Μόνο εύκολη δεν μπορεί να χαρακτηριστεί η χρονιά που έρχεται για την ελληνική ακτοπλοία. Κι αυτό γιατί μπορεί να υπάρχει θετικές προοπτικές, όμως τα προβλήματα όχι απλά δεν λύθηκαν. Αντίθετα, αυξήθηκαν...
Και όλα αυτά έγινε γνωστά την Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου όταν και πραγματοποιήθηκε στα γραφεία του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας η ετήσια τακτική Γενική Συνέλευση.
Στον απολογισμό του 2017 ο Πρόεδρος του Συνδέσμου κ. Μιχάλης Σακέλλης «αναφέρθηκε στη συμμετοχή του ΣΕΕΝ σε όλα τα θέματα που αφορούν στην επιβατηγό ναυτιλία και κυρίως τη συμμετοχή εκπροσώπων του Συνδέσμου στην επίλυση προβλημάτων στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, καθώς και σε ομάδες εργασίας οι οποίες μελετούν σοβαρά θέματα, όπως η αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου, του ΗΣΚΕΠΠΑ κλπ».
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση «τονίσθηκε ιδιαίτερα ότι για μία ακόμα φορά και παρά τα σοβαρά προβλήματα που παρουσιάζουν τα λιμάνια μας, το 2017 προσφέρθηκαν εξαιρετικές υπηρεσίες από τα ακτοπλοϊκά πλοία και δεν υπήρξαν προβλήματα στη διακίνηση του επιβατικού κοινού και των εμπορευμάτων.
Η κίνηση το πρώτο εξάμηνο του 2017 παρουσιάζει σύμφωνα με στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ αύξηση περίπου 8%. Παρατηρήθηκε αύξηση των δρομολογίων και δρομολόγηση νέων πλοίων, τα οποία συνέβαλαν θετικά στην αύξηση της κίνησης και στη βελτίωση των υπηρεσιών.»
Σημειώνεται ακόμη ότι «το 2017 χαρακτηρίζεται από τη σημαντική κατά 28% αύξηση των τιμών των καυσίμων και υπολογίζεται ότι τα αποτελέσματα των εταιρειών θα επιβαρυνθούν με 40 εκ. € περίπου.
Τα προβλήματα των λιμανιών είχαν ως αποτέλεσμα την αδυναμία εξυπηρέτησης των ανακοινωθέντων δρομολογίων και πολλές καθυστερήσεις στην έγκαιρη ανακοίνωσή τους. Η βελτίωση των λιμενικών μας υποδομών είναι αναγκαία όσο ποτέ, διαφορετικά θα αποτελέσει το κυριότερο εμπόδιο στις προσπάθειες που καταβάλλονται για τη διατήρηση αλλά και την περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών».
Τέλος τονίζεται ότι «παρά τις θετικές προβλέψεις στην ακτοπλοϊκή κίνηση, το 2018 θα είναι μία δύσκολη χρονιά με υψηλές τιμές καυσίμων γεγονός ιδιαίτερα ανησυχητικό, ενώ παράλληλα οι εταιρείες πρέπει να προετοιμάζονται για την εφαρμογή των νέων περιβαλλοντικών κανονισμών το 2020».
Πηγή : https://www.naxospress.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου