Πέντε εξαιρετικοί διεθνείς hospitality experts μοιράστηκαν βέλτιστες
πρακτικές boutique φιλοξενίας με Έλληνες ξενοδόχους στο Boutique
Hospitality Conference, που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα τη Δευτέρα 14
Νοεμβρίου.
Το ενδιαφέρον των συνέδρων κράτησαν αμείωτο τόσο οι παρουσιάσεις των διεθνών, όσο και των Ελλήνων ομιλητών του συνεδρίου, οι οποίοι και παρουσίασαν βέλτιστες πρακτικές των Hydrama Grand Hotel, Life Gallery Athens Design Hotel, Athens Tiare Hotel, Andronikos Hotels καθώς και ξενοδοχείων της Hotel Brain.
Πέντε βασικές συμβουλές που προκύπτουν από το συνέδριο είναι οι παρακάτω:
1. Χτίστε πολλαπλά επίπεδα λεπτομέρειας
Το πολυβραβευμένο Gotham Hotel που άνοιξε πέρσι στο Manchester της Αγγλίας, κατάφερε να πετύχει πληρότητα 86% από τον πρώτο κιόλας μήνα λειτουργίας του. Στο επίκεντρο της φιλοσοφίας του ξενοδοχείου είναι να «εφευρίσκει» νέες πελατειακές επιθυμίες και να προσφέρει απρόσμενα στοιχεία απόλαυσης. Για παράδειγμα, αντί για σοκολατάκι, ο φιλοξενούμενος του Gotham βρίσκει στο μαξιλάρι του βρει κάθε βράδυ μια διαφορετική, διασκεδαστική ιστοριούλα.
Η πρακτική προκύπτει από την ομιλία του Robin Sheppard, συνιδρυτή της Bespoke Hotels
2. Αξιοποιήστε την «τρέλα» του προσωπικού σας
Ενδεικτικό της σημασίας που έχει μια ξεχωριστή εμπειρία για τον φιλοξενούμενο είναι το γεγονός ότι υπάρχουν ξενοδοχεία με αρμοδιότητες προσωπικού τόσο ιδιαίτερες όσο οι ακόλουθες: craft beer concierge, soap concierge, adventure concierge, LGBT wedding concierge, director of inspiration, history butler, retail therapist και island insider. Κάθε ξενοδοχείο μπορεί να χαρτογραφήσει και να αξιοποιήσει ανάλογα τα ιδιαίτερα ενδιαφέροντα των μελών του προσωπικού του και, μέσω αυτών, να προσφέρει μια μοναδική εμπειρία στους πελάτες του.
H πρακτική προκύπτει από την ομιλία της Anja Mutic, διακεκριμένης δημοσιογράφου ταξιδιωτικού ρεπορτάζ
3. Συνδεθείτε με την τοπική κοινότητα
Η σύνδεση του Cloud7 Hotel Istanbul με την τοπική κοινότητα είναι τόσο έντονη που το ξενοδοχείο προμηθεύεται το τσάι που προσφέρει από μαγαζί της γειτονιάς ενώ επίσης παραχωρεί δωμάτιά του σε σύλλογο γυναικών από τη Συρία, ώστε να κατασκευάζουν εκεί χειροποίητα διακοσμητικά και κοσμήματα.
Η πρακτική προκύπτει από την ομιλία της Marloes Knippenberg, CEO των ξενοδοχείων Cloud.7 Hotels
4. Αξιοποιήστε ένα αυθεντικό concept
Το Sonya Hotel της Αγίας Πετρούπολης είναι ένα ξενοδοχείο που σχεδιάστηκε εξ ολοκλήρου επάνω στο concept ενός βιβλίου. Συγκεκριμένα, στο «Έγκλημα και Τιμωρία» του Ντοστογιέφσκι, μυθιστόρημα με πλούσιες αναφορές στην αίσθηση της πόλης. Το αποτέλεσμα είναι ένα ξενοδοχείο που «διαβάζεται» και στο οποίο επιμέρους δωμάτια αντιπροσωπεύουν διαφορετικά κεφάλαια της ιστορίας.
Η πρακτική προκύπτει από την ομιλία του Erik Nissen Johansen, Creative Director-ιδρυτή της Stylt
5. Μελετήστε σωστά το κοινό που θέλετε να προσελκύσετε
Κι αν το κοινό αυτό είναι η ανερχόμενη αγορά της Κίνας, τότε αξίζει να γνωρίζετε ότι 800 εκατ. χρήστες χρησιμοποιούν μηνιαίως το WeChat, τη δημοφιλέστερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης στην χώρα. Ιδιαίτερα δημοφιλή στην Κίνα είναι επίσης τα QR codes, τα οποία χρησιμοποιούνται συχνά για την πραγματοποίηση αγορών μέσω WeChat και η διαμονή σε ξενοδοχεία είναι μία από τις αγορές αυτές. Οι νεαροί ταξιδιώτες επιζητούν συχνά ξεχωριστά ξενοδοχεία στα οποία θα βιώσουν πρώτοι εμπειρίες που δεν έχει ζήσει κανένας γνωστός τους.
Η πρακτική προκύπτει από την ομιλία του Roy Graff, συγγραφέα του βιβλίου «China, the Future of Travel»
Το συνέδριο ήταν πλούσιο σε πρακτικές συμβουλές όπως οι παραπάνω, ενώ ξεχωριστή ήταν η αλληλεπιδραστική εμπειρία που επεφύλαξε στο κοινό η ταξιδιωτική δημοσιογράφος Anja Mutic καθώς και το workshop με τις συμβουλές για αποτελεσματική φωτογράφιση ξενοδοχειακών χώρων και υπηρεσιών.
Τις παρουσιάσεις των ομιλητών μπορείτε να τις κατεβάσετε στην ιστοσελίδα του συνεδρίου.
Το Boutique Hospitality Conference διοργάνωσε το Hotel&Restaurant της Boussias Communications με χορηγό τη Samsung, επιστημονικό συνεργάτη το Alba και υποστηρικτές τους Zoottle, EL-Translations και Conferience.Πηγή : http://www.tornosnews.gr
Το ενδιαφέρον των συνέδρων κράτησαν αμείωτο τόσο οι παρουσιάσεις των διεθνών, όσο και των Ελλήνων ομιλητών του συνεδρίου, οι οποίοι και παρουσίασαν βέλτιστες πρακτικές των Hydrama Grand Hotel, Life Gallery Athens Design Hotel, Athens Tiare Hotel, Andronikos Hotels καθώς και ξενοδοχείων της Hotel Brain.
Πέντε βασικές συμβουλές που προκύπτουν από το συνέδριο είναι οι παρακάτω:
1. Χτίστε πολλαπλά επίπεδα λεπτομέρειας
Το πολυβραβευμένο Gotham Hotel που άνοιξε πέρσι στο Manchester της Αγγλίας, κατάφερε να πετύχει πληρότητα 86% από τον πρώτο κιόλας μήνα λειτουργίας του. Στο επίκεντρο της φιλοσοφίας του ξενοδοχείου είναι να «εφευρίσκει» νέες πελατειακές επιθυμίες και να προσφέρει απρόσμενα στοιχεία απόλαυσης. Για παράδειγμα, αντί για σοκολατάκι, ο φιλοξενούμενος του Gotham βρίσκει στο μαξιλάρι του βρει κάθε βράδυ μια διαφορετική, διασκεδαστική ιστοριούλα.
Η πρακτική προκύπτει από την ομιλία του Robin Sheppard, συνιδρυτή της Bespoke Hotels
2. Αξιοποιήστε την «τρέλα» του προσωπικού σας
Ενδεικτικό της σημασίας που έχει μια ξεχωριστή εμπειρία για τον φιλοξενούμενο είναι το γεγονός ότι υπάρχουν ξενοδοχεία με αρμοδιότητες προσωπικού τόσο ιδιαίτερες όσο οι ακόλουθες: craft beer concierge, soap concierge, adventure concierge, LGBT wedding concierge, director of inspiration, history butler, retail therapist και island insider. Κάθε ξενοδοχείο μπορεί να χαρτογραφήσει και να αξιοποιήσει ανάλογα τα ιδιαίτερα ενδιαφέροντα των μελών του προσωπικού του και, μέσω αυτών, να προσφέρει μια μοναδική εμπειρία στους πελάτες του.
H πρακτική προκύπτει από την ομιλία της Anja Mutic, διακεκριμένης δημοσιογράφου ταξιδιωτικού ρεπορτάζ
3. Συνδεθείτε με την τοπική κοινότητα
Η σύνδεση του Cloud7 Hotel Istanbul με την τοπική κοινότητα είναι τόσο έντονη που το ξενοδοχείο προμηθεύεται το τσάι που προσφέρει από μαγαζί της γειτονιάς ενώ επίσης παραχωρεί δωμάτιά του σε σύλλογο γυναικών από τη Συρία, ώστε να κατασκευάζουν εκεί χειροποίητα διακοσμητικά και κοσμήματα.
Η πρακτική προκύπτει από την ομιλία της Marloes Knippenberg, CEO των ξενοδοχείων Cloud.7 Hotels
4. Αξιοποιήστε ένα αυθεντικό concept
Το Sonya Hotel της Αγίας Πετρούπολης είναι ένα ξενοδοχείο που σχεδιάστηκε εξ ολοκλήρου επάνω στο concept ενός βιβλίου. Συγκεκριμένα, στο «Έγκλημα και Τιμωρία» του Ντοστογιέφσκι, μυθιστόρημα με πλούσιες αναφορές στην αίσθηση της πόλης. Το αποτέλεσμα είναι ένα ξενοδοχείο που «διαβάζεται» και στο οποίο επιμέρους δωμάτια αντιπροσωπεύουν διαφορετικά κεφάλαια της ιστορίας.
Η πρακτική προκύπτει από την ομιλία του Erik Nissen Johansen, Creative Director-ιδρυτή της Stylt
5. Μελετήστε σωστά το κοινό που θέλετε να προσελκύσετε
Κι αν το κοινό αυτό είναι η ανερχόμενη αγορά της Κίνας, τότε αξίζει να γνωρίζετε ότι 800 εκατ. χρήστες χρησιμοποιούν μηνιαίως το WeChat, τη δημοφιλέστερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης στην χώρα. Ιδιαίτερα δημοφιλή στην Κίνα είναι επίσης τα QR codes, τα οποία χρησιμοποιούνται συχνά για την πραγματοποίηση αγορών μέσω WeChat και η διαμονή σε ξενοδοχεία είναι μία από τις αγορές αυτές. Οι νεαροί ταξιδιώτες επιζητούν συχνά ξεχωριστά ξενοδοχεία στα οποία θα βιώσουν πρώτοι εμπειρίες που δεν έχει ζήσει κανένας γνωστός τους.
Η πρακτική προκύπτει από την ομιλία του Roy Graff, συγγραφέα του βιβλίου «China, the Future of Travel»
Το συνέδριο ήταν πλούσιο σε πρακτικές συμβουλές όπως οι παραπάνω, ενώ ξεχωριστή ήταν η αλληλεπιδραστική εμπειρία που επεφύλαξε στο κοινό η ταξιδιωτική δημοσιογράφος Anja Mutic καθώς και το workshop με τις συμβουλές για αποτελεσματική φωτογράφιση ξενοδοχειακών χώρων και υπηρεσιών.
Τις παρουσιάσεις των ομιλητών μπορείτε να τις κατεβάσετε στην ιστοσελίδα του συνεδρίου.
Το Boutique Hospitality Conference διοργάνωσε το Hotel&Restaurant της Boussias Communications με χορηγό τη Samsung, επιστημονικό συνεργάτη το Alba και υποστηρικτές τους Zoottle, EL-Translations και Conferience.Πηγή : http://www.tornosnews.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου