Στην ουσία η εταιρεία θα στηριχθεί σε αυτά τα στελέχη για τη λειτουργία των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, μεταξύ αυτών και του αεροδρομίου της Μυτιλήνης. Πέρα από αυτά τα στελέχη, η εταιρεία απευθύνει πρόσκληση και σε εργαζομένους σε παρόχους υπηρεσιών στα αεροδρόμια, δηλαδή στις εταιρείες επίγειας εξυπηρέτησης.Οι ενδιαφερόμενοι και των δύο περιπτώσεων καλούνται να υποβάλουν ένα αρκετά αναλυτικό βιογραφικό σημείωμα με τα στοιχεία τους και τη θέση στην οποία εργάζονται στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια.
Σε ό,τι αφορά τους εργαζόμενους στις ιδιωτικές εταιρείες παροχής υπηρεσιών στα αεροδρόμια, η «Fraport» θέλει να αξιοποιήσει τις γνώσεις και την εμπειρία που έχουν προκειμένου να συνεχιστεί απρόσκοπτα η λειτουργία των αεροδρομίων. Γι’ αυτήν την κατηγορία εργαζομένων ουσιαστικά δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα από όσα μέχρι τώρα γνωρίζαμεΤους επόμενους μήνες θα μάθουμε αν η εταιρεία έχει στο σχεδιασμό της να προσλάβει εργαζομένους πλήρους απασχόλησης ή να προσλάβει εργαζομένους μερικής απασχόλησης, όπως κάνουν σήμερα οι εταιρείες επίγειας εξυπηρέτησης.
Προς ιδιότυπη εθελούσια
Στην περίπτωση των εργαζομένων της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, έχουμε να κάνουμε με μια ιδιότυπη διαδικασία εθελούσιας εξόδου. Όταν προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας, η τότε κυβέρνηση (ΝΔ - ΠΑΣΟΚ) είχε κάνει σαφές ότι επρόκειτο να προχωρήσει σε συρρίκνωση της ΥΠΑ. Το προσωπικό που δεν θα κρινόταν απολύτως απαραίτητο για τη λειτουργία της υπηρεσίας στη νέα εποχή θα απολυόταν.
Αυτός ο σχεδιασμός ήταν η αιτία των μεγάλων αντιδράσεων της ΟΣΥΠΑ στην ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων. Αργότερα η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ έδωσε τη διαβεβαίωση ότι δεν πρόκειται να προχωρήσει σε απολύσεις προσωπικού στην ΥΠΑ. Κι έτσι οι αντιδράσεις στην ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων περιορίστηκαν δραστικά.
Θέλει τις γνώσεις τους!
Ωστόσο, μια σειρά εργαζόμενοι στα περιφερειακά αεροδρόμια, που μέχρι σήμερα είναι υπάλληλοι της ΥΠΑ, δεν θα έχουν αντικείμενο εργασίας από την 1η Δεκεμβρίου, διότι η «Fraport» θα αναλάβει όλες τις δραστηριότητες που σχετίζονται με τη λειτουργία των αεροδρομίων και η ΥΠΑ θα περιοριστεί στο στενό πυρήνα των αρμοδιοτήτων της.
Έτσι ηλεκτρολόγοι, τεχνικοί εδάφους, ψυκτικοί κι άλλοι εργαζόμενοι της ΥΠΑ δεν θα έχουν αντικείμενο εργασίας. Σε όλους αυτούς απευθύνεται η «Fraport», διότι αυτοί γνωρίζουν τα προβλήματα και τα αδύνατα σημεία των αεροδρομίων, αυτοί είναι οι άνθρωποι που εξασφαλίζουν την ασφαλή λειτουργία των αεροδρομίων. Σε αυτήν τη φάση το προσωπικό αυτό είναι πολύτιμο για τη «Fraport» και βάρος για την ΥΠΑ.
Φαίνεται πως κυβέρνηση και «Fraport» έχουν συμφωνήσει το επόμενο διάστημα να γίνει μια διαδικασία ιδιότυπης εθελούσιας εξόδου, που θα δώσει τη δυνατότητα στην ΥΠΑ να μειώσει το πλεονάζον προσωπικό χωρίς να κληθεί να πληρώσει τις αποζημιώσεις που απαιτούνται.
Πηγή : http://www.emprosnet.gr/
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου