Η χρήση σύγχρονων «εργαλείων» διαδικτυακού marketing, η συντήρηση των παραδοσιακών αγορών και η προσέγγιση νέων και ανερχόμενων, καθώς και η διείσδυση σε ειδικές ομάδες ενδιαφέροντος με στόχο την ενίσχυση και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, περιλαμβάνονται στο τριετές πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου Άνδρου, που παρουσιάστηκε από τον επικεφαλής της εταιρείας Συμβούλων Τουρισμού του Δήμου κ. Νότη Μαρτάκη, σε συνεδρίαση της Τουριστικής Επιτροπής.
Οι στοχευμένες δράσεις του προγράμματος αφορούν στην ανάπτυξη ενός συστήματος τουριστικής ταυτότητας, αλλά και στον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενεργειών εξειδίκευσης σε συνεργασία µε βασικούς θεσμικούς τουριστικούς φορείς για τη διαμόρφωση, αξιοποίηση και εφαρμογή ενός ενιαίου πλαισίου ευρύτερης Στρατηγικής Τουριστικής Ανάπτυξης της Άνδρου.
Οι δράσεις αυτές πρόκειται να συμβάλουν στην προβολή του τουρισμού και του πολιτισμού της Άνδρου µε βάση την ανάδειξη εμπειριών, τη δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας σε εθνικά ΜΜΕ, τη συμμετοχή σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις και εκδηλώσεις, τη διοργάνωση επιχειρηματικών ταξιδιών και τις εξειδικευμένες ενέργειες προώθησης και ανάδειξης προϊόντων του καλαθιού της Άνδρου.
Το πρόγραμμα τέθηκε σε διαβούλευση με τα μέλη της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου Άνδρου, δίνοντας τους τη δυνατότητα να καταθέσουν τις δικές τους προτάσεις. Να σημειωθεί ότι αναμένεται να οριστικοποιηθεί εντός των προσεχών ημερών.
Από την πλευρά του, ο Δήμος Άνδρου και οι φορείς του επιδιώκουν να κάνουν γνωστή σε όλο τον κόσμο την Άνδρο, τις υποδομές, τις τουριστικές υπηρεσίες που παρέχει, καθώς και τα προϊόντα της. Στόχος τους είναι να φέρουν σε επαφή τους επιχειρηματίες του τουρισμού και τους παραγωγούς του νησιού µε τους φορείς του Παγκόσμιου Τουρισμού. «Ξεκινάμε δυναμικά και με σχέδιο ώστε να γίνει γνωστό παντού ότι η Άνδρος προσφέρει τουριστικές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου».
Πηγή :https://www.naxospress.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου