Η Tui συνδέει τουρισμό και παραγωγή στην Κρήτη
Taste Crete
If you have ever visited Crete and tasted a glass of local wine, then you know how good the wines are. And naturally this wine goes hand in hand with Greek cuisine where olive oil is in abundance. The fertile soil and abundant sunshine of Crete has..........
sustained the olives and grapes needed for both products for many centuries.
However, traditional farmers on Crete experience more and more difficulty. They are often smallholders with low outputs and increasingly find it a challenge to access the market. As a result more and more farms are having to close their doors. TUI Care Foundation is stepping in to support these farmers in transitioning to a sustainable cultivation of grapes and olives and links them with the tourism industry. This transitional support extends to the olive oil mills as well as the local wineries.
What kind of support do TUI Care Foundation offer? Firstly, we help identify sustainable local products, like varieties of grapes that are unique on Crete and have a long tradition. Then, we support with the promotion of these products to the local tourism industry to ensure that hotels use the local olive oil in their dishes, restaurants serve locally produced wine, shops sell these local products and that excursions do a good job of showcasing these offerings. In this way holidaymakers can keep enjoying all that Greek cuisine has to offer whilst at the same time being confident that the local economy of Crete is being supported.
"Η Ελλάδα διαγράφει μια φανταστική πορεία τη φετινή χρονιά", δήλωσε ο πρόεδρος του Tui Care Foundation και μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου του Tui Group κ. Τόμας Ελλερμπεκ, τονίζοντας την πρόθεση του ομίλου να αναπτύξει περαιτέρω το ξενοδοχειακό χαρτοφυλάκιό του στην Ελλάδα, αλλά και τον τομέα της κρουαζιέρας στον οποίο έχει επενδύσει τα τελευταία χρόνια.
Ο ίδιος βρέθηκε στο Ηράκλειο τη Δευτέρα με αφορμή την παρουσίαση του πιλοτικού προγράμματος που ξεκινά για πρώτη φορά στην Ελλάδα και στην Κρήτη και επιχειρεί να συνδέσει τον αγροδιατροφικό τομέα, με τον τουρισμό και την αειφορία.
Σύμφωνα με το tovima.gr, στόχος του κορυφαίου ταξιδιωτικού ομίλου είναι να αναπτύξει την παρουσία του στην Κρήτη με άξονα την αυθεντική εμπειρία και τα τοπικά προϊόντα, τα οποία θα καλλιεργούνται με αειφόρες μεθόδους. Η Κρήτη αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους προορισμούς για τις αγορές της Tui, διαθέτοντας εκτός από τη φυσική ομορφιά, πλούσια πολιτιστική κληρονομιά και τοπική παραγωγή. Μάλιστα εφέτος η αύξηση των κρατήσεων από τη γερμανική αγορά για την Κρήτη ανέρχεται σε ποσοστό 30%.
Στο πρόγραμμα που ξεκινά εστιάζοντας στο κρασι και το λάδι συμμετέχουν περίπου 100 επιχειρήσεις - παραγωγοί, καθώς και επτά ξενοδοχεία (Atlantica, Aquila, Aldemar Resorts, Sbokos Hotel Group, TUI Magic Life, Creta Maris, Tui Sensatori).
Πιο συγκεκριμένα, η πρωτοβουλία αυτή στοχεύει στη δημιουργία ενός δικτύου που συνδέει τον τουρισμό με την αγροτική παραγωγή, καθώς αποτελούν την κύρια πηγή εισοδήματος στον προορισμό. Το πρόγραμμα έχει διάρκεια τρία χρόνια και επτά παραδοσιακά κρητικά αμπέλια θα προωθηθούν ιδιαίτερα μέσω της παραγωγής τοπικών κρασιών.
Παράλληλα αναπτύσσεται ένα πρόγραμμα εκδρομών από τον ταξιδιωτικό οργανισμό, ώστε οι παραθεριστές να επισκέπτονται τοπικούς χώρους παραγωγής και να επικοινωνούν απευθείας με τους αμπελοκαλλιεργητές.
Η προώθηση του έργου ανακοινώθηκε τον Μάρτιο στο πλαίσιο της Δεθνούς Εκθεσης Βερολίνου ΙΤΒ. Μετά την ίδρυση του Tui Care Foundation το 2016, επιλέχθηκαν τα πρώτα 30 έργα σε 25 χώρες, τα οποία χρηματοδοτούνται εφέτος. Συνολικά διατίθενται περισσότερα από τέσσερα εκατ. ευρώ για την προώθηση του βιώσιμου τουρισμού παγκοσμίως. Μέχρι το 2020 η συνεισφορά αυτή θα ανέλθει σταδιακά έως τα δέκα εκατ. ευρώ.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου