3 δρομολόγια το απόγευμα. Πάλι με κοινούς προορισμούς. Προφανώς οι εταιρείες θα πρέπει να συνεννοηθούν διαφορετικά νομίζουμε πως θα πέσουν όλες έξω.
Επιπλέον από Ραφήνα πήραν δρομολόγια 5 ταχύπλοα εκ των οποίων ένα λέχθηκε πως θα πιάνει Άνδρο!!! Μάλιστα υπήρξε κι ένα ταχύπλοο που ζήτησε δρομολόγιο, αλλά δεν το πήρε, Ραφήνα – Χώρα Άνδρου – Μυτιλήνη – Καβάλα!!! Όλα τα παραπάνω στοιχεία δημοσίευσε το εξειδικευμένο περιοδικό Εφοπλιστής.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου