Κατά το ανωτέρω χρονικό διάστημα η επικοινωνία των ασφαλισμένων μπορεί να πραγματοποιείται μέσω του ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555, που προσφέρει άμεση, έγκυρη και φιλική εξυπηρέτηση στους πολίτες, καλώντας χωρίς χρέωση, 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο, με ελάχιστο χρόνο αναμονής.
Για τυχόν επείγουσα υπόθεσή τους, οι πολίτες μπορούν να απευθυνθούν για να εξυπηρετηθούν στο γραφείο του ΚΕΠ που συστεγάζεται στο ίδιο κτήριο του Δήμου, με το Γραφείο Κοινωνικής Ασφάλισης Σερίφου.
Πηγή :
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου