Ο δήμαρχος Σερίφου Αντώνης Αντωνάκης σε συνέντευξή του στην εφημερίδα κοινή γνώμη της Σύρου δήλωσε http://www.koinignomi.gr/news/politiki/politiki-kyklades/2013/12/11/elpides-alla-kai-anamoni.htmlοτι εμείς ως συντονιστικά σωματεία θα είμαστε σε αναμονή υποστηρίζοντας ότι θα περιμένουμε να δούμε ποιο θα είναι το πλοίο που θα αναλάβει την κάλυψη της άγονης γραμμής και ανάλογα θα πορευθούμε, διευκρινίζοντας ότι αν αυτά δεν γίνουν πράξεις και μείνουν στα λόγια απο πλευράς υπουργείου αν δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματά μας οι νησιώτες θα συνεχίσουν τον αγώνα .
Σημειωτέον ότι μέσα στα αιτήματα των συνελεύσεων των κατοίκων και των 3 νησιών είναι και η τροποποίηση της προκήρυξης των άγονων γραμμών ώστε να συμμετέχουν πλοία Α κατηγορίας ,και να νομοθετηθεί το γεγονός ότι οι εταιρείες είναι υποχρεωμένες να αναρτούν τα δρομολόγια τους
έγκαιρα στο σύστημα κρατήσεων για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών .
Βέβαια είναι άξιο προσοχής πως αυτά που για άλλα νησιά είναι αυτονόητα εδώ και χρόνια στίς δυτικές Κυκλάδες στήνονται λαϊκές συνελεύσεις και αγώνες για να κατοχυρωθούν
Μπροστά στον φόβο λοιπόν του πολιτικού κόστους εν όψει των εκλογών ο Δήμαρχος Σερίφου αναλαμβάνει να κάνει υψηλή πολιτική με ποιους με τους εφοπλιστές οι οποίοι τόσα χρόνια δεν έδωσαν σημασία για το συγκεκριμένο πρόβλημα η με τους εκάστοτε αρμόδιους του υπουργείου .
Εγώ αναρωτιέμαι αν για τους δημάρχους της Σίφνου και της Μήλου το θέμα ήταν σοβαρό και πρώτο στην ατζέντα τους γιατί δεν παραβρέθηκαν στην συνάντηση με τον υπουργό γιατί υποβάθμισαν την συνάντηση οι δικαιολογίες του στιλ λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων εμένα δεν με πείθουν έκαναν ολόκληρες κινητοποιήσεις και λαϊκές συνελεύσεις δηλώσεις στα τοπικά μέσα και παρόντες στην συνάντηση δεν ήταν .
Αναρωτιέμαι μήπως η πολιτική γραμμή που ακολούθησε ο κύριος Αντωνάκης της μετριοπάθειας και της κοινής λογικής ήταν εξαρχής η θέση τους ...μετά λύπης μου διαπίστωσα ότι το υπουργείο αδυνατεί λέει προς το παρόν να δώσει λύση διότι δεν υπάρχει καράβι http://www.sifnaiko-fos.gr/index.php/epikairotita/kykladiki/2033-xoris-ousiastiko-apotelesma-i-synantisi-ton-foreon-ton-d-kykladon-me-ton-ypourgo-naftilias-aiga
ελπίδες καλλιέργησε η στάση του βουλευτή Κυκλάδων του Σύριζα κύριου Συρμαλένιου αλλα επί της ουσίας τα αποτελέσματα ήταν πενιχρά
Μια παρέμβαση απο τον
ΕΥΑΓΓΕΛΟ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΩΝ ΑΛΙΕΩΝ
ΠΡΩΗΝ ΠΟΛΙΤΕΥΤΗΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ
ΔΗ-ΑΝΑ – ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ http://www.sifnaiko-fos.gr/index.php/epikairotita/kykladiki/2038-diamartyria-ston-ypourgo-k-miltiadi-varvitsioti-gia-to-aktoploiko-ton-d-kykladon
αναφέρει ότι το ζήτημα είναι πολιτικό και ότι υπάρχουν λύσεις αρκεί το υπουργείο να το πάρει ζεστά το ζήτημα και να μην κοιτάει μονό το συμφέρον των εφοπλιστών Όμως σημαντική είναι και η πίεση που θα ασκήσει η τοπική κοινωνία μέσω των λαϊκών συνελεύσεων .
Η πολιτική που ασκείται υποβαθμίζει τα ήδη υποβαθμισμένα νησιά των δυτικών Κυκλάδων που το μόνο που θέλουν είναι το αυτονόητο ζωή 365 μέρες τον χρόνο όχι μόνο το καλοκαίρι .Μεθαύριο στις εκλογές ς της τοπικής αυτοδιοίκησης θα χρησιμοποιήσουν την κινητοποίηση που ουσιαστικά δεν άλλαξε τίποτα εκτός απο την απόσυρση του Αγίου Γεώργιου σαν επιχείρημα ότι θα λύσουν το πρόβλημα και το πρόβλημα θα εξακολουθεί να υφίσταται
Ποιος μπορεί να αμφισβητήσει την λογική του ολέθριου συμβιβασμού ο φορτηγατζής , ο ταξιδιωτικός πράκτορας, που είναι υπάλληλος ο απλός κάτοικος η ο επιχειρηματίας που δουλευει με την σαιζόν και ξέρει ότι μόνο το καλοκαίρι θα έχει δουλεια έτσι καταλήγουμε στο συμπερασμα ότι τα νησιά δεν έχουν ποια την δύναμη να διεκδικήσουν ούτε τα αυτονόητα
Είναι σημαντικό αυτό που δηλώνει η κυρία Ευαγγελία Καραμπέτσου Λιβανίου στην εφημερίδα Κοινή Γνώμη της Σύρου τον ιούλιο του 2012http://www.koinignomi.gr/news/politiki/politiki-syros/2013/07/25/prosehos-erimopoiisi.html
Στην αυτοδιοίκηση θα εμπλακούν άτομα που θα στηρίζονται από επιχειρηματίες και θα προβάλουν τα δικά τους αιτήματα και συμφέροντα ο απλός κόσμος δεν θα εκπροσωπείται απο κανέναν η κυρία Καραμπέτσου είναι δημοτικός σύμβουλος στην Σέριφο
Η κυβέρνηση και τα μιντιακά παπαγαλάκια της βαφτίζουν την υπεράσπιση του αυτονόητου «εμμονή στο παρελθόν και στη στασιμότητα, άρνηση και απέχθεια στην αλλαγή», ενώ στοιχειώδεις λαϊκές κατακτήσεις βαφτίζονται «προνόμια» ή «βαρίδια στο δρόμο της προόδου».
Νοικοκυριά λαμπαδιάζουν επειδή φωτίζονται με κεριά ή θερμαίνονται με πρωτόγονα μέσα. Σε λίγο οι οικιακές πυρκαγιές θα πάψουν να είναι είδηση, όπως σιγά-σιγά παύουν να είναι είδηση οι αυτοκτονίες λόγω φτώχειας ή οι δηλητηριάσεις λόγω διατροφής από κάδους ή οι....
θάνατοι από μαγκάλι, ενώ το ίδιο ενδέχεται να συμβεί και με τους πλειστηριασμούς πρώτης κατοικίας, ένα θέμα που η κυβέρνηση μας το φυλάει για πρωτοχρονιάτικο μπουναμά.
Τώρα πια δε θα λέμε «ο θάνατός σου η ζωή μου», αλλά «ο θάνατός μας το σαξές στόρι τους».
Η κυβέρνηση και τα μιντιακά παπαγαλάκια της βαφτίζουν την υπεράσπιση του αυτονόητου «εμμονή στο παρελθόν και στη στασιμότητα, άρνηση και απέχθεια στην αλλαγή», ενώ στοιχειώδεις λαϊκές κατακτήσεις βαφτίζονται «προνόμια» ή «βαρίδια στο δρόμο της προόδου».
Νοικοκυριά λαμπαδιάζουν επειδή φωτίζονται με κεριά ή θερμαίνονται με πρωτόγονα μέσα. Σε λίγο οι οικιακές πυρκαγιές θα πάψουν να είναι είδηση, όπως σιγά-σιγά παύουν να είναι είδηση οι αυτοκτονίες λόγω φτώχειας ή οι δηλητηριάσεις λόγω διατροφής από κάδους ή οι....
θάνατοι από μαγκάλι, ενώ το ίδιο ενδέχεται να συμβεί και με τους πλειστηριασμούς πρώτης κατοικίας, ένα θέμα που η κυβέρνηση μας το φυλάει για πρωτοχρονιάτικο μπουναμά.
Τώρα πια δε θα λέμε «ο θάνατός σου η ζωή μου», αλλά «ο θάνατός μας το σαξές στόρι τους».
Μέχρι και σύσκεψη πραγματοποίησαν αυτή την εβδομάδα Σαμαράς
και Βενιζέλος για να ασχοληθούν με τα νοικοκυριά με το κομμένο ρεύμα. Εκεί
αποφάσισαν να ρίξουν το μπαλάκι στην τοπική αυτοδιοίκηση: ο δήμος θα απογράφει
τους ορίτζιναλ φτωχούς, αυτούς που πραγματικά δεν έχουν να πληρώσουν τη ΔΕΗ,
και θα μεσολαβεί στην εταιρεία για την ευνοϊκή τους αντιμετώπιση.
Σοσιαλισμός ίσον σοβιέτ συν εξηλεκτρισμός: αυτό το σύνθημα
δονούσε, περίπου πριν από έναν αιώνα, τους κολασμένους όλης της γης. Σήμερα οι
σύγχρονοι κολασμένοι ανακαλύπτουν τον «απο-ηλεκτρισμό», το θλιβερό παράγωγο της
αποβιομηχάνισης, της ανεργίας, της μοντέρνας κακομοιριάς.
Θαρρείς πως η ιστορία κύκλους κάνει, πως ακολουθεί την περίφημη σπειροειδή κίνηση αλλά προς τα πίσω και προς τα κάτω. Δεν βλέπουμε πια ξυπόλητους ανθρώπους στο δρόμο, όμως βλέπουμε καλοντυμένους ανθρώπους που τρέφονται από τα σκουπίδια και ζουν στο σκοτάδι.
Τρωγλοδύτες και τροφοσυλλέκτες νέας κοπής.Ωστόσο υπάρχουν όρια στον πόσο παραλογισμό, στην πόση κτηνωδία, στην πόση κοροϊδία μπορούμε να αντέξουμε σε μια εποχή που υπόσχεται τα πάντα και ταυτόχρονα τα παίρνει όλα πίσω.
Θαρρείς πως η ιστορία κύκλους κάνει, πως ακολουθεί την περίφημη σπειροειδή κίνηση αλλά προς τα πίσω και προς τα κάτω. Δεν βλέπουμε πια ξυπόλητους ανθρώπους στο δρόμο, όμως βλέπουμε καλοντυμένους ανθρώπους που τρέφονται από τα σκουπίδια και ζουν στο σκοτάδι.
Τρωγλοδύτες και τροφοσυλλέκτες νέας κοπής.Ωστόσο υπάρχουν όρια στον πόσο παραλογισμό, στην πόση κτηνωδία, στην πόση κοροϊδία μπορούμε να αντέξουμε σε μια εποχή που υπόσχεται τα πάντα και ταυτόχρονα τα παίρνει όλα πίσω.
Πηγή :
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου